EI VOI OLLA TOTTA!!! Saipa hankkii norjalaisen ns. vahvistuksen.kun muut raha -seurat nauraa kippurassa: hahaa kohta ne varmaan hankkii afrikasta pelaajan. kun he hankkivat parhaillaan pelimiehiä johan siinä menee virmasella pala väärään kurkkuun kun kuulee saipan norjalaisesta. morten ask kuulee kadulla kun stadilaiset nauraa kadulla. taitaa olla idänihmeet muuttumassa idän pelleiksi. tomas duba mv. muistellaanpa kaksi vuotta sitten millainen seula oli saipan maalinsuulla kaikki laukaukset kutakuinkin meni ja nyt se imuri otetaan takaisin.
saipa pellet
8
2217
Vastaukset
- lätkätietäjä
varmaa hifkfani,en sinuna loiskuttais suuta,kun hifkilkii on pula sit matikaisel menee vast pala kurkkuun kun kuulee saipan amerikan vahvistuksesta.ja dupasta on se parempi kun joku lundell tai ahonen.missäs on muitten joukkojen isot kalat.älä jaksa kesällä jankuttaa jostain pelaajasopimuksista.mistäs sä sen tiedät vaikkka ask oiskii pistekuningas.hä.tai jos oot jokerifani niin teillä on siel imuri maalis jos thomas lähtee.sit on virmasel lähel lähtöpassit.nauruaaa.ASK JYRÄIS SUT HETKESSÄ.JOKRUILLE MAALIVAHTI AFRIKASTA.OIS DUPA SUST PAREMPI SE HAKKAIS SUT.SAIPAL ON PAREMMI ASIAT KUN STADIN PELLEILLÄ.HÄHÄÄ NAURETAAN TAKASII.JOKERIT KONKURSSIIN ENS KAUDEN JÄLKEEN.SE ON SIINÄ OHI ON.
- lätkätietäjä
jokereiden osalta.ja noi hakkauspuheet.sori.ja jyräysjutut.kannustamaan saipaa taas ensikaudella.hankit sä muute kausikortin.mä en.mut mä joskus tulevaisuudessa ehkä.
- frank5
lätkätietäjä kirjoitti:
jokereiden osalta.ja noi hakkauspuheet.sori.ja jyräysjutut.kannustamaan saipaa taas ensikaudella.hankit sä muute kausikortin.mä en.mut mä joskus tulevaisuudessa ehkä.
saan junnuista kausikortin.
- lätkätietäjä
frank5 kirjoitti:
saan junnuista kausikortin.
juu sepä on hyvä.miks junnuista.
- frank5
lätkätietäjä kirjoitti:
siksi kun menen ejunnuihin
- frank5
lätkätietäjä kirjoitti:
joutuu siitä kortista maksamaan 2,5euron keskiarvon
- saipa fani
haista homo vittu se voi olla ihan pelimies paukkuis nokkiin jos tiedän missä olet
- blackmagictiger
MÄ KANNATAN MYÖS SAIPAA
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759