Koska haluan taivaaseen

Anonyymi-ap

niin en herjaa Paavalia. Muistaakseni Raamatussa sanotaan, etteivät pilkkaajat pääse taivaaseen, tai jotenkin niin se meni.

56

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä väliä kansansaduilla.
      Pitäähän siitäkin opuksesta huumoria jotenkin repiä.

• Anonyymi

Miksi sitten olet kristitty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olekaan. Jeesusjutut ovat vain huumorin lähde

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa vaan on. Jos kerran herja noin helposti irtoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olekaan. Jeesusjutut ovat vain huumorin lähde

Tulee vielä päivä, kun et enää näe asiassa huumorin häivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee vielä päivä, kun et enää näe asiassa huumorin häivää.

Uhkaatko sinäkin sillä, että teidän johtajanne kiduttaa ikuisesti niitä, jotka eivät alistu hänelle?
        On se kristinuskon jumala sitten lutunen🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkaatko sinäkin sillä, että teidän johtajanne kiduttaa ikuisesti niitä, jotka eivät alistu hänelle?
        On se kristinuskon jumala sitten lutunen🤣

Sinunkin on mahdollista saada syntisi anteeksi.

• Anonyymi

Jeesus sanoo, että älkää tuomitko. Mutta Paavalia herjaava tuomitsee Paavalin.

• Anonyymi

Totuuden puhujat yritetän vaintaa tuollaisilla hokemilla "älkää tuomitko".

Joh. 7:24

"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuuden puhujat yritetän vaintaa tuollaisilla hokemilla "älkää tuomitko".

Joh. 7:24

"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."

Raamatun sanaa vastaan puhuvat vaan eivät ole totuuden puhujia. Jos sille tielle lähdetään niin kohta Jeesuksenkin puheet sivuutetaan vanhaan testamenttiin vedoten, tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun sanaa vastaan puhuvat vaan eivät ole totuuden puhujia. Jos sille tielle lähdetään niin kohta Jeesuksenkin puheet sivuutetaan vanhaan testamenttiin vedoten, tms.

Pelkästään Suomessa on yhdistyrekisterissä yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskon kulttia.

Jos ne kaikki kuuluisivat Kristuksen ruumiiseen, niin Jeesushan näyttäisi tuhatjalkaiselta madolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha Testamentti on paljon luotettavampaa kuin Uusi Testamentti, jossa niitä kirjoittajia on paljon, joiden nimeä ei edes tiedetä.

Esim. koko Markuksen evankeliumin loppuo on kylmästi laitettu Markuksen ja Jeesuksen suuhun täysin tuntemattoman kulkumiehen kirjoituksien perusteella satojen vuosien perästä riitaisassa kirkolliskokouksessa.

Asiasta on varoitus, -92 painoksen Mark.16:9 kohdalla näin kauniisti sanoen

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
        [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla huseeraakin valitettavasti ja surullista kyllä vanha mies, joka on jo mitätöinyt Jeesuksen käskyt ja mm. Kirkastusvuorikokemuksen. Hänen päätyönään on kuitenkin Paavalin herjaaminen.
        Että sillä tavalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla huseeraakin valitettavasti ja surullista kyllä vanha mies, joka on jo mitätöinyt Jeesuksen käskyt ja mm. Kirkastusvuorikokemuksen. Hänen päätyönään on kuitenkin Paavalin herjaaminen.
        Että sillä tavalla!

Isäsi Tauno olisisi vanha mies, jos eläisi hänhän olisi peräti 102 vuotias.

• Anonyymi

Jeesus tulee takaisin maan päälle.

Ei ihmisillä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.

Taivaaseen menot on pelkkiä illuusioita ja matkalaulua, joilla ihmisiä on rohkaistu vaikeissa olosuhteissa.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Ps. 115:16

Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.

Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen

• Anonyymi

Jeesuksen häitä vietetään maan päällä Jerusalemissa uudessa temppelissä.

Ei missään pilvenreunalla, kuten Paavali uskotteli. Paavali ei käsittänyt, että pilven reunalla happi on vähissä ja on hirmuisen kylmää. Olisi pitänyt olla happilaitteet päässä ja pilkkihaalarit päällä niissä häissä.

Pakkokasteet tulee vielä voimaan, jotta kaikilla olisi hääpuku päällä.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi.

• Anonyymi

Kirjoita oma uskontokirja ja perusta lahko kun Raamatun sana ei kerran miellytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita oma uskontokirja ja perusta lahko kun Raamatun sana ei kerran miellytä.

Totuus on vaikeata hyväksyä, koska se karvastelee mielessä ja tunteet pintaan.

Luuk. 4:29

He ryntäsivät paikaltaan, ajoivat Jeesuksen ulos kaupungista ja veivät hänet jyrkänteelle syöstäkseen hänet sieltä alas; kaupunki näet oli rakennettu vuorelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ryntäsivät paikaltaan, ajoivat Jeesuksen ulos kaupungista ja veivät hänet jyrkänteelle syöstäkseen hänet sieltä alas; kaupunki näet oli rakennettu vuorelle.

Totuuden puhujat eivät ole mitään lipeväkielisiä lahkolaisia, jotka kaatuilee hurmoshenkien voimasta ja puhuu sekavia molotuksia.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi

Höpötät taas.

Jeesus sanoi näin:

”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
        Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
        Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        Joh 14:2-6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo mielellään perustaisikin ”Paavalia vihaavaisten lahkon”, jos siihen vain olisi muitakin tulossa. Yhden lahkon Teuvo on jo hajottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko siihen mitään apua? Esim. sielunhoitoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötät taas.

Jeesus sanoi näin:

”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
        Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

Tempeli ja ne Jeesuksen tekemät asunnot on täällä maan päällä. Ei missään pilven päällä.

Jeesus tulee asumaan Jerusalemiin. Ei ihmiset täältä mene minnekään yläilmoihin asumaan.

Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte SIELLÄ MISSÄ MINÄ OLEN.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, UUDEN JERUSALEMIN, JOKA LASKEUTUU TAIVAASTA ISÄNI LUOTA ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötät taas.

Jeesus sanoi näin:

Tumpelo timpuri meni valmistamaan sijaa, mutta eipä ole mitään valmista tullut 2000 vuoteen.
        Taivaalka on nyky-ymmärryksen mukaan karut olosuhteet. Eipä tiennyt Jesse sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tempeli ja ne Jeesuksen tekemät asunnot on täällä maan päällä. Ei missään pilven päällä.

Jeesus tulee asumaan Jerusalemiin. Ei ihmiset täältä mene minnekään yläilmoihin asumaan.

Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte SIELLÄ MISSÄ MINÄ OLEN.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, UUDEN JERUSALEMIN, JOKA LASKEUTUU TAIVAASTA ISÄNI LUOTA ja oman uuden nimeni.

Taivas on siellä, missä Jeesus Kristuskin on. Muulla ei ole väliä.

• Anonyymi

Melkoista sekoilua ja vääristelyä sinulta Teuvo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tumpelo timpuri meni valmistamaan sijaa, mutta eipä ole mitään valmista tullut 2000 vuoteen.
        Taivaalka on nyky-ymmärryksen mukaan karut olosuhteet. Eipä tiennyt Jesse sitäkään.

Veropa mitä sanot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veropa mitä sanot.

Varopa mitä sanot

• Anonyymi

Psalmi 14 jae 6. Te voitte tehdä tyhjäksi köyhän hankkeet mutta Herra on hänen turvansa.
      Tai psalmi 15 jae 5. Se joka ei vaadi lainasta korkoa eikä ota lahjusta viattoman vahingoksi ... hyvin käy sen joka näin elää.

• Anonyymi

Toivottavasti ehdin taivaaseen ennen ulosottomiehen tuloa oveni taakse?
      T. Bertil Perversson.

• Anonyymi

Laillinen velka on synti, mikää pitää sovittaa maksamalla velka pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laillinen velka on synti, mikää pitää sovittaa maksamalla velka pois.

Synti on vain pyramidihuijaus.

Olet velkaa korkeintaan lähimmäisillesi ja järjestäytyneelle yhteiskunnalle.
        Vapahtaja olet sinä!

• Anonyymi

5. Moos. 23:20

Älä pane veljeäsi maksamaan korkoa rahasta tai elintarpeista tai muusta, mitä korkoa vastaan lainataan.

"veljellä" tarkoitetaan toista Juutalaista, ei pakanaa

• Anonyymi

5. Moos. 23:21

Muukalaisen saat panna korkoa maksamaan, mutta et veljeäsi, että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua kaikessa, mihin ryhdyt, siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.

• Anonyymi

Jesajan kirja 34-35. Kukkiva autiomaa ja pyhä tie. Aavikko riemuitsee, autiomaa iloitsee...

• Anonyymi

Israel raivaa tietä Välimerelle parasta aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel raivaa tietä Välimerelle parasta aikaa.

Noinhan se väkivaltaa brutaalisti käyttävä rikollisvaltio-Israel tekee murhatessaan palestiinalaisia ja ryöstäessään heidän maataan.

• Anonyymi

Kyllä Paavali tiesi sen hyvin itsekin, ettei ole oikea apostoli, vaikka sellaisena esiintyi.
      Mutta Korinttolaisille hän meni ihan täydestä.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

• Anonyymi

Paavali oli Jeesuksen Kristuksen apostoli, so. lähettiläs.

• Anonyymi

Kukapa sinua kieltää mahdottomia haluamasta, naureskelemme vain osaaottavasti höperöille kuvitelmillesi.

• Anonyymi

Naura niin kauan kuin Jumala sinulle aikaa siihen antaa. Minä iloitsen iankaikkisessa elämässä, mutta myös täällä maan päällä lyhyen elämäni aikana. 😀

• Anonyymi

Todelliset Jeesuksen seuraajat tiesivät, että Paavali on epäpyhä huijari, joka tekeytyi apostoliksi. Ei ollut Jeesuksen valitsema ja nimittämä apostoli. Toki Jeesus olisi eläissän valinnut ja valtuuttanut hänet apostoliksi, jos niin olisi ollut tarkoitus.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

• Anonyymi

”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
        Matt 13:36

• Anonyymi

Apostolin virkoja oli vain 12 kpl. Ei yhtään enempää, selviää jo Apt.1-luvusta.

21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
      22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme."
      23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
      24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut
      25 astumaan tähän palvelutehtävään ja APOSTOLIN VIRKAAN, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
      26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.

• Anonyymi

Kaikki muut sen jälkeen itseään apostoliksi julistaneet ovat valheapostoleita. Ja niitä on monta.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen

• Anonyymi

Pilkkaaminen on sivistymätöntä.
      Sivistymätön ihminen pilkkaa.

• Anonyymi

Vielä sivistymättömämmät levittää jeesusjuttuja. Jotkut jopa omalla naamallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä sivistymättömämmät levittää jeesusjuttuja. Jotkut jopa omalla naamallaan.

Voi sinua pilkkaajaa!

• Anonyymi

Oikein!

• Anonyymi

Factat on totta.

Apostolin virkoja oli vain 12 kpl. Ei yhtään enempää, selviää jo Apt.1-luvusta.

• Anonyymi

Oikea päätös!

• Anonyymi

Oikein muistettu.

• Anonyymi

Juurikin noin!

• Anonyymi

Jeesuksen maan päällistä aikaa koskeneet lupaukset päättyivät jo silloin. Ei ne kaikki lauseet oli ikuisia lupauksia.

Jeesus tarkoitta maan päällistä aikaa olla oikeiden apostoliensa kanssa kun kaksi tai kolme heistä pyytää häntä tulemaan mukaan.

Nyt kaikki Jeesustelijat hokee, että Jeesus on aina paikalla, kun vain Jeesuksen nimeä hoetaan.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Noin sinä Saa-tanan kehoituksesta koitat jälleen tehdä tyhjäksi Jumalan ikiaikaiset lupaukset, jotka ovat niin ja aamen kaikille Jeesuksen omille, Jumalan lapsille.
        Voi sinua Teuvo!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      257
      18146
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      76
      10353
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      333
      6836
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      57
      4743
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      34
      4576
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      79
      3318
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2952
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2460
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      28
      1864
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      24
      1752
    Aihe