Ukrainan sota on merkki Euroopalle, että synti on saanut Euroopassa suuren vallan; Jumalan Sana on hylätty ja Jeesusta pilkataan - ainoaa pelastajaa, joka voi antaa iankaikkisen elämän. Jeesuksen tilalle on tullut epäjumalia, joita toisinaan kutsutaan jumalaksi, tiedeusko on tullut myös epäjumalaksi, jolloin ihmiset uskovat, ettei ole maailmankaikkeuden ja elämän syntyyn tarvittu mitään Jumalaa, vaikka jokainen tietää, ettei itsesätään voi syntyä maailmankaikkeutta, ei edes tilaa, mihin voi jotain syntyä, eikä itsestään voi syntyä elämää aineista, joilla ei ole älyä ei viisautta. Monien epäjumala on raha ja saavutukset ja monia muita epäjumalia on myös.
Ellei Euroopassa synny parannuksen mieltä ihmisten sydämissä, Eurooppa hukkuu synnin seurauksiin ja sellainen tulevaisuus on kauhistuttava; jossa synnistä tehdään hyve ja ihmisestä ja ihmisen haluista ja himoista tehdään etuoikeus, johon on oikeus; vaikka jokainen tietää, että sellainen maailma on hirvittävä maailman, jossa kaikkien on paha elää ja olla.
Uskallatko rukoilla kanssani seuraavan rukouksen, koska meidän Jeesuksen omien on uskalletta nousta syntiä ja vääryyttä vastaan voimallisin rukouksin?
Herra, lähetä enkelisi surmaamaan Venäjän hallitsija, joka on lähettänyt armeijan surmaamaan. tappamaan, raiskaamaan, tuhoamaan ja varastamaan Ukrainan aartee ja aiheuttanut miljoonien joutumisen pakolaisiksi; anna kansoille merkki, kun sinun enkelisi lähtee Jumalan miekka kädessä surmaamaan yhtenä yönä kaikki Venäjän armeijan Ukrainassa taistelevat sotilaat, niin että tuo Venäjän pahuudelle itsensä antanut hallitsija saa kuulla uutiset, ennenkuin enkeli surmaa hänet. Anna tuon Venäjän ryöstöhallitsijan ruumiin olla kaikkien maailman ihmisten nähtävänä, jotta kaikki maailman ihmiset näkisivät, että on Jumala, joka on Herra ja jolla on valta pysäyttää pahuuden ja synnin voima varoitukseksi joka ikiselle ihmiselle maailmassa, kun he näkevät tuon hallitsijan ruumiin ja kuulevat ja näkevät, kuinka tuon hallitsijan koko armeija Ukrainassa on surmattu yhtenä yönä. Anna silloin ihmisille kaikkialla maailmassa synnin tunto ja anna heidän etsiä pelastusta Jeesuksen ristin luona; anna heidän sydämiinsä ymmärrys, että on vain Jeesus, joka voi pelastaa synnin ja pahuuden kahleista ja antaa iankaikkisen elämän ja anna ihmisten ymmärtää, että Jumala on luonut kaiken.
Herra, me rukoilemme sinun väliintuloasi tässä sodassa, joka riehuu Euroopassa; osoita voimasi ja väkevyytesi ja osoita, että sinä hallitset ja voit pysäyttää pahuuden ja synnin voiman.
Herra armahda meitä, Herra armahda meitä, Herra armahda meitä
15
197
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli mieleen kun luin aloituksen, kuinka vanhurskaan rukous auttoi suomea; profeetta toi julki Stalinin hankkeet ja hänen ruumiinsa oli sitten nähtävillä.
- Anonyymi
Esikuvia löytyy Raamatusta esim. 2 Aikakirja 32 luku.
21 Ja Herra lähetti enkelin, joka surmasi Assyrian kuninkaan leiristä jokaisen soturin, ruhtinaan ja päällikön. Kuningas palasi nöyryytettynä omaan maahansa. Kun hän sitten kerran meni jumalansa temppeliin, hänen omat poikansa pistivät hänet siellä miekalla kuoliaaksi.- Anonyymi
Venäjän juoni Putinin syrjäyttämiseksi paljastettu
https://www.youtube.com/watch?v=VaDNpdCpV1E&ab_channel=JasonJaySmart
KOKO MAAILMA ON TÄYSIN SITÄ MIELTÄ VENÄJÄN LOPETETTAVA SIVIILIEN TAPPAMINEN JA PUTIN ASETETTAVA VASTUUSEEN HIRVEISTÄ RIKOKSISTA! Koskee kaikkia kansakuntia ja uskontoja ympäri Maailman ymmärtävät lopulta Putinin Venäjän valheet!
- Anonyymi
2 Kuninkaiden kirja 7
6 Herra oli pannut syyrialaiset kuulemaan vaunujen, hevosten ja suuren sotajoukon ääniä, ja silloin he olivat sanoneet toisilleen: "Israelin kuningas on varmasti ostanut heettiläisten kuninkaat ja Egyptin kuninkaat puolelleen. Nyt he ovat tulossa meidän kimppuumme."
7 Syyrialaiset olivat jo aamuyöstä lähteneet pois, jättäneet teltat, hevoset ja aasit jälkeensä leiriin ja paenneet henkensä edestä.
2. Kun. 19:35
Niin Herran enkeli lähti yöllä liikkeelle ja löi assyrialaisten leirissä kuoliaaksi satakahdeksankymmentäviisituhatta miestä. Kun eloon jääneet heräsivät aamulla, kaikkialla lojui ruumiita.
Jumalalla on kaikki valta ja monia mahdollisuuksia.
Nyt tarvitaan rohkeita rukouksia!
Nouskaa rukoilemaan Herralta suuria asioita - Herra tahtoo osoittaa voimansa, jotta ihmiset näkevät, kuka oikeasti hallitsee.- Anonyymi
Helvetin enkelit että ovat väkivaltaisia
- Anonyymi
Rukoilitko sinä?
- Anonyymi
Samaan aikaan päätetään Israelin ulos sulkemisesta, kun näin tapahtuu Euroopassa. Ihan selvä merkki ilmassa.
- Anonyymi
Mistä ulos sulkemisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ulos sulkemisesta?
Ulos sulkemisesta kaikista tapahtumista. Israel jätetään yksin.
- Anonyymi
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmeeeeeeennnnnnn. Armoa ei anneta
- Anonyymi
I see
miten on, käykö ukrainen natsoi, seleski kirkossa joka viikko rukoilemassa?
ei vai, mitä tämä natsi, käännynnäinen sitten tekee?
"viimeinen" teko oli että, bannaa ja poistaa, tuhansia vuosia kestäneen, Jumalan palvelun.
Joten edellinen teko oli että valloitti suuren kirkon ja teki siitä ravintolan ja laittoi oman tyhmän naamansa, ikonien tilalle??
Nyt, miten on Venäjän uljas johtaja, käy todella joka viikko kirkossa RUKOILEMASSA!
nyt se mitä et ole ottanut huomioiin, eli et tiedä, on 99% varmuudella, Putin on Suomalaisten miesten jälkeläinen ja mahdollisesti, Efraimin jälkeläinen!!!
se että seleski on mitä on, on mahdollisesti, ilmoitettu Hesekielin kirjan luvuissa 38 ja 39!
eli juuri Venäjää vastaa, joka on nyt RAKAS Jumalalle!
kuten on ilmoitettu,
Jer. 31:9
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoisen
ja kuten olet tarkaan tutkinut, mikä ASIA yhteys on, niin muistutan Herran sanoilla:
7 Sillä näin sanoo Herra: Riemuitkaa iloiten Jaakobista, kohottakaa riemuhuuto hänelle, joka on kansojen pää; kuuluttakaa, kiittäkää ja sanokaa: 'Auta, Herra, kansaasi, Israelin jäännöstä'.
8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
ja kuka mahtaa olla sitten se joka auttaa ESIKOISTA?
olisko se se suuri enkeli`?
Dan. 12:1
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
voiko olla, edes teoriassa ,ahdollista että olet pahoin eksynyt ja sitten eksytät muita?
Miten on, mitä TIEDÄT, seleskistä ja sen joukoista?
itke kurjuuttasi, sillä Herra tuo esikoisen, pois pohjoisesta, joten
mitä arvelet, missä se pohjoinen on ja kuka eli ketä siellä asuu ja vaikuttaa?
KUULE, mitä Jeremia sanoo:
jer 16:
14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.
Jos, sinun mielestäsi goog eli Venäjä on se paha, niin mitä Jeremia sanoo`??
onko joskus ollut että ESIKOINEN on tuotu takaisin, luvattuun maahan ja se on:
SUUREMPI teko ja tapahtuma kuin mitä Mooses teki Egyptissä?
joten kuka sitten saa tämän havaita ja havaitsee:
mitä sanoo Jumala?
21 "Sentähden, katso, minä saatan heidät tuntemaan-tuntemaan tällä haavaa-minun käteni ja minun voimani, ja he tulevat tietämään, että minun nimeni on Herra."
eli on hankalaa jos Jumalan iso enkeli, Miikael on sitten sota jalalla, siitä ei voi selviä.
ja sitten KAIKKI havaisevat mitä Jumala tekee!!!
'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'.
ja muista, mitä Herra sanoi:
"Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoisen"!
no sama se, lukekaa Jumalan Sanaa, ja pyrkikää ymmärtämään:
esim mitä Sakarja sanoo:
Sak. 12:1
1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
4 Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.
5 Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa, heidän Jumalassansa".
"minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva"
eli ne jotka ovat mahdollisesti tehneet parannuksen, saavat armon, ellei tulee juoda tästä maljasta!
Ilm. 14:10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä
Joten TUTKIKAA itse ja lukekaa, Jumalan Sanaa!
Kunnia Jumalalle, ja Herralle Jeesukselle. - Anonyymi
tämä pelle tekee näin:
"zelensky bans church"
https://www.youtube.com/results?search_query=zelensky+bans+church&sp=CAI=
ja
"Ukraine Bans God?!"
Lukekaa ja oppikaa! - Anonyymi
Tämä ketjukin todistaa taas millaista pelleilyä koko uskovaisten touhu nykyään on. Ensiksi joku jakaa "profetiansa" ja pyytää rukoukseen Putinin kukistumiseksi. Sitten paikalle saapuu seuraavaksi kristillinen putinisti kertomaan, miten suuri Jumalan mies Putin on ja miten paha Ukrainan presidentti on.
Kunpa olisi oma planeetta ilman näitä keisareita ja uskontojen hörhöilyjä. - Anonyymi
Sielunvihollinen lähettää omansa paikalle heti, kun aletaan puhua Jumalan tahdon mukaisesta elämästä.
Tämä valehtelija vääntää asiat päälaelleen.
Ei siis ole uskovaisten puheita nuo, jotka murhaajaa ylistävät; he ovat niitä perkeleen seuraajia.
Teoista tunnetaan ihminen. Paha ihminen tekee pahoja tekoja. Hyvä tekee hyviä tekoja.
Putinin teot ovat pahoja - Jumalan silmissä äärimmäisen pahoja.
Jumalan tuomio kohtaa Putinin. Jumala ei pahuutta katso läpi sormien.
Jos jokainen ymmärtävä ihminen alkaisi rukoilla ja tehdä totista parannusta elämässään, kaikki muuttuisi äkisti! - Anonyymi
Jumalan armo, rakkaus ja laupeus, seuraa uljasta Venäjän kansaa ja sen nerokasta johtajaa, Presidentti Putinia, joka askeleella ja joka päivä, kunnes Oikeus ja Totuus voittavat.
Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle.
Slava Russia !
sitä vastoin ukrainan natsi pelle, tuhoaa kirkkoja ja laittaa Herran palvelijoita vankilaa!
Joten, innolla odotan kun, Iso enkeli. Miikael menee auttamaan, Herran omia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803312Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223192- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622764Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394