Jos kaikki uskoisivat karmaan ja jälleensyntymiseen niin olispa tämä maapallomme hyvä asua.
Aurinko Ra Aton olis Jumala, kaiken elämän antaja. Sille joka Jumalan haluaisi ja sitä palvella.
Mutta toivotaan että ihmiskuntaa pelastuu uskontojen ikeestä tulevaisuudessa.
Karma ja jälleensyntyminen
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Yksilön karman lisäksi on kansojen ja ihmiskunnan karma.
- Anonyymi
Jos ihmiskunta "pelastuisi uskontojen ikeestä", missä sitten itse Jeesus olisi? Tämä maailma taistelee Jeesusta vastaan, mutta "viimeisenä Hän on seisova multien päällä."
- Anonyymi
Ei missään. Maailma pärjää ilman Jeesusta ja uskontoja.
- Anonyymi
Miksi ateisti agiteeraa täällä ? Päässäsi on sahanjauhoja.
- Anonyymi
Olen inkarnaattori.
Köyhän uskovaisetkin jälleensyntymis ja ateismi palstalla tuputtamassa uskoaan
Minä en vaadi uskomaan esittämiin asioihin päinvastoin kuin uskovaiset
- Anonyymi
Olet väärällä osastolla.
- Anonyymi
Entä Ukrainan sodasta kirjoittaja.. kukaan ei marise siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1555805Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843273Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961800- 1241190
- 151124
- 601071
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78993- 58990
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844