Jeesus Kristus on Herra ja Jumalan Poika. Jeesus Kristus on Herra Jumala, Kaikkivaltias.
Paavalin mukaan eka lausetta ei voi sanoa muuten kuin Pyhässä Hengessä.
Olen ateisti. Miten tein sen?
Jumalaton ateistipappi sanoo noin tuon tuostakin ja pultsari lukee ne sanat kolikkoa vastaan puiston penkillä.
Valehteliko Paavali?
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä muodostavat yhden Jumalan.
Ei ole erikseen mitään lievempia Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten usein väärin opetetaan.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Luuk. 18:19
Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
1. Joh. 2:22
Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
2. Joh. 7
Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus. - Anonyymi
Et ehkä ymmärrä, että se sanominen ei tarkoita äänen värähtelyjen mekaanista tulemista ulos suusta. Se tarkoittaa asian ilmoittamista siten, että sanoja on vakaasti lauseen takana. Jeesuksen oleminen Herrana merkitsee hallitsijaa, joka saa päättää ihmisen elämän ratkaisuista ja tapahtumista. Jos joku näin antaa Jeesukselle päätäntävallan elämäänsä, hän on uskovainen. Niillä kun oli tuolla Lähi-idässä hiukan laajempi tapa ilmaista asiat kuin täällä mekanistisesti ajattelevassa lännessä, jossa sanominen on vain äänen värähtelyä.
- Anonyymi
Paavalilla valehtelu oli verissä.
Svenska Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.- Anonyymi
Lopeta jo tuollainen!
- Anonyymi
Matt.24:36 Vaan siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kenkään, ei taivaan enkelitkään, vaan minun Isäni yksinänsä. Mark.13:32 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kenkään, ei enkelitkään, jotka ovat taivaassa, ei Poikakaan, vaan Isä. Biblia (1776) Ap.t.1:7. 1Tess.5:1-2.
- Anonyymi
Joh.14:20 Sinä päivänä pitää teidän ymmärtämän, että minä olen Isässä, ja te minussa ja minä teissä. Biblia (1776) Joh.17:21-26.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va436691Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko915250Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934835Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64659Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa724505Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi174147Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä224086Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544057Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1643994Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213540