Heinäkuussa kirkontilastot.fi:n mukaan avioliittoon vihkimisiä oli 3 enemmän kuin vuotta aiemmin. Elokuussa sen sijaan tuli laskua 143, eli noin kymmenen prosenttia.
Kuten arvata saattoi, palstalla hehkutettu DVV:n palvelupisteiden vähentyminen ei ohjannut pariskuntia kirkon helmaan.
Kirkkovihkimisten määrä laski
14
204
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kirkollisia vihkimisiä?
Evlut vihkimisiä. "Kirkollinen" vihkiminen juridisena terminä kattaa myös imaamin ja vastaavien vihkimät.
- Anonyymi
Ei saa kertoa tällaisia kiusallisia tilastoja... :D
- Anonyymi
Antivapari ennätti julistamaan ja iloitsemaan muusta.
- Anonyymi
Niin, eihän uutinen ihan näin nopeasti realisoidu. Pitäisi muuten katsoa siviilivihkimistenkin määrää ja näiden välistä suhdetta. Mutta se on liian matemaattista vapareille.
Voisitko muuten selittää, miksi poliisi pitää Vapariliittoa epäluotettavana? Anonyymi kirjoitti:
Niin, eihän uutinen ihan näin nopeasti realisoidu. Pitäisi muuten katsoa siviilivihkimistenkin määrää ja näiden välistä suhdetta. Mutta se on liian matemaattista vapareille.
Voisitko muuten selittää, miksi poliisi pitää Vapariliittoa epäluotettavana?Jos olisi kirkkovihkimisten määrä kasvanut, jäisitkö silloinkin odottamaan tietoa siviilivihkimisten määrästä...? Sen luvun varmennettuna saa huhtikuun loppupuolella.
- Anonyymi
jori.mantysalo kirjoitti:
Jos olisi kirkkovihkimisten määrä kasvanut, jäisitkö silloinkin odottamaan tietoa siviilivihkimisten määrästä...? Sen luvun varmennettuna saa huhtikuun loppupuolella.
Unohdit vastata poliisiasiaan. Voit toki tehdä sen myös ao. ketjussa.
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit vastata poliisiasiaan. Voit toki tehdä sen myös ao. ketjussa.
En toki unohtanut, ihan tarkoituksella olen jättänyt kokonaan avaamattakin ko. ketjut. Jos aihe ihan erityisesti sinua kiinnostaa, niin soita -- puhelinnumeroni on julkinen.
- Anonyymi
jori.mantysalo kirjoitti:
En toki unohtanut, ihan tarkoituksella olen jättänyt kokonaan avaamattakin ko. ketjut. Jos aihe ihan erityisesti sinua kiinnostaa, niin soita -- puhelinnumeroni on julkinen.
Miksi et käsittele poliisiasiaa täällä? Pelkäätkö, että maine menee? On kuule mennyt jo ja tilannetta pahentaa asiasta vaikeneminen. Imagofasismi ei pelitä, jos imago onnjo kurassa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et käsittele poliisiasiaa täällä? Pelkäätkö, että maine menee? On kuule mennyt jo ja tilannetta pahentaa asiasta vaikeneminen. Imagofasismi ei pelitä, jos imago onnjo kurassa.
Ei se edistäisi vapaa-ajattelua eikä käsittelyn jälkeenkään olisi tuloksena keskustelua va-liiton tavoitteista tai mitään muutakaan mielenkiintoista keskustelua.
- Anonyymi
Tämä eväämisjuttu Valiiton keräykseen koskee siis Msaloa henkilökohtaisesti
puhelimen päässä? Eli halllituksen jäsenistä yksi
on esteellinen entisen keräyshistoriansa tuomion takia? http://www.ateistit.fi/uutiset/Uusiliittohallitus.JPG - Anonyymi
Katsotaan nyt pari-kolme kuukautta tai loppuvuosi.
- Anonyymi
Joo, mutta katsotaan nyt puo vuotta.
Viikko 37 oli n. -20 prosenttia, viikko 38 taas noin +10 prosenttia. Ei näy edelleenkään sitä hehkutettua nousua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492408Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on562188- 361777
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2081698Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681640- 191507
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861414Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81389Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191324Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var91301