Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka

Anonyymi-ap

”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18

14

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöhöpö, mitä vastaat epätodennäköiselle, mutta toki mahdolliselle oikealle jumalalle kun hän kysyy miksi palvoit epäjumalaa ja pronssikautista kidutusvälinettä?

• Anonyymi

Oletko koskaan uskaltanut vilpittömästi rukoilla näin: ”Jeesus Kristus, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle ja näytä minulle totuus.”

Jos et ole uskaltanut, etkä nytkään uskalla, jäät paitsi Jumalan tuntemista.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan uskaltanut vilpittömästi rukoilla näin: ”Jeesus Kristus, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle ja näytä minulle totuus.”

Jos et ole uskaltanut, etkä nytkään uskalla, jäät paitsi Jumalan tuntemista.

Oletko koskaan pyytänyt vilpittömästi saunatonttua tekemään saunapuut koko kesäksi? Kuinka kävi?

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Oletko koskaan pyytänyt vilpittömästi saunatonttua tekemään saunapuut koko kesäksi? Kuinka kävi?

En ole.
        Voitko vastata minulle kysymykseeni?

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Jeesus Kristus elää.
        Uskon, että Hän voi ilmestyä sinullekin, antaa syntisi anteeksi ja pelastaa sinut.
        Mutta sinun tulee rukoilla Häntä vilpittömästi ja avoimin sydämin.
        Mitään et häviä, kun rukoilet, mutta äärettömän paljon voit voittaa, kun kohtaat elävän Jumalan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

En ole.
        Voitko vastata minulle kysymykseeni?

Hema on kiusaaja. Ei hän halua tietää eikä kokea totuutta.

• Anonyymi

Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.

• Anonyymi

Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.

For the preaching of the cross is to them that perish foolishness; but unto us which are saved it is the power of God.

• Anonyymi

Kadotus on vain teidän uskontoanne ja sen sisältöä. Jos pitää Raamattun kaikkia lauseita totuutena, päätyy tuomitsemaan toisia ja itsensä.

"Uhka ja Pelastus" on tyypillinen asenne ihmisiin, jos haluaa hallita heitä. Tämä näkyy politiikassakin. Usko ei julkisissa palveluissa tai halinnossa riitä tuottamaan hyvinvointia. Pitää tehdä asioita oikein. Sama kaikessa.

Uhkailemalla ei saada mitään hyvää aikaan. Eikä se ole Raamatun sisältöäkään.

• Anonyymi

Kadotus on totta.
        Mutta myös taivas on totta.
        Evankeliumi on sanoma Jeesuksen Kristuksen rakkaudesta, kun Hän sovitti Golgatan ristillä myös sinun syntisi. Siinä ei ole uhkausta vaan todella mahtava mahdollisuus!

• Anonyymi

Uskominen on itsepetosta.

• Anonyymi

Päinvastoin. Usko on Jumalan tarjous päästä Hänen yhteyteensä.

• Anonyymi

Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      265
      4630
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3019
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2817
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1771
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1634
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1511
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1380
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1272
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1149
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1148
    Aihe