Loppunne on tullut rasistit!

Rasismin vihollinen

Kyllä tuli tosi hyvä mieli kun sain kuulla, että tuon törkeän vitsisivun ylläpitäjä on saanut syytteen kiihotuksesta kansanryhmiä vastaan:)

http://www.phnet.fi/public/www-vitsit/00_menu.html

Mutta tälläisiä rasisteja on paljon vielä vapaana. Monet kertovat rasistisia vitsejä kouluissa, työpaikoilla, baareissa ja kotonaan.
Miten tälläiset törkimykset voitaisiin saada oikeudelliseen vastuuseen? Paras keino on varmasti ilmiantaa rasististen vitsien kertojat poliisille. Jos tiedätte jonkun, jolla on tapana kertoa rasistisia vitsejä, niin koittakaa äänittää hänen kertomiaan vitsejä salaa. Suosittelen, että pidätte aina mukananne jotain laitetta, jolla voitte huomaamattomasti nauhoittaa rasistien kertomia vitsejä. Sen jälkeen vain viette nauhoitteet poliisille.

Rasististen vitsien kertojat ovat törkeitä rikollisia, joita ei pidä missään tapauksessa sääliä, joten ilmiantakaa vaikka omat sukulaisenne, jos kuulette heidän kertovan rasistisia vitsejä.

19

11342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo tai näin

      Tiedättekö mitä eroa on traktorin renkaalla ja välimeren toiselta puolelta tulleella?
      traktorin rengas ei ala laulaa bluesia kun sille lyö ketjut ympärille =)

      sheriffeille:
      Tän varmaan saa poistaa jos tahtoo

      • Muhammed

        Poljät suommalaisset oottte lian valkkosia isane tiputta varmasti jauho teiä niska


      • Anonyymi

        Holipa apsiapadks


    • Hyvä vitsi!

      Suomessa on edelleen sanavapaus, myös (erityisesti) vitsien suhteen, joita ei pidä ottaa tosissaan. Tuo (syyte) on sananmukaisesti naurettavaa pelleilyä, jonka saisi pistää täysin ohi korvien. Tiukkikset muistakaa: positiivisella elämänasenteella elää 3 vuotta pidempään!

    • niinno, rasismi on kyllä aika laaja käsite loppujen lopuksi, aika monetkin vitsit voivat olla "rasistisia" että siihen malliin.
      Ja ne on vaan vitsejä! huhhuh, repeilin kun luin tota juttua :D
      ja eipä tuo ny nii törkee rikos oo.

      • Rasistiset vitsit saattavat synnytttää vihatuntemuksia, mutta oikeissa piireissä niistä on huvia. Vitsit on aina vitsejä. - Smile while u can because u are grave underground :D


    • Holby

      Huomionhakua.

    • teurastajan uhri ;)

      mun mielestä se ei ole ohi todellakaan...kaikilla on omat mieli piteet mut se on kuule vasta alussa rasisteja on monen laisia et mieti sitä!!!! rasistit rulez! =)

      • minä itsekkin

        olen rasisti kaikkia helvetin somaleja ja romanialaisia kohtaan! ainoa mitä ne osaa tehdä on pizzat! yksin ja ainoastaan pizzat! Ainiin, ne osaavat myös rellestää meidän maksamilla verorahoilla!


      • Egemet
        minä itsekkin kirjoitti:

        olen rasisti kaikkia helvetin somaleja ja romanialaisia kohtaan! ainoa mitä ne osaa tehdä on pizzat! yksin ja ainoastaan pizzat! Ainiin, ne osaavat myös rellestää meidän maksamilla verorahoilla!

        Ei ainakaan mua haittais, jos suomalaisista veisteltäisiin vitsiä. En ole rasisti, mutta kyllä muutama ruotsalais- tai blondivitsi piristää päivää. Kyllähän ruotsalaisetkin kertoo suomalaisista vitsiä, mutta ei haittaa yhtään!


    • mie

      heti ollaan puhumassa rasismista kun jotain ulkomaalaisista puhutaan. Ei ne muuta osaa kun rasismista valittaa.

    • kyllästynyt

      tämähän menee jo ihan överiksi!!!!!!sittenhän pitäisi lopettaa myös kaikki blondivitsit,anoppivitsit ynm onhan nekin rasismia.ite olen blondi niin pitäisikö minunkin heti valittaa blondivitseistä että rasismia?!.ulkomaalaiset aina vetoaa tuohon rasismiin vaikka ne raiskais jonkun niin heti ne valittaa että rasismia.yks elävä todiste on se että eräässä taloyhtiössä ulkomaalaiset oli häiriöksi muille asukkaille yöllisellä metelöinnillään ja heille annettiin huomautus niin heti he sanoivat että on rasismia.suomalaiset ovat näköjään opettaneet jo näille ulkomaalaisille hyvän poulustuskeinon miten voi päästä kun koira veräjästä.jos itse olisin häriöksi muille niin eipä auttas selitys että tämähän on rasismia.

      • Älä unohda

        älä unohda "yo mama" vitsejä


    • ÖRF

      tiesitkö sinä "rasismin vihollinen" että itse asiassa ne kaikki muta kuonot vihaa meitä valkoisia enemmän kun me niitä? siis ei helvetti mikä vatipää. ja tuossa kun toi herra muhammed kertoi "vitsin" meistä valkoihoisista ei herralta/neidiltä kuulunut mitään "rasismia vastaan"?.?.?. siis joha on vittu jos ei saa saatana ihmiset saa edes vitsejä kertoa niin vedetään jo perkele herneet nenään... muuta somaliaan ja kato millä laidalla rasismi on siellä päin... muuta perkele sinne taistelemaan "kunniakasta taisteluasi" rasismia vastaan.

    • SUOMI

      Mikäs saatanan tosikko täällä on!? Suomessa on edelleen sananvapaus, tämä ei ole mikään vitun venäjän kaltainen poliisivaltio. Joten koitahan nyt hiukan miettiä, mitä tänne kirjoitat.

      Vitsien kertojat EIVÄT OLE "törkeitä rikollisia". Esimerkiksi raiskaajat ja murhaajat ovat rikollisia. Kuvitteletko sinä naiivi ihminen että poliisilla on näiden oikeiden rikosten selvittämisen sijaan aikaa ottaa kiinni vitsinkertojia? Kannatan sananvapautta ja kerron juuri sellaisia vitsejä kuin ITSE haluan, ja kehotan myös muita tekemään niin. Joten koitahan elää asian kanssa, kyylä!

    • HAISTAKAA PASKA

      RASISTI ELÄÄ KAIKKISSA IHMISISSÄ VITUT TE SITÄ SAATTE POIS
      MUSTA VIHAA VALKOISTA INTIALAINEN JAPSIA VITUN APINAT ONKO SIINÄ MITÄÄN VITUN KIIHOTUSTA OOTTEKO TEHÄ VITTU VÄHÄN TYHMIÄ

    • JJ

      VAI IN

    • Anonyymi

      Vitun idiootti neekeerriiii

    • Anonyymi

      No on kyllä surullista sinunkin elämä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe