On se valtava rahasumma mitä Kela maksaa näille maahanmuuttajille vuoden aikaan. Sen hyväksyn kun tullaan töihin. Mutta en sitä et elätettäväksi ja rikoksia tekemään. Meiltä Suomalaisilta säästetään kaikesta. 😡😡😡
Maahanmuuttajat
10
535
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ne on niitä Sipilän vieraita.
- Anonyymi
Niinpä ja taas kepu...
Kerro mulle mitä hyvää Kepu on saanut aikaan - Anonyymi
Kokoomus ja Vihreät noita kantaa etelään. Vihreät saavat heistä äänestäjiä ja Kokoomus saa itselleen kerrostalojen rakentamishankkeet.
- Anonyymi
Tuosta 1,1 miljardin summasta puuttuu muukalaisille tarjotut terveyspalvelut mm. lääkkeet , syöpähoidot ym. ym. Moni tulee tänne hoidattamaan ilmaiseksi itsensä kuntoon .
- Anonyymi
Näin on ulos täältä nämä loiset,meiltä viedään ja kiristetään mutta näille työnnetään säkkitolkulla.Ja nähty on nämä afrikan ihmeetkin hienot kuteet ja kalliit puhelimet heti jullille eikä ymmärrystä miten käyttäydytään.
- Anonyymi
Saako Ähtäri rahaa näistä tänne tulleista maahanmuuttajista??? Näkyy kaupassa aivan uusia kasvoja. Toivottavasti työllistyvät.
- Anonyymi
Mukavaa ,kun tulee uusia ihmisiä Ähtärin alueelle.
- Anonyymi
Ei Ähtärissä paljon maahanmuuttajia näy. Toista se on täällä isommissa kaupungeissa.
Jos tulevat tänne työhön, opettelevat nopeasti kielen ja maksavat verot kuten suomalaisetkin, niin ei siinä mitään. Suomalaisena veronmaksajana, nyt eläkkeellä, en pääse julkisiin terveyspalveluihin, kun säästetään - maahanmuutto aiheuttaa kustannuksia. Hoitojonot ovat niin pitkät eivätkä julkisen terveydenhuollon yksiköt edes halua hoitaa yli 65 -vuotiaan naisen sairauksia, on heille liian tuottamatonta. Käytän yksityisiä terveyspalveluita omalla rahalla maksaen, vaikka koko pitkän työuran ahkeralla työnteolla saamastani palkasta olen maksanut suuret verot. Myös eläkkeestä maksan veroja, joilla tuo kaikki yhteinen hyvä kustannetaan. Olen ratkaissut asian niin, että en anna rahaa mihinkään keräyksiin enkä hyväntekeväisyyteen, vaan käytän kaikki verojen jälkeen jäävät rahat itselleni, esim. juuri niihin lääkärimaksuihin yksityisellä puolella. En siis anna yhtään mihinkään edes pikkusummia mihinkään tarkoitukseen, kuten hädänalaisten auttamiseen ulkomailla, kehitysapu, vähävaraiset jne. - Anonyymi
Ihmisen arvo on täysin sama. Olet sitten maahanmuuttaja tai paikallinen pallopää.
- Anonyymi
Tänne tuli kans kaksi karvaista maahanmuuttajaa jotka maksoivat ähtäriläisille veronmaksajille kymmeniä miljoonia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237