Te olette kyntäneet jumalattomuutta, leikanneet vääryyttä ja syöneet valheen hedelmää; sillä sinä olet luottanut omaan tiehesi, sankariesi paljouteen.
Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön.
Helluntailaisuuden "henkikasteeseen" kuuluu kielillä rukoilu.
Ymmärrys on huono kielillä rukoilevalla.
Kielillä rukoileva
95
409
Vastaukset
- Anonyymi
1. kappaleko kuvaa sinua ???????
- Anonyymi
Helluntailaisuudessa on aina korostettu kielillä puhumista.
Se lienee jonkinlainen uskon mittari ? - Anonyymi
Puhui miten tahansa, niin se hyvä kun ei herjaa muita eikä ole sotakiimainen.
Niistä ei suvaita, mutta muutoin ei olla ahdasmielisiä.- Anonyymi
Sotakiimainen puhuu aina sodista.
Mark 13:7: "Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotakiimainen puhuu aina sodista.
Mark 13:7: "Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu."# Niistä ei suvaita, mutta muutoin ei olla ahdasmielisiä. #
Lahkokasteoppi on ahdasmielinen.
Helluntailaisten ja jehovien suosiossa.
- Anonyymi
Onko se hyvä vai huono asia kun hurmahenki valtaa mielen ?
- Anonyymi
Et tunne kristillisyyttä.
- Anonyymi
Osatotuus on valheen hedelmää.
Se maistuu hyvältä. - Anonyymi
Raamatun mukaan kielillä puhuminen annetaan, jotta uskova itse rakentuisi. Vain, jos kielet myös selitetään, se on profetian veroinen lahja, joka hyödyttää muitakin.
Itse uskon, että ns. rukouskieli (vain itseä hyödyttävä kieli) annetaan niille uskoville, jotka eivät ilman sitä lahjaa kasvaisi.
Itse en ole pyytämälläkään saanut kieliä, vaikka muita lahjoja olen saanut ja käyttänyt uskonelämäni aikana. Ja palvellut Herraa monin eri tavoin ilman kieliäkin.- Anonyymi
Kielilläpuhuminen on eksytys, ei mikään Jumalan lahja.
Jeesus ei molissut sekavia molotuksia, vaan puhui selvällä kielellä järkeviä asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei molissut sekavia molotuksia, vaan puhui selvällä kielellä järkeviä asioita.Jeesus puhuu kaikkia kieliä, koska hän on Jumala. Hän ymmärtää kaikenkielisiä rukouksia. Hän ei tarvitse kielilläpuhumisen armolahjaa. Hän on itse armolhajojen antaja. Armolahjat annetaan Jeesuksen seuraajille.
Jeesus oli kyllä täynnä Pyhää Henkeä, mutta ei samoin kuin ihmiset. Pyhä Henki ON hänen Henkensä; Isän ja Kristuksen Henki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei molissut sekavia molotuksia, vaan puhui selvällä kielellä järkeviä asioita.Sinäkö möliset ? Kenelle, koirallesiko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei molissut sekavia molotuksia, vaan puhui selvällä kielellä järkeviä asioita.Et tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.- Anonyymi
Helluntaina Jerusalemissa kukaan ei molissut sekavia molotuksia helluntaisten tapaan.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
Helluntailaisuus on väkevä lopun ajan eksytys ja heresia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntaina Jerusalemissa kukaan ei molissut sekavia molotuksia helluntaisten tapaan.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
Helluntailaisuus on väkevä lopun ajan eksytys ja heresia.Kielillä puhuminen on terve tila Jumalan edessä.
- Anonyymi
<< Helluntailaisuuden "henkikasteeseen" kuuluu kielillä rukoilu. <<
Lisäksi henkikaste on ihan väärä sana armolahjan saamiselle.
Hengellä kastetaan yhden kerran silloin, kun uudestisynnytään. Hengellä kastaminen tarkoittaa Pyhän Hengen sinetin saamista, siis pelastusta. Jokainen uudestisyntynyt uskova on siis Hengellä kastettu.
Lahjat sen sijaan "jaetaan", kuten Raamattu selvästi asian sanoo: "jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo". Silloin ihminen "täytetään" Hengellä, niinkuin ensimmäisenä helluntaina Raamattu kertoo tapahtuneen: "he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi".
Armolahjoja ei siis saada yhtään minkään "kasteen" kautta.- Anonyymi
Kristillisten kirkkokuntien toimittama yksi Kaste on kaikista tärkein Jumalan armolahja, sovintoveren osallisuus, Pyhän uskon Hengen lahja ja iankaikkinen elämä Kristuksen ruumiin jäsenenä.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi
Jumalan Henki tulee ihmiseen asumaan tämän uskoon tullessa. Jumalan Henki on Jumala niinkuin Sanakin (Poika) on Jumala ,Isä on Jumala. Yksi kolmessa ja kolme yhdessä . Yksi Jumala. Ei niin että Sana on "etelässä" ja Henki "pohjoisessa. Siellä missä on Sana, siellä on myös Isä ja Henki.
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.” Johannes 14:22-23 FB38
”Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
Roomalaiskirje 8:9 FB38
Tänään uskoon tullut voi pyytää rukouksessa Jumalalta Hengen lahjoja, ei siinä mitään "voimalla pukemista" ensin tarvita. Toki niillä palvelemissa tarvitaan tervettä opetusta.Ne ovat srk:n rakentumiseksi.
Jumalan Henki joka on tullut ihmiseen asumaan uskoon tullessa on myös "Voiman Henki".
”Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä vaan voiman, rakkauden ja terveen ymmärryksen hengen.”
2. kirje Timoteukselle 1:7 FINRK
- Anonyymi
Nuori helluntailiike kuvittelee olevansa kristikunnan valo ja suola, totuudentorvi ja Jumalan pasuuna, vaikka liki koko kristikunnan pitkä parituhatvuotinen historia ollaan päästy taivaaseen, vaikka helluntailiikettä ei ole ollut olemassakaan kuin vasta viimeiset satakunta vuotta.
Eiköhän ihmiset jatkossakin siis pääse taivaaseen ilman sitäkin. - Anonyymi
Jeesus ei rukoillut sekavilla lahkokielillä eikä kehottanut ketään niin tekemään.
Jeesus opettaa opetuslapsiaan rukoilemaan
Luuk.11
1 Kerran, kun Jeesus oli ollut rukoilemassa, eräs hänen opetuslapsistaan pyysi: "Herra, opeta meitä rukoilemaan, niin kuin Johanneskin opetti opetuslapsiaan."
2 Jeesus sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa näin: -- Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi. Tulkoon sinun valtakuntasi.
3 Anna meille päivästä päivään jokapäiväinen leipämme.
4 Anna meille syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle, joka on meille velassa. Äläkä anna meidän joutua kiusaukseen."
Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.- Anonyymi
Kielten lahja saadaan häneltä, Pyhän Hengen kautta.
Vain siitä olen samaa mieltä, ettei Hän kyllä mitään molotusta kenellekään lahjoita. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielten lahja saadaan häneltä, Pyhän Hengen kautta.
Vain siitä olen samaa mieltä, ettei Hän kyllä mitään molotusta kenellekään lahjoita. 😂Jeesus kun koskettaa ihmisen kieltä, niin alkaa kuuluu selvää puhetta, ei mitään salakieliä.
Jaak. 3:8
mutta kieltä ei yksikään ihminen pysty kesyttämään. Se on hillitön ja paha, täynnä tappavaa myrkkyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kun koskettaa ihmisen kieltä, niin alkaa kuuluu selvää puhetta, ei mitään salakieliä.
Jaak. 3:8
mutta kieltä ei yksikään ihminen pysty kesyttämään. Se on hillitön ja paha, täynnä tappavaa myrkkyä.Jeesus ei puhu itse eikä laita ketään puhumaan salakielillä.
Mark.7:35 " niin että hän puhui selkeästi"
- Anonyymi
Jeesus varoitti hurmoshenkisistä molotusrukouksista
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi
Helluntainaiset on innokkaampia kielillä rukoilevia kun miehet.
Naiset ovat hurmahenkisempiä.- Anonyymi
Kielilläpuhumisen suhteen tuntuvat molemmat olevan yhtä herkkäuskoisia, että lahja aina on Jumalasta, eikä koskaan itsestä tai saatanasta.
- Anonyymi
Se on totta, että helluntailaisuudessa korostetaan liikaa kielillä puhumista ja myös profetian lahjaa. On olemassa kaikkiaan ainakin yhdeksän armolahjaa ja esim profetoimisen, viisauden sanojen, terveeksitekemisen lahjan ja voimatekojen lahjan tulisi toimia kaikissa seurakunnissa. Muuten seurakunta on aika avuton ja heikko. Pelkkä suupala Saatanalle, kun Saatana hyökkää. Ja Saatanajan hyökkää, turha kuvitella, että Saatana jättäisi seurakunnan rauhaan.
- Anonyymi
Penteleen costalaiset eivät edes usko että koko Raamattu on Jumalan Sanaa.
- Anonyymi
Kielillä ei saa rukoilla kokouksissa ellei ole tulkkia. Tällöin kieli on tunnettua ja ymmärrettävää kieltä, jota puhuva kaksikielinen voi tulkita sen toiselle (kuulijoiden) kielelle.
- Anonyymi
Kielillä rukoilevalla ei ole lainkaan ymmärrystä siitä, mitä hän rukoilee eikä voi ollakaan, koska kielet ovat siansaksaa: niillä ei ole mitään merkitystä.
Luonnollisesti tällaista kielillä rukoilua ei järkevä ihminen voi harrastaa - tai ei ainakaan pitäisi.
Uskonnollinen usko on paikoin järjetöntä.- Anonyymi
Valehtelet
- Anonyymi
Joissain helluntaiherätys kokouksissa puhutaan yhtäaikaa kielillä.
Se on tarttuvaa mutta missä hengessä ? - Anonyymi
Kielilläpuhuminen on lahja, jonka Jumala antaa tahtonsa mukaan.
Se on yksityistä Jumalayhteyttä varten.
Yleisissä kokouksessa se voi myös olla mukana, jos on jollakin selittämisen armolahja.
Monet ovat saaneet kielilläpuhumisen lahjan uskoon tultaessa, niinkuin Efeson uskovat, kun Paavali kastoi heidät Jeesuksen nimeen.
Toiset eivät koskaan puhu kielillä. Paavali kertoo, kuinka seurakunnassa on erilaisia armolahjoja, jotta seurakunta yhdessä rakentuisi yhdeksi hengelliseksi rakennukseksi.
Kielilläpuhumistäa monet korostavat ainoana lahjana, mutta Paavali sanoo: "Eiväthän kaikki puhu kielillä!"
Me emme pelastu armolahjoilla, vaan Jeesuksen ansioiden kautta. Jos meissä ei näy Hengen hedelmää: rakkautta, iloa. rauhaa, niin silloin täytyy tutkia omaa suhdetta ylöspäin. Heidän hedelmistään te tunnette heidät... - Anonyymi
TV7:lla helluntailainen nainen kertoi, että hän alkoi kokouksissa hokemaan kolmea keksimäänsä outoa sanaa kiihtyvällä tahdilla, niin arvostus kasvoi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.
- Anonyymi
Olet keksinyt kivan värssyn, jota olet jakanut täällä jo aika kauan lähes konemaisesti. Herra varmaan haluaisi sinunkin jo pääsevän eteenpäin.
- Anonyymi
Katsotaanpa yhdessä tuo tekstikohta asiayhteydessään, ettei vääryydelle jää tilaa.
Ei siis näin, kuten aloittaja tulkitsee:
>> Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön.
Helluntailaisuuden "henkikasteeseen" kuuluu kielillä rukoilu.
Ymmärrys on huono kielillä rukoilevalla. >>
Vaan kuten Raamattu ilmoittaa:
12 Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
13 Sentähden rukoilkoon se, joka kielillä puhuu, että hän taitaisi selittää.
14 Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön.
15 Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.
.
16 Sillä jos ylistät Jumalaa hengessä, kuinka oppimattoman paikalla istuva saattaa sanoa "amen" sinun kiitokseesi? Eihän hän ymmärrä, mitä sanot.
17 Sinä kyllä kiität hyvin, mutta toinen ei siitä rakennu. ( 1Kor 14)
Raamatun ilmoituskin on annettu rakentumiseksi, ei vääryyden palvelemiseen, kuten valitetettavasti niin paljon tapahtuu asiyhteydestään irroitetuilla ja näin ollen Raamatun totuutta vastaan hyökäten.
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen- Anonyymi
Jos paikalla ei ole tulkkia, niin siansaksaa ei saa puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos paikalla ei ole tulkkia, niin siansaksaa ei saa puhua.
Sinäkö uskosta osaton, väärä, vihan lapsi, määräät, mitä Jumalan valtakunnan lapset saavat tehdä!
- Anonyymi
Paavali oli juoni mies. Korinttolaisten suosioon päästäkseen hän matki Korintossa vaikuttanutta Delfoin oraakkelia puhumalla samalla tavalla hurmoskielillä glossolaliaa, jota siihen tehtään vihityt papit yrittivät selittää ymmärrettävään muotoon.
Lopulta Paavali luopui siitä ja kehotti toisiakin lopettamaan glossolalian kielen käytön seurakunnassa. Missään muussa seurakunnassa kun Kreikan Korintossa glossolalian puhumista ei harrastettu. Eikä Jerusalemissa helluntaina kukaan puhunut sekavilla hurmoskielillä glossolaliaa.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Kiroamalla ja hylkäämällä Paavalin opetukset, hylkäät koko Uuden liiton. Jerusalemin vanhimmat hyväksyvät Paavalin sanoman: kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.
Kirjeessään Pietari todisti Paavalista: lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
Tietämättömät vääntävät kieroon Paavalin kirjoitukset! - Anonyymi
>> Ymmärrys on huono kielillä rukoilevalla. <<
En nyt yritä jotain itse keksittyä molotuskieltä puolustella, mutta ei Raamattu sano, että kielillä puhuvan ymmärrys olisi huono. Vaan että kielillä puhuva puhuu niin, että muut eivät ymmärä häntä.- Anonyymi
salakielet, kielilä puhuminen tarkoittaa, että henkimaailma on aktiivinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"salassa en ole puhunut mitään" Jeesus
Joh. 18:20
Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"salassa en ole puhunut mitään" Jeesus
Joh. 18:20
Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.Helluntailaisuus on paha eksytys ja heresia, mikä kannattaa kiertää kaukaa, siihen ei pidä sotkeentua.
Ps. 12:7
Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herran antamissa kielissä Herra on aktiivinen.
- Anonyymi
Niin avaramielinen täytyy olla että ei takerru puhumisen tyyliin, jos ketään ei herjata eikä julisteta sotakiimaa.
Aika hassuahan on jos sallii sotakiiman sekä amerikan homojen herjaamisen, mutta on niin ahdasmielinen että takertuu toisen puhetyyliin. - Anonyymi
Helluntailaisten ja uushelluntailaisten lukemattomille toisistaan riippumattomille ryhmille yhteisen ja keskeisen tuntomerkin muodostavat niin sanotut kokemukset. Nämä kokemukset liittyvät voimakkaisiin elämyksellisiin tiloihin, jotka ilmenevät ulkoisesti tiettyinä armolahjoina, kuten kielilläpuhumisena, profetoimisena, rukouksella parantamisena,
- Anonyymi
Yleensä elävä antaa jotain elonmerkkejäkin itsestään, kuten vaikka elävä Jumala.
- Anonyymi
Kielilläpuhuminen on uskonkiihkon orgasmi.
- Anonyymi
Kirlilläpuhuminen on raamatussa niin selvästi kerrottu että lukutaitoinen kuusvuotias näkee sen kerran luettuaan.
Eli yrittäkää nyt aikuisetkin sakastissa tajuta se. - Anonyymi
Kyse on kielillä rukoilemisesta.
"Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön."
Helluntailaiset eivät ymmärrä Raamattua. - Anonyymi
"Antakoon vain Herra sinulle älyä ja ymmärrystä ja sinut noudattamaan Herran, Jumalasi, lakia."
Näyttää siltä että hellareilla ei ole ymmärrystä.
Jumalan sana on myös lakia ja kehoitusta.- Anonyymi
Miksi Suomessa on 3,5 miljoonaa pakkovauvakastettua jumalatonta?
- Anonyymi
Tässä puhutaan kielillä vaikka kaikki ymmärsivät mitä Pietari puhui. Kielillä puhuminen oli merkki Pyhän Hengen kasteesta!
Apt10:44 Kun Pietari vielä näitä puhui, tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotka puheen kuulivat.
10:45 Ja kaikki ne uskovaiset, jotka olivat ympärileikatut ja olivat tulleet Pietarin mukana, hämmästyivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,
10:46 sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari vastasi:
10:47 "Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?"
10:48 Ja hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen. Silloin he pyysivät häntä viipymään siellä muutamia päiviä. - Anonyymi
Jos puhut kielillä niin kerro ihmeessä miten kielillä puhuminen on rakentanut seurakuntaasi vai onko kielillä puhumisesi sielullista hurmahenkeä ?
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut jatkavat Pyhän Hengen pilkkaamista vaikka Pyhän Hengen kasteen merkkinä on kielillä puhuminen!
- Anonyymi
Helluntailaiset pilkkaavat pakkovauvakastettuja jatkuvasti.
Missä hengessä nämä lahkolaiset ovat ?- Anonyymi
Jos voisit pysyä poissa tältä keskustelupalstalta, niin ei tarvitisi itkeä täällä.
- Anonyymi
Miksi hellarit rukoilevat lahkokielillä ?
- Anonyymi
Herjaaminen se rakentaa.
- Anonyymi
Hurmoskokemukset, kaatumiset selälleen, sekavat puheet jne. Ihmisiä eksytetään luulemaan, että ne ovat Jumalasta.
- Anonyymi
Raamatussa sanotaan selvästi, etteivät kaikki puhu kielillä, mutta silti hellarit yrittää painostaa ihmisiä puhumaan "kielillä".
Siitä päättelen, että joku "rohveetta" on saanu vakuutettua, että se on merkkinä "tosi uskovaisuudesta" ja aivopestyjen lauma yrittää epätoivoisesti suoltaa jotain siansaksaa miellyttääkseen näitä huuhaaaprofeettojaan.- Anonyymi
Sotket kielilläpuhumisen armolahjan ja Pyhän Hengen kasteen!
- Anonyymi
Luterilaisille siinä suuri ilon aihe, kun ihan raamattu sanoo eihän kaikki puhu kielillä... !
Hozaaa...etten sano
- Anonyymi
Kielillä hurmahengessä ja kaatumiset = helluntailaisuuden "herätyksen" ydintä =
Lahkopastorien toive silloin toteutunut. - Anonyymi
Herjaamalla se usko rakennetaan. Niin löydetään ja saadaan oikea usko.
- Anonyymi
Ateistit ja uudestikastetut lahkolaiset ne vasta herjaavatkin.
"Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,"- Anonyymi
Paha paikka eläinaktivistien uskontoon !
Jääkö nyt pari hirvilavaa kaatamatta !
- Anonyymi
Lahkoissa ei opeteta Jumalan kymmentä käskyä.
Se kyllä näkyy ulospäin laittomuutena.- Anonyymi
Jos opetettaisi eivät herjaisi muita eikä innostuisi sotarikoksista.
- Anonyymi
Rippikoilussako opit vslehtelemisen taitosi ?
- Anonyymi
Luterilaiset eivät tiedä mitään kymmenestä käskystä!
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute. Luterilaisilla armolahjat eivät toimi ollenkaan, kateuden riivatessa he sitten pilkkaavat helluntailaisia.
- Anonyymi
Kaikki ovat hyviä ihmisiä ja uskovia kun eivät kallistu sotarikosten puolelle.
- Anonyymi
Näin minäkin totean: "Siitä puhe mistä puute. Luterilaisilla armolahjat eivät toimi ollenkaan, kateuden riivatessa he sitten pilkkaavat helluntailaisia".
- Anonyymi
Helluntailaiset ovat repineet Katekismukset, koska niissä on kirjoitettu Kymmenen käskyä, joita kaikkien tulee noudattaa. Käskyt eivät koske kuulemma helluntailaisia ollenkaan, he ovat niitten yläpuolella.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetuilla on valehtelemisen sakramentti.
Ainoa sakramentti joka heillä toimii!!!
- Anonyymi
Räyhähenki pilkkaa kristittyjen lapsien kasteessa saamaa Pyhän Hengen lahjaa.
- Anonyymi
Ps. 8:3
Nuorten lasten ja imeväisten suusta perustit sinä voiman, vihollistes tähden, ettäs vihollisen ja kostajan murentaisit.
- Anonyymi
Helluntailiiken on Amerikasta 100 v. sitten tänne tuotu paha eksytys ja heresia.
- Anonyymi
Oikeana helluntaina Raamatussa puhuttiin oikeita ymmärrettäviä kieliä.
Varmaankin myöskin rukoiltiin ymmärrettävästi.- Anonyymi
Miten Korneliuksen kodissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korneliuksen kodissa puhuttiin kielillä ja profetoitiin siinä samalla. Miten profetia voisi olla siansaksaa sen sijaan, että oli ymmärrettävää kieltä?
- Anonyymi
Mitä sinulle jumalaton Jumalan viholllinen kuuluu toisten rukoukset. Rukoukset on tarkoitettu Jumalan kuultaviksi, ei sinun väärämielinen ja paha.
Jokainen puhukoon Jumalalle niin kuinitse oikeaksi näkee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alussa hurmoshenki iski välittömästi.
Esim. Pavaali ei nähnyt helluntain tapahtumia, joten oli ihan pihalla, mitä oikean helluntaina tapahtui.
Kielillä puhumisen armolahja, mikä toimi vain yhden päivän ajan tarkoitti oikeilla vierailla kielillä puhumista, ei mitään siansaksaa.
Kukaan ei edes horjahdellut. Jumala on järjestyksen Jumala.
Jeesus kun koskettaa ihmisen kieltä, niin puhe on selkeää ja järkevää ja asiallista puhetta.
Mark. 7:35
Niin hänen korvansa aukenivat, ja hänen kielensä side irtautui, ja hän puhui selkeästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korneliuksen kodissa puhuttiin kielillä ja profetoitiin siinä samalla. Miten profetia voisi olla siansaksaa sen sijaan, että oli ymmärrettävää kieltä?
Korneliuksen kodissa ei profetoitu!
- Anonyymi
Jeesus varoittaa helluntailaisten molotusrukouksista.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Suustaan ei pidä päästää yhtään sanaa, jonka merkitystä ei tiedä.
Jaak. 3:6
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.- Anonyymi
Juu, ja sinä väärä kirjoitat asioista, joiden merkitystä et tiedä.
- Anonyymi
Kummaa ahdasmielisyyttä, jos puhetta jos ei saa selvää pidetään suurena syntinä ja sitten sotarikoksia puolustetaan henkeen ja vereen.
Menee täysin logiikka uskosta. - Anonyymi
Parhami ja Olseni oli voideltuja kielimiehiä. Tekivät ahkerasti poikatyötä ja miestyötä ja lopulta vankilatyötä.
- Anonyymi
Jumalalle puhuminen on syntiä, pitä muuta Parham-fani keksiikään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalle puhuminen on syntiä, pitä muuta Parham-fani keksiikään!
On syntiä kun ahdasmielisyys on huipuissaan, mutta samaan aikaan voi puolustaa sotarikoksia ja suhtautua ihmisiin epäinhimillisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1076156Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370