IL kertoi, että juuri pitkän kesätauon jälkeen demari jaksoi kaksi päivää rehkiä eduskunnassa.
Kyseinen efustaja lähti Lappiin kuvaamaan jotain höpön höpö seikkailuohjelmaa, lehden mukaan täydellä palkalla.
Hän ilmeisesti asettaa asiat omalta kannaltaan tärkeysjärjestykseen.
Demari väsyi kahdessa päivässä työelämään
Anonyymi-ap
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Nampula-Kutri????
- Anonyymi
Hölmö teko.
Kannattaako tämmöisen jälkeen edes ottaa ehdokkaaksi eduskuntavaaleihin?
Jutun mukaan ei ollut tavoitettavissa. Miten istunnot jne? Saiko luvan? - Anonyymi
Demari ottaa kaiken , itselleen, eli rosvo jo syntyessään.
- Anonyymi
Mitä eroa demarilla ja mannella? Pussihousut?
- Anonyymi
Demarit kusettaa aina!!!!!
- Anonyymi
Todella röyhkeätä "teen mitä huvittaa" toimintaa.
Tälläkin edustajalla lienee valtion palkkaama avustaja. Ihan turhaan, pärjäisi ilman, ei näytä työkiireet painavan.
Osaako edes hävetä toimintaansa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586