Ruma purra joutui ostamaan sitä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Hyvä homma
- Anonyymi
Jos Kontula oliskin kaunis.
Ulkonäköhän ei huoran tärkein ominaisuus ole vaan hinta.
"Kyllä siitä käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa."
- Anonyymi
Demareiden Kimmo Kiljunen sähläsimukana. Tuollaisia jotkut jopa äänestää.
- Anonyymi
Ai jaa. Prostituutti? Vanha ja kunnioitettava ammatti. Toivottavasti maksoi tuloistaan veronsa aikanaan, ettei valtio nyt jälkikäteen mätkäytä.
- Anonyymi
Palaako Anna Kontula nyt takaisin siihen alkuperäiseen ammattiinsa kun ei enää ole ehdolla seuraavissa vaaleissa? Hänellä oli nuorena sen verran nimekkäitä asiakkaita, lienee osannut sen ammatin huomattavasti vasemmistolaispolitiikkaa paremmin. Laitapa Anna Kontula kassakone laulamaan edestä ja takaa.
- Anonyymi
Yhtykää vasemmistoon.
- Anonyymi
Älä höpötä. Purra on kaunis. Marin ehkä liian "horahtava". Kontula nainen.
- Anonyymi
Mikä Kontulan panolla oli hintaa? 5€?
- Anonyymi
Kannattaa menmä optikolle jos Kontula mielestäsi näyttää kauniilta
- Anonyymi
Kontula sexy.. Hyvät tissit.. Purralla kananmunat, paistetut. Antaisitko vehkeesi noiden Purran hampaiden väliin.? minä en.!!
- Anonyymi
Oliko Kiljunen siis sutenööri ?
Kontula on ainut hyvä komukka.
No ajatukset on mitä on, mutta muuten
oikeen kiva tyttönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509