Bmw neue klasse - halpuutuksen uusi aikakausi on alkanut

Anonyymi-ap

Nyt sitä saa nyt sitä saa sisustan tehtynä kierrätys pulloista. Tämä on halpuutuksen uusi aikakausi. Hae heti omasi ennen kuin muut ekoilijat kerkeävät. Luxus autot haetaan nykyään ilmeisesti eri firmalta😆

50

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostava retrotyyli muotoilussa. Ahterin kokoiset munuaiset on nyt suoraan 60-luvulta. Mikään kaunis autohan tuo ei ole mutta

      • Anonyymi

        Helpottaa kakkkosluukkupoikien autovalintaa.


      • Anonyymi

        ....mutta jos se on likikään yhtä hyvinkin muut bemarit ja lisäksi tolla rangella ja latausnopeudella ...niin se alkaa olemaan aika lailla kärkisuoritus. 60t on iso raha mutta jos sen hintaista etsii niin tässä se olis.


    • Anonyymi

      Oudon näköinen mutta tätähän te pyysitte.
      Voisi kyllä tulla 225xe:n tilalle kunhan käytettyjä lähtee alle 30 tonnin.

    • Anonyymi

      Neue klassessa onkin mielenkiintoista se että akku on osa auton koria eikä sitä voi korjata tai vaihtaa kun vikaantuu. Voi olla mukava laite omistaa😂

      Onhan tuo auto nyt sisältä aivan hirveä. Katsokaa sitä rattia kun se on kuin humalassa suunniteltu, ei näytä ollenkaan bemarin ratilta vaan ihan kun ratti olis jotenkin vammanen auton rattien keskuudessa. Sitä muovin määrää voi vaan ihmetellä oikeasti. Aikanaan oli bemarilla nahalla tikatut ratit myös keskeltä ja ovissakin oli upeat nahka tikkaukset keskellä. Nykylaatu on kamalaa kuraa.

    • Anonyymi

      Samaa roskaa on uudet MB ja audi. Halpuutettu tehokkaasti jokainen sisustaltaan. Ulkoahan lopulta autot ovat sitä samaa peltiä ja jotain maalia ja makuasioita kuka tykkää mistäkin. Hyvältähän tämä uusi IX3 näyttää edestä varsinkin. Mutta sitten ruo sisusta on hyvin teslamainen ja sekava, ei näytä autolta kun ohjauspyörä on todella outo ja näyttö kumma vinon näköinen näyttö. Pitäisi olla pikeita nappeja reilusti ohjaamossa ja kosketus näyttö sitten lähinä naville.

    • Anonyymi

      Katotaan sitten miltä se näyttää. En ainakaan heti osta. Tuo vitivalkoinen buduaari ei näytä niin houkuttelevalta, jonkun aavistuksen tummemman ottaisin. Toki kiva että on valoisaa mutta ainahan tuollainen valoisa myös luo heijastuksia.

      • Anonyymi

        Pahoin pelkään että jos jo uusi i5 on sisustaltaan erittäin heikko laadultaan(muovia käytännössä kaikki) niin tämä tulee olemaan paljon heikompi esitys.

        Uusi X3 jo on näyttänyt bemarin suuntaa kohti korealaista muovi ohjaamoa jossa esim kyynernojat ovissa on kovaa ämpärimuovia vanhan pehmeä sijaan. Mitä ihmettä on ajateltu tuon X3 kohdalla kun sisustaan on jätetty aivan luvattoman heikkoa laatua varsinkin näihin oviin joissa lasin nostimet? Edes uusissa kiossa ei ole niin heikkolaatuista sisustaa kuin uudessa X3 BMW:ssä.


    • Anonyymi

      Mikä helvetti on tuo ratti? Kuin se olisi oikein ja väärinpäin samaan aikaan? Todella ruma kuin synti. Ja näyttää joltain sialta edestä, sian kärsä ja sieraimet? Onko bemarilla tarkoitus teh joku koe että tehdään ihan saatanan rumia autoja ja tehdään sisusta muovista ja katsotaan kuinka moni enää haluaa ostaa?

      Miksi sähköautoista ei voi tehdä normaalin näköisiä vaikka ne olisi sähköautoja? Sisustan uoeat puupaneelit takavuosilta on vaihtuneet johnkin rumaan kankaaseen? Ja missä on ilmastoinnin säätimet?

    • Anonyymi

      365w soitin lisävarusteena. Miksi nämäkin on pitänyt tehdä hinta edellä? Arvostan kovasti hyviä soittimia kalliissa autossa. Tähän niitä ei saa edes rahalla.

      • Anonyymi

        Vihreys. Vihevassari maailma tulee kovasti autoiluun. Kaikki hyvä tuhotaan ilmastohumpan edessä.


    • Anonyymi

      Paljon mielipiteitä autosta, jota kukaan ei ole edes nähnyt livenä,

    • Anonyymi

      Kateudella ei ole rajoja kun köyhä Suomi Persu pääsee purkamaan paineitaan, hihii!

      • Anonyymi

        Jos kateutta herättää auto jonka sisusta on tehty kierrätyspulloista niin silloin on kyllä jotain vikaa päässä henkilöllä.

        Toki auto jossa olisi vaikkapa nappanahat ja aitoa puuta sisällä herättää kateutta myös siinä persussa.


    • Anonyymi

      Bmw on vuosia mennyt väärään suuntaan. Autot voi olla päältä kauniitakin, sisällä totuus paljastuu. Metalli korvattu halvalla metallin värisellä muovilla. Entiset metalliset kaiutin ritilät korvattu kiinalaisella muovilla. Nahka korvattu halvan oloisella veganza muovi "nahalla". Tyylikkäät jalopuulistat eivät ole enää saatavilla. Lisänä tuotu ohjaamo täyteen mitä oudompia ja isompia näyttöjä joita ei ajamisessa tarvitse vaan jotka on lähinnä häiriöksi. Lasin nostimet on nyt halvat muoviset mustat nappulat eikä kojelautaa saa edes tikatulla keinonahalla saati oikealla nahalla. Ovien metalliset kynnyslistat ja pakoputken päät jätetty 5 sarjasta kokonaan pois lukuunottamatta M5 mallia jossa viellä on upeat putket...tosin nekin kuulostaa melkoiselta antikliimaksilta..

      • Anonyymi

        Käyppä kokeileen uutta Bemaria.


    • Anonyymi

      Suomen talveen voin kuvitella olevan hirvitys. Karmittomat ikkunat ja sähköiset nousevat ovenkahvat ja sähköinen latausluukku. Kaikki on muuten jäässä suomen vaihtelevassa talvikelissä 100 varmuudella ja vitutus nousee huippulukemiin.

      H/K soitin lisävarusteena? Eikö mitään muuta? Konfiguraattorin mukaan 360w tehoinen, ei riitä alkuunkaan jos tämän tarkoitus olla premium SUV?

      Bmw ajaa tällä mallilla lähinä itsensä naurun alaiseksi uuden GLC EQ mallin kanssa jossa on ilmajouset, burmester, nelipyöräohjaus, nappanahkaa ja metallia ohjaamossa jne.

    • Anonyymi

      Kyllä kateus taas loistaa Audisteilla :DDD

      • Anonyymi

        Audi, MB sekä BMW. Kaikki kolme kokeneet melkoisen tason laskun viime vuosina. Materiaalit on laitettu samalle tasolle kiinalaisten romujen kanssa. Mikä enää erottaa nämä kiinalaisista muutakuin se merkki?🤔 ostaja odottaa saavansa laatua eikä muovia ohjaamoon.


    • Anonyymi

      Mercedes glc eq vetää pidemmän korren. Nappanahkaa, nelipyöräohjaus, avattava lasikatto, burmester, ilmajousitus. Yms

      • Anonyymi

        Kaikki samat saa Bemariin, tosin Bemarissa paremmat äänentoistot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki samat saa Bemariin, tosin Bemarissa paremmat äänentoistot.

        365w harma kardon IX3 bemarissa on lähinä hifikaiutin järjestelmä. Mersun 4D burmesteri aivan eri luokan laite.


    • Anonyymi

      Hahahahahah. Hihihihihihi. Hyvin te vedätte.

    • Anonyymi

      Kyllä siihen BMW:n saa nahkaa jos maksaa lisää, tuskin Mersussa on nahka istuimet hinnat alkaen mallissa.

      • Anonyymi

        Keinonahkaa ne alkaa olla kaikissa versioissa tai nahkaa poskettomalla lisähinnalla, onneksi keinonahka on nykyään todella hyvää.

        Kateellinen aloittaja ei ole vielä tajunnut, että nykyaikana kierrätys ja ilmastoasiat ovat suurta huutoa ja muotia ja siksi turhanpäisyyksistä ollaan luopumassa kalliimmissakin autoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinonahkaa ne alkaa olla kaikissa versioissa tai nahkaa poskettomalla lisähinnalla, onneksi keinonahka on nykyään todella hyvää.

        Kateellinen aloittaja ei ole vielä tajunnut, että nykyaikana kierrätys ja ilmastoasiat ovat suurta huutoa ja muotia ja siksi turhanpäisyyksistä ollaan luopumassa kalliimmissakin autoissa.

        "keinonahka on nykyään todella hyvää" - samaa mieltä
        "kierrätys" - erinomainen juttu
        "ilmastoasiat ovat suurta huutoa ja muotia" - se on humpuukia, toisin kuin ympäristönsuojelu, jossa keskitytään myrkkyihin
        " turhanpäisyyksistä ollaan luopumassa kalliimmissakin autoissa"
        Päin vastoin kaikkiin autoihin on jo tullut rasittavia turhanpäiväisyyksiä kameroista tekoälyyn. Moottoritiellä itsejarruttavat ovat uusinta uutta.

        Ettei vaan olis johtunu vihreällä myrkyllä vammautettujen munuaisten vajaatoiminnasta Bemarin myyntipojun pyörtyminen tajuttomaksi suuressa myyntishowssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "keinonahka on nykyään todella hyvää" - samaa mieltä
        "kierrätys" - erinomainen juttu
        "ilmastoasiat ovat suurta huutoa ja muotia" - se on humpuukia, toisin kuin ympäristönsuojelu, jossa keskitytään myrkkyihin
        " turhanpäisyyksistä ollaan luopumassa kalliimmissakin autoissa"
        Päin vastoin kaikkiin autoihin on jo tullut rasittavia turhanpäiväisyyksiä kameroista tekoälyyn. Moottoritiellä itsejarruttavat ovat uusinta uutta.

        Ettei vaan olis johtunu vihreällä myrkyllä vammautettujen munuaisten vajaatoiminnasta Bemarin myyntipojun pyörtyminen tajuttomaksi suuressa myyntishowssa?

        Nämä autojen "uutuusvarusteet" tuovat lisää turvallisuutta, onko se huono?
        Ilmastoasiat eivät ole mitään humpuukia kuin hieman yksinkertaisten junttien mielestä jotka eivät myönnä faktoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinonahkaa ne alkaa olla kaikissa versioissa tai nahkaa poskettomalla lisähinnalla, onneksi keinonahka on nykyään todella hyvää.

        Kateellinen aloittaja ei ole vielä tajunnut, että nykyaikana kierrätys ja ilmastoasiat ovat suurta huutoa ja muotia ja siksi turhanpäisyyksistä ollaan luopumassa kalliimmissakin autoissa.

        Kallion vihreiden keskuudessa ne on kovaa huutoa, ei bemarin asiakkaiden.


    • Anonyymi

      Kierrätyspulloista tehty sisustus on toiseksi kallein sisustus mitä olla voi.

    • Anonyymi

      Nää on näitä ympäristö juttuja, ne istuimet sisältää varmaankin n. 1-5 % sitä pullo muovia.

      • Anonyymi

        Kiinnitä huomiota kirjoitussääntöihin - yhdyssanoihin siis!
        Tällä paljastaa lukijoille vain oman kouluttamattomuutensa!
        Muitakin virheitä on tässä varsin lyhyessä esseessä!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kyllä uppoa ainakaan kuvien perusteella tämä uusi iX3. Sisältä liian Teslamainen ja ulkoa, noh... perä kun jostain halvasta korealaisesta ja keulassa ihmeelliset tikkuvalot ja retrotyylinen kutistettu munuaismaski. Väistyvä X3 on omaan silmääni paljon nätimpi. Mutta tähän tämä ikävä kyllä menee, autojen sisustat pelkkää näyttöä ja hipaisukytkimiä ja ulkopäin muodot pilattu, myös mesellä, diudilla jne. Hemmetin sähkövatkaimet!

    • Anonyymi

      neue klass sähköautoihin ei voi vaihtaa akun moduleja. Koko akku vaihdetaan kerralla. Lisäksi se akku on osa kantaa koria. Sisusta (penkit) kiinnitetään tuohon akkuun.
      Sopii arvata kuinka paljon tuo akun irrottaminen ja uuden kiinnittäminen maksaa kun koko sisusta irrotetaan.

      • Anonyymi

        Onko oikeasti noin ettei voi vaihtaa? Jos niin vielä vähemmän kiinnostaa odottaa uutta mahdollista 3 sarjalaista täyssähkö(farkkua) 👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeasti noin ettei voi vaihtaa? Jos niin vielä vähemmän kiinnostaa odottaa uutta mahdollista 3 sarjalaista täyssähkö(farkkua) 👎

        Tuosta löytyy ulkomaisissa artikkeleissa tarkempaa tietoa. Kotimaassa TM ei tuosta uskalla kirjoittaa. Google löytää "BMW neue klasse battery"

        BMW lähtee siitä että akuissa ei ole vikoja auton oletettuna elinikänä, mikä se sitten heidän mielestäämn onkaan.

        BMWn oma sivusto kertoo...

        https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0448099EN/charge-faster-drive-further:-bmw-group-reveals-revolutionary-electric-drive-concept-with-800v-technology-for-the-neue-klasse?language=en

        “Cell-to-pack” and “pack-to-open-body”

        Production of the Gen6 high-voltage batteries follows the “cell-to-pack” and “pack-to-open-body” principles. “Cell-to-pack” involves positioning the cylindrical cells – manufactured by the suppliers according to BMW Group specifications – directly in the housing of the high-voltage battery, without the intermediate step of a module being produced. “Pack-to-open-body” refers to the high-voltage battery’s new role as a structural component in the vehicle architecture. Numerous innovations patented by the BMW Group can be found here.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeasti noin ettei voi vaihtaa? Jos niin vielä vähemmän kiinnostaa odottaa uutta mahdollista 3 sarjalaista täyssähkö(farkkua) 👎

        Kokkolan mies korjaa varmasti tuonkin akut aikanaan....


    • Anonyymi

      Akku takuu 6 vuotta. Tuskin ongelma ensimmäiselle omistajalle ja kuinka monta akkua on Suomessa vaihdettu sähköautoihin. Monessa testissä samalla akulla ajettu yli 200 tkm.

      • Anonyymi

        No se on se yksi netissä aktiivinen sähköautojen autohuolto joka näkyvästi nostaa esiin noita ongelmia. Usein ne on korjattavissa, joskus ei. Mutta suurin osa sähkö- ja hybridiautoilijoista ajelee autonsa tyytyväisinä loppuun asti. Meillä on nyt 225xe:ssä 170t mittarissa. Range ei edes uudessa ollut kaksinen, mutta eipä se ole minnekään kadonnut.


      • Anonyymi

        Akkktakuu on 8 vuotta, älä vääristele köyhä.


    • Anonyymi

      On tuossa paljon plussia.
      Isoakku hyvät lataustehot.
      Hyvä ajaa näytöt on vähintään mielenkiintoiset ja hyvin muokattavat.

      BMW iX3 aloittaa baijerilaisten uuden ajan koko mallistossa, mutta varsinkin sähköautoissa. Hinnat alkavat 69 390 eurosta.

      Ei ihan halpis kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Niin ne on kaikissa muissakin, Bemarissa tosin hienoimmat.

    • Anonyymi

      Kyllä on köyhillä kateellisilla taas asiaa, menkää töihin.

      • Anonyymi

        Ja sitten aloit dissaamaan muita merkkejä kun yöllä moitittiin Bemua, tuota sinun rakastamaasi merkkiä ja onhan sinullakin 2000 alun 3-sarjalainen helmi.


    • Anonyymi

      Ihan sama miten paljon on tehot tai range kun auton ulkonäkö on mitä on ja sisusta vielä karseampi. Ei tässä ole bemarimaista tyyliä enää paljoakaan jäljellä. Aiemmin valitsin bemarin juuri ulkomuodon takia, kaupan päälle tuli sitten ajettavuus, suorituskyky. Samat käyttöominaisuudet on monessa kilpailijassa ja melkein mikä vaan uusi mb tai audi näyttää omaan silmään paremmalta kun tää neue klasse hirvitys.

      • Anonyymi

        Bmw menee hurjalla tavalla nyt metsään muotoilussa ja sisustoissa joissa ei ole järjen häivää. Varustelista on nykyään erittäin kapea ja valinnanvaraa on huomattavasti vähenmän. Vihreys tuhoaa lopulta bemarin, bemari alkaa leimaantua pian vihreiden autoksi ja tunnetusti bemarin ostajat on oikeita kapitalisteja.


    • Anonyymi

      Rav4:n ylähyllyn mallissa(premium) istuimet oikeata nahkaa. Hyvältä tuntuvat ja kyyti parempaa kuin bemareissa.

      • Anonyymi

        Joo Tojossa on hyvä säädettävä reisituki ei ole jalat silleen koukussa.


    • Anonyymi

      Ihan sama. Kyllä maailmaan puhetta ja parkua mahtuu. Minä laitan uuden Toyotan tilaukseen. Kiitos. Tero

    • Anonyymi

      Vähän ihmettelen tätä kierrätystrendiä premiumautossa. Onhan se ympäristöystävällistä, mutta luulisi sen näkyvän hinnassa, jos nahat ei olekaan aitoja tai koelauta on uusiomuovia. Jotenkin tuon uuden IX3:n sisusta on halvanoloinen. Ja vaikuttaa siltä, että bemari kopioi tulevien malliensa ulkonäön yksi yhteen mallisarjasta toiseen. Tulevien X4 ja X5 mallien naamioteippauksista pystyy päättelemään, että keulailme on kaikissa sama. Nykyään kaikki bemmit eroaa selvästi toisistaan vaikka merkille tyypillset muotoilupiirteet löytyykin. Onkohan korisuunnittelijoista pistetty puolet pihalle ja sitten pyydetty tekoälyltä ehdotus muotoilusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

      Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      79
      9031
    2. Ikuiset kaipaajat

      Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      164
      5749
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

      ”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      139
      5129
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

      Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      25
      3949
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

      Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3500
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

      Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      56
      3418
    7. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

      PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      105
      2800
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

      Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      41
      2773
    9. En tiedä ymmärrätkö

      Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2761
    10. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

      "Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      5
      2290
    Aihe