”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18
Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka
13
110
Vastaukset
Höpöhöpö, mitä vastaat epätodennäköiselle, mutta toki mahdolliselle oikealle jumalalle kun hän kysyy miksi palvoit epäjumalaa ja pronssikautista kidutusvälinettä?
- Anonyymi
Oletko koskaan uskaltanut vilpittömästi rukoilla näin: ”Jeesus Kristus, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle ja näytä minulle totuus.”
Jos et ole uskaltanut, etkä nytkään uskalla, jäät paitsi Jumalan tuntemista. Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan uskaltanut vilpittömästi rukoilla näin: ”Jeesus Kristus, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle ja näytä minulle totuus.”
Jos et ole uskaltanut, etkä nytkään uskalla, jäät paitsi Jumalan tuntemista.Oletko koskaan pyytänyt vilpittömästi saunatonttua tekemään saunapuut koko kesäksi? Kuinka kävi?
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Oletko koskaan pyytänyt vilpittömästi saunatonttua tekemään saunapuut koko kesäksi? Kuinka kävi?
En ole.
Voitko vastata minulle kysymykseeni? - Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Oletko koskaan pyytänyt vilpittömästi saunatonttua tekemään saunapuut koko kesäksi? Kuinka kävi?
Jeesus Kristus elää.
Uskon, että Hän voi ilmestyä sinullekin, antaa syntisi anteeksi ja pelastaa sinut.
Mutta sinun tulee rukoilla Häntä vilpittömästi ja avoimin sydämin.
Mitään et häviä, kun rukoilet, mutta äärettömän paljon voit voittaa, kun kohtaat elävän Jumalan.
- Anonyymi
Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.
- Anonyymi
Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.
For the preaching of the cross is to them that perish foolishness; but unto us which are saved it is the power of God.
- Anonyymi
Kadotus on vain teidän uskontoanne ja sen sisältöä. Jos pitää Raamattun kaikkia lauseita totuutena, päätyy tuomitsemaan toisia ja itsensä.
"Uhka ja Pelastus" on tyypillinen asenne ihmisiin, jos haluaa hallita heitä. Tämä näkyy politiikassakin. Usko ei julkisissa palveluissa tai halinnossa riitä tuottamaan hyvinvointia. Pitää tehdä asioita oikein. Sama kaikessa.
Uhkailemalla ei saada mitään hyvää aikaan. Eikä se ole Raamatun sisältöäkään.- Anonyymi
Kadotus on totta.
Mutta myös taivas on totta.
Evankeliumi on sanoma Jeesuksen Kristuksen rakkaudesta, kun Hän sovitti Golgatan ristillä myös sinun syntisi. Siinä ei ole uhkausta vaan todella mahtava mahdollisuus!
- Anonyymi
Uskominen on itsepetosta.
- Anonyymi
Päinvastoin. Usko on Jumalan tarjous päästä Hänen yhteyteensä.
- Anonyymi
Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595701Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064677En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164132Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k633661- 513611
- 823348
- 113321
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah593180- 332850
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342481