SUHTAUTUMINEN ISRAELIN VALTIOON JA JUUTALAISIIN RATKAISEE IHMISTEN JA VALTIOIDEN KOHTALOT ???

Anonyymi-ap

Israelia epäjumalanaan pitävä vanhan liiton siionistivuohi kirjoitti:
"Toisten valtioiden ja jopa ihmisten kohtalot on kytketty siihen, miten he suhtautuvat ja kohtelevat Israelin valtiota ja juutalaisia."

Tuo on jo niin paksua puppua, että ihmettelen, pitääkö tuollaiset ihmiset itseään todellakin kristittyinä Jeesuksen seuraajina ????

Matt.25 ilmoittaa kyllä aivan selvästi, minkä perusteella ihmiset jaetaan lampaisiin ja vuohiin, ja siinä ei mainita sanallakaan Israelia.

Viimeinen tuomio

31 "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle. [Matt. 16:27+; Ilm. 20:11]
32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. [Hes. 34:17-22; Matt. 13:49; Room. 14:10; 2. Kor. 5:10]
33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. [Viis. 5:15,16; Ef. 1:4]
35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. [25:35,36: Jes. 58:7; Hes. 18:7; Sir. 7:32-36; Gal. 5:6; Hepr. 13:2; Jaak. 1:27, 2:13,14]
36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
37 "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' [Sananl. 19:17; Matt. 10:42; Hepr. 6:10]
41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. [Matt. 7:23 | Mark. 9:48; Juud. 1:7; Ilm. 20:10,15]
42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." [Dan. 12:2; Joh. 5:29; Room. 2:7,8; Ilm. 20:15]

16

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pannut merkille, että kaikille kristinuskon eksytyksille on tyypillistä, että ne syrjäyttävät tavalla tai toisella Jeesuksen AINOANA pelastajana.

Jotkut syrjäyttävät Jeesuksen kokonaan pelastajan paikalta, kuten esim Katolinen kirkko.

Jeesuksesta puhutaan muodon vuoksi, jotta vaikutettaisiin kristityiltä Jeesuksen seuraajilta, mutta todellisuudessa Jeesuksella ei ole mitään merkitysträ ihmisten todellisessa elämässä.

Oma kirkko tai lahko eli eriseura ja sen "ainoat oikeat opit" ovat ne, joista kiihkoillaan ja joista julistetaan "evankeliumia". Ei Jeesuksesta.

• Anonyymi

Hellarilahko on suosittua Afrikassa .

• Anonyymi

Parhami harjoitti woodoota nuorten poikien kanssa.

• Anonyymi

Jeesus ei enää edes käytä maanpäällistä tavallista miehen nimeä Joshua/Jeesus, suom.

Saatana otti sen nimen käyttöön eksytystarkoituksessa. (Matt.7:21-23)

Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan isäänsä, Isä meidän joka olet taivaassa...

Samoin Jeesus pyysi kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen (Mt.28:18-20)

lm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI.

• Anonyymi

"Uusi Jerusalem" on vertauskuva Jumalan Hengestä syntyneestä ja Ylkäänsä odottavasta morsianseurakunnasta.

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä NÄYTÄN SINULLE MORSIAMEN, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja NÄYTTI MINULLE PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Gal.4
        26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME.
        27 Sillä kirjoitettu on: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

"Suuri Babylon" taas on vertauskuva nykyisista porttomorsianseurakunnista, mm näistä Israelia palvovista vanhan liiton siionistiseurakunnista, jotka kastavat aviottomat äpäränsä omiin nimiinsä.

Ilm.17
        5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten ÄITI."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
        6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

• Anonyymi

Pakanoiden perustamat seurakunnat on niitä Saatanan synagogia.

Ilm. 3:9

Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

• Anonyymi

"Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole."

Tämähän sopii täydellisesti noihin lihasta syntyneisiin ja sotarikoksiaan tekeviin Haagar-israelilaisiin.

Matt.3
        9 Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä (Jeesus) sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
        10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; JOKAINEN puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen.

Gal.3
        7 Tietäkää siis, että ne, jotka USKOON PERUSTAUTUVAT, ovat Aabrahamin lapsia.
        8 Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se AABRAHAMILLE edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "SINUSSA kaikki kansat tulevat siunatuiksi".

Gal.4
        25 HAGAR tarkoittaa Arabiassa olevaa Siinainvuorta, ja SITÄ VASTAA NYKYINEN JERUSALEM, joka lapsineen elää orjuudessa.
        30 Mutta mitä pyhät kirjoitukset sanovatkaan? "AJA POIS ORJATAR JA HÄNEN POIKANSA, sillä orjattaren poika ei saa jakaa perintöä vapaan naisen pojan kanssa." [1. Moos. 21:10]

Joh. 1:47
        Kun Jeesus näki Natanaelin tulevan, hän sanoi: "Siinä on OIKEA ISRAELILAINEN , mies vailla vilppiä!"

• Anonyymi

Jeesuksen vähimmät veljet tarkoittaa Juutalaisia, ei pakanoita.

Helluntaina kaikki 3000 kastettua veljeä oli kaikki Juutalaisia.

• Anonyymi

Jeesus siunaa vähimpiä veljiään.

Matt.23
        13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät. [[23:13-36: Luuk. 11:39-52]
        14 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne.]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista. Vrt. Mark. 12:40.]
        15 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
        16 "Voi teitä, te sokeat oppaat! Te sanotte: 'Jos vannoo temppelin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo temppelin kullan kautta, vala on sitova.' [Matt. 15:14+]
        17 Te sokeat typerykset! Kumpi on tärkeämpi, kulta vai temppeli, joka sen kullan pyhittää?
        18 Te sanotte myös: 'Jos vannoo alttarin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo alttarille pannun uhrilahjan kautta, vala on sitova.'
        19 Te sokeat! Kumpi on tärkeämpi, uhrilahja vai alttari, joka lahjan pyhittää? [2. Moos. 29:37]
        20 Se, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sekä alttarin että kaiken sen päällä olevan kautta,
        21 ja se, joka vannoo temppelin kautta, vannoo samalla hänen kauttaan, jonka asuinpaikka se on. [1. Kun. 8:13; 2. Aik. 6:2]
        22 Niin myös se, joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttaan, joka sillä istuu.
        23 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te maksatte kymmenykset jopa mintusta, tillistä ja kuminasta, mutta laiminlyötte sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeudenmukaisuuden, laupeuden ja uskollisuuden. Näitä teidän pitäisi noudattaa, noita muitakaan unohtamatta. [3. Moos. 27:30; 4. Moos. 18:21 | 1. Sam. 15:22; Miika 6:8]
        24 Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin! [Matt. 15:14+]
        25 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te puhdistatte maljanne ja vatinne ulkopuolelta, mutta mitä niissä on sisällä: riistoa ja hillittömyyttä! [Mark. 7:4]
        26 Sinä sokea fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi! [Matt. 15:20; Tit. 1:15]
        27 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa. [Ap. t. 23:3+]
        28 Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta sisältä täynnä teeskentelyä ja vääryyttä. [Luuk. 16:15]
        29 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te rakennatte profeettojen haudoille muistomerkkejä, te koristelette vanhurskaiden hautakiviä
        30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isiemme aikana, emme olisi heidän kanssaan tahranneet käsiämme profeettojen vereen.' [Matt. 5:12+]
        31 Näin te kuitenkin itse tunnustatte olevanne niiden jälkeläisiä, jotka murhasivat profeetat. [Ap. t. 7:52]
        32 Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7+]
        34 "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37]
        35 Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille. [1. Moos. 4:10; Hepr. 11:4 | 2. Aik. 24:20-22]
        36 Totisesti: tämä sukupolvi joutuu vielä vastaamaan tästä kaikesta!

Jeesus valittaa Jerusalemin paatuneisuutta
        37 "Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. [23:37-39: Luuk. 13:34,35 : Ap. t. 7:59 | Jes. 31:5 | Jes. 65:2; Jer. 6:16]
        38 Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. [1. Kun. 9:7,8; Hes. 11:23; Miika 3:12]

• Anonyymi

Parhami piti nuorta Juutalaispoikaa suhteessa kanssaan, mistä vietiin vankilaankin.

Matt. 18:6

Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

• Anonyymi

Raamattu kertoo asiasta melko paljon.
      Mm luemme, "ja minä panen Jerusalemin juovuttavaksi väkikiveksi, jokainen joka käy siihen käsiksi, repii pahoin itsensä.."

Jotain tuon täytyy tarkoittaa.

• Anonyymi

No jospa aloittaisit ensin siitä, mikä on SELVÄSTI kerrottu Raamatussa...

Ja jos olet olevinasi kristitty Jeesuksen seuraaja, niin otat selvää, miten Uudessa testamentissa pohtimaasi asiaa on tulkittu.

• Anonyymi

Jeesus on Juutalainen ja Israelilainen. Miten kohtelet Juutalaisia ja Israelia, Jeesuksen "veljiä", siten kohtelet Jeesusta. Ja siitä seuraa tuomio.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle

Helluntailaiset pilkkavat Juutalaisten Syngogaa.

Luuk. 19:46 ja sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni on oleva rukoushuone', mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan."

• Anonyymi

"Jotain tuon täytyy tarkoittaa."

Tuolla "jotain" ei voi syrjäyttää sitä, mikä on SELVÄSTI kerrottu !

• Anonyymi

Eri palstoilla riehuu helluntailainen räyhähenki, joka pilkkaa kristittyjen lapsien saamaa Pyhää Kastetta.

• Anonyymi

Tampereella helluntailainen mies tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen raskaanan olleen naisen.

Miksei hellarit osoita mitään myötätuntoa uhrin omaisille, puhumattakaan,että pyytäisivät tekoa anteeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      57
      10040
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      12
      6785
    3. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      73
      6095
    4. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      58
      6003
    5. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      10
      4228
    6. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      46
      4140
    7. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      283
      3207
    8. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      53
      2861
    9. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      44
      2388
    10. Mikä asia on jäänyt kaivatustasi parhaiten

mieleesi? 💬😀🙋🏼‍♂️😱
      Ikävä
      61
      1507
    Aihe