Vieläkään ei Kautokuru ole uskaltanut kommentoida PrimeTimessa heidän kokemaansa tappio Hallinto-oikeudessa.
Mikä mättää?
15
388
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tappiota?
- Anonyymi
Miksi pitäisi? Eihän Ähtärin talouden ja päätökset tähän tilaan saattaneet ole kukaan oikein uskaltanut kommentoida mitään.
- Anonyymi
poliisi tutkii rikoksia.
- Anonyymi
Varmaan hakevat valituslupaa KHO: a , toki ei aina tarvitse voittaa kuten Seppo aikoinaan kirjoitti voi myös viivästyttää valituksella, muistamme sen kepulaisten itkun kun näin kävi viimeksi.
- Anonyymi
Kautokuru on itse surkea kateellinen luuseri. Hänestä ei ole muuhun kuin kiusantekoon.
- Anonyymi
Mahtavia kirjoituksia Kautokurulta ja paikkansa pitäviä ennustuksia, se riittää minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavia kirjoituksia Kautokurulta ja paikkansa pitäviä ennustuksia, se riittää minulle.
Se on hienoa, että sinulle Kautokuru riittää omat kirjoituksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hienoa, että sinulle Kautokuru riittää omat kirjoituksesi.
Tästä ei kyllä saa mitään selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ei kyllä saa mitään selvää.
Jos tuota ei tajua, niin täytyy olla vähä "Kautokuru".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuota ei tajua, niin täytyy olla vähä "Kautokuru".
Koittkaa ymmärtää häntä. Kukaan ei ole Kautokuru syntyessään. On tarvittu jokin karmea, traumatisoiva koettelemus, että hänestä on tullut tuollainen
- Anonyymi
Ulkopaikkakuntalaisena kesäisin mökkeilevänä berliiniläisenä insinöörinä minä, ja akateemisesti koulutettu hierojavaimoni kummastelemme, kuka oikein on tämä Kautokuru?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopaikkakuntalaisena kesäisin mökkeilevänä berliiniläisenä insinöörinä minä, ja akateemisesti koulutettu hierojavaimoni kummastelemme, kuka oikein on tämä Kautokuru?
Tähän voi todeta Veikko Huovista mukaellen. " Maa, jolla on tällainen makkara, ansaitsee olla itsenäinen" (Stalin Tampereella vuonna 1905). Nykyversio: "Pitäjä, jolla on Kautokuru, ansaitsee liitoksen Alavuteen" (tai mihin tahansa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tyyppi, joka hoitelee hieroja vaimosi, sillä välin kun sinä vietät aikaasi elukkapuistossa katsellen lampaita ja kuolaten.
- Anonyymi
Joo taitaa olla omat koirat purru
- Anonyymi
Et vain tunnu ymmärtävän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945