Youtubessa oli eräs video ennen Ukrainan sodan syttymistä ja siinä puhuttiin että ensin Ukraina sitten Puola/joku baltian maa ja sen jälkeen Suomen vuoro. Onko jollain sitä videoa tallella. Profetia oli Jumalalta. Mies joka kertoi näystä lauloi vielä lopuksi kauniin laulun, jossa ylistettiin Jeesusta Kristusta
Suomi - Venäjä profetia
27
456
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan lukeneeni Pihon sivustolta erään sanoman, jonka mukaan konflikti nousee etelästä.
- Anonyymi
Pihon sivustolla on vaikka mitä unia ja näkyjä. Ja tietysti Pihon omaa itsekorotusta. Ei ihme, että uskovat ovat sekaisin jos lukevat tuollaisia ja kuuntelevat kaiken maailman Youtube-profeettoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihon sivustolla on vaikka mitä unia ja näkyjä. Ja tietysti Pihon omaa itsekorotusta. Ei ihme, että uskovat ovat sekaisin jos lukevat tuollaisia ja kuuntelevat kaiken maailman Youtube-profeettoja.
Kaikki eivät todellakaan voi olla totta, mutta kun selaa profetiapalstoja ajassa taaksepäin sieltä löytyy yllättävää kyllä toteutuneita viestejä. Itse usein harpaan yli nuo Pihon omat arvelut noilla sivustoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät todellakaan voi olla totta, mutta kun selaa profetiapalstoja ajassa taaksepäin sieltä löytyy yllättävää kyllä toteutuneita viestejä. Itse usein harpaan yli nuo Pihon omat arvelut noilla sivustoilla.
Niissä arveluissa on se ongelma, että niitä on yleensä yksi. Viimeksi oli profetia, missä "suomalaissotilaat eivät ennen olleet tunteneet sellaista häpeää."
Piho arveli, että koska maa annetaan Venäjälle taistelutta. Mutta toinen selitys voi olla sekin, että kansainv. joukot tekevät asioita, joita suomalaiset eivät tekisi. Tai Natosta tai heidän upseeriensa taholta annetaan sellaisia käskyjä, jotka eivät sovi. Tai sitten Venäjä tekee jotain, mikä saa suomalaiset tajuamaan oman hallituksensa kelvottomuuden. - Anonyymi
Piholla ei ole sivustollaan profetia litaniaa, jonka on antaneet venakot. Se litania on julkaistu tällä sivustolla.
- Anonyymi
Minä rofetoin jotta jos heinäkuussä on jäniksen jälkiä Laatokan jäällä niin on ollut pitkä ja ankara talvi. Sanokaa minun sanoneen.
- Anonyymi
Leikitkö mielelläsi? Tiestkö, että on paikka, missä kovat jätkät huutaa helluntaiseurakuntaa auttamaan?
- Anonyymi
Suomen vasemmistonuoret haluaa ensin lahjoittaa davidinlinko palestiinalaisterroristeille joka avaa Venäjälle vapauden dronihyökkäykselle.
- Anonyymi
Jotka antautuu Israelin viholliseksi on tullut Juudas Iskariotin kaltaisen hengen valtaamaksi, joka huomasi virheen ja katui tekoaan, mutta tilanne oli jo toivoton, niinpä demonihenget sai yliotteen ja Juudakselle livakat askeleet itsetuholle,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotka antautuu Israelin viholliseksi on tullut Juudas Iskariotin kaltaisen hengen valtaamaksi, joka huomasi virheen ja katui tekoaan, mutta tilanne oli jo toivoton, niinpä demonihenget sai yliotteen ja Juudakselle livakat askeleet itsetuholle,
Sulla riittää ruokaa...
- Anonyymi
Minä taas näin oudon unen sodasta tai harjoituksista. En tiedä kumpi oli kyseessä, sillä Suomen PV:n käytös esim. vankeja kohtaan oli muuttunut täysin. Ei ollut enää pelkoa tai epäilystä, että vanki saattaisi karata tai käyttäytyä väkivaltaisesti. Aseilla ei uhattu, vaan kyseessä oli kuin kortin keruu peli. Näytti siltä, että jos vanki halusi karata, hän sai tehdä sen, jota ei mielellään tehnyt. Vankien vangitseminen oli oivallettu turhaksi.
Muistan, että meidän piti alkuaan saada selville joidenkin joukkojen olinalue, ja lähdimme paikalle jollain pasin kaltaisella tms.. Jossain vaiheessa seisoimme rivissä, ja venäläinen 45-50 v. aliupseerimme antoi ohjeita ja käskyjä käytöksen suhteen, kun meidät oli saatu kiinni. Kukaan suomalaissotilas ei käskyttänyt meitä, vaan keskittyivät omaan työhönsä.
Meillä oli rynkyt, ja annoimme ne pois jollekin, joka kävi hakemassa ne. Suomalaiset olivat päättäneet jättää vihollisjoukkojen johtajille vallan käskyttää alaisiaan. Heidän ei tarvinnut tehdä sitä, joten aikaa säästyi, eikä meitä vartioitu.
Menin katsomaan paria finskiä, jotka seurasivat jotain normaalia isomman elektroniikkapelin kaltaista laitetta, mistä näkyi ilmeisesti vastapuolen toimintaa tms.. En nähnyt mitä näytöllä oli, mutta jossain vaiheessa olimme gelikissä, minä takapenkillä, ja 2 sottua edessä, joista toisella edelleen se vekotin, ja olimme matkalla johonkin saadaksemme selville mistä joku signaali oli tullut, ja kuka sen oli lähettänyt, mutta arvelin, että pääasiassa, että saataisi lisää vankeja.- Anonyymi
Mainittakoon, että siinä unessa minulla oli päälläni talvimaastotakki, jossa oli suomalaiset kapteenin arvomerkit, vaikken ollut kapteeni, ja annoin sen pois suomalaisille, kun olivat kertoneet meistä mitä tiesivät. Olin harmissani ja hämmästynyt, että tiesivät niin paljon.
Siinä sodassa ei näyttänyt niillä alueilla olevan mitään suuria massasiirtokeskittymiä. Ei ollut tuhansien sottujen joukkohyökkäyksiä, vaan oli kuin harmaa-aika, missä porukoita oli pienissä ryhmissä.
Suomalaiset osasivat pelata hyvin. Heillä ei ollut paniikkia siitä, että maa menetettäisi, eikä heitä se kiinnostanut, vaan keskittyivät vain työhönsä, että selvittäisi. Kansainvälisiä joukkoja tai Natolaisia en nähnyt.
Ase, joka minulla oli, oli toiselta saatu. Sen tiesin. Sen päässä oli paikka pistimelle tai veitselle, mutta lisäksi oli joku toinenkin osa, joka muistutti kasakoiden asussa olevaa pientä putkiloa. Luultavasti kyse oli laserista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainittakoon, että siinä unessa minulla oli päälläni talvimaastotakki, jossa oli suomalaiset kapteenin arvomerkit, vaikken ollut kapteeni, ja annoin sen pois suomalaisille, kun olivat kertoneet meistä mitä tiesivät. Olin harmissani ja hämmästynyt, että tiesivät niin paljon.
Siinä sodassa ei näyttänyt niillä alueilla olevan mitään suuria massasiirtokeskittymiä. Ei ollut tuhansien sottujen joukkohyökkäyksiä, vaan oli kuin harmaa-aika, missä porukoita oli pienissä ryhmissä.
Suomalaiset osasivat pelata hyvin. Heillä ei ollut paniikkia siitä, että maa menetettäisi, eikä heitä se kiinnostanut, vaan keskittyivät vain työhönsä, että selvittäisi. Kansainvälisiä joukkoja tai Natolaisia en nähnyt.
Ase, joka minulla oli, oli toiselta saatu. Sen tiesin. Sen päässä oli paikka pistimelle tai veitselle, mutta lisäksi oli joku toinenkin osa, joka muistutti kasakoiden asussa olevaa pientä putkiloa. Luultavasti kyse oli laserista."Heillä ei ollut paniikkia siitä, että maa menetettäisi, eikä heitä se kiinnostanut"
PV:llä oli uusi oppi - maan takia ei sodittu, vaan jotta kansa lisääntyisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Heillä ei ollut paniikkia siitä, että maa menetettäisi, eikä heitä se kiinnostanut"
PV:llä oli uusi oppi - maan takia ei sodittu, vaan jotta kansa lisääntyisi.Henki, joka tuolloin vallitsi, oli aivan erilainen kuin tänään. Ei ollut mitään Pekka Tovereita tai Häkkäsiä, vaan kaikki sellaiset oli poistettu, ja uutena ideologiana oli ikäänkuin "mullan tekeminen kuohkeammaksi", ja siihen istuttaminen. Mistään voitoista ei puhuttu, vaan ennemminkin tilanteen ylläpitämisestä mahdollisimman pitkään sellaisena kuin se oli, vähän kuin pysähdystilassa.
Kyseessä oli ikäänkuin "kulutussota", mutta jolla oli uusi ideologiansa - ei tuhoavasti kuluttaen, vaan itse vahvistuen, ja uuden tien tai polun osoittaminen vastapuolelle, jota saivat kävellä jos halusivat, ja jonka varrella ei ollut ansoja tai esteitä - pääasia oli voimistavien ainesten saaminen perheisiin pohjoisia aineksia keräten - kansalla ei ollut mitään väliä, ja jokainen, joka halvensi kultaa arvokkaampaa tervegeenistä (venäläistä), halvensi myös suomalaista. Kanta-perhe oli uusi juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henki, joka tuolloin vallitsi, oli aivan erilainen kuin tänään. Ei ollut mitään Pekka Tovereita tai Häkkäsiä, vaan kaikki sellaiset oli poistettu, ja uutena ideologiana oli ikäänkuin "mullan tekeminen kuohkeammaksi", ja siihen istuttaminen. Mistään voitoista ei puhuttu, vaan ennemminkin tilanteen ylläpitämisestä mahdollisimman pitkään sellaisena kuin se oli, vähän kuin pysähdystilassa.
Kyseessä oli ikäänkuin "kulutussota", mutta jolla oli uusi ideologiansa - ei tuhoavasti kuluttaen, vaan itse vahvistuen, ja uuden tien tai polun osoittaminen vastapuolelle, jota saivat kävellä jos halusivat, ja jonka varrella ei ollut ansoja tai esteitä - pääasia oli voimistavien ainesten saaminen perheisiin pohjoisia aineksia keräten - kansalla ei ollut mitään väliä, ja jokainen, joka halvensi kultaa arvokkaampaa tervegeenistä (venäläistä), halvensi myös suomalaista. Kanta-perhe oli uusi juttu.Ajatuksia herattävä juttu
- Anonyymi
"Menin katsomaan paria finskiä" Aha, igor taas sepittämässä tarinoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Menin katsomaan paria finskiä" Aha, igor taas sepittämässä tarinoita.
Oletko aina onnellinen saadessasi tyrmätä jonkun? Uni jonka näin, oli tosi. Kun puhun, en valehtele, vaan kerron asiaa.
- Anonyymi
Profetointi on vajavaista.
- Anonyymi
Täydennetäänpä.
Profetointi on hurskaitten höperehtimistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydennetäänpä.
Profetointi on hurskaitten höperehtimistä.Jos mielipiteet on tuota luokkaa, niin miksi yleensä olet mukana näissä piireissä?
- Anonyymi
Tuohan se suunnitelma varmaan oli, mutta jumitti heti alussa Ukrainaan. Ei sotia enää voiteta neukkutaktiikalla.
- Anonyymi
Tulevaisuuden sodankäyntiä: Apollo-järjestelmä pystyy tällä hetkellä pudottamaan 20 kohdetta minuutissa, mutta nopeutta ollaan nostamassa 50 kohteen minuuttivauhtiin. Tämä toteutetaan lisäämällä lasersädettä kohdistavien moottoreiden tehoa niin, että ne toimivat aiempaa suuremmalla nopeudella.
Apollon dronejen ja lennokkien torjuntaan tarkoitettu versio käyttää 100 kW:n laseria. Se on suunniteltu luokitusten 1-3 miehittämättömän kaluston torjuntaan. Kolmosluokan lennokki painaa 25-598 kg ja lentää tyypillisesti alle 18 000 jalan (noin 5,5 km) korkeudessa alle 250 solmun (noin 460 km/h) nopeudella. Esimerkiksi Venäjän käyttämien Geran/Shahed-hyökkäyslennokkien voidaan katsoa kuuluvan tähän kategoriaan.
Ilman virtajohtoa Apollo kykenee itsenäisesti yli 200 torjuntaan, ja ulkoisen virran kanssa torjuntakyky on miltei rajoittamaton.
EOS:lla on myös teholtaan 150 kW:n järjestelmä esimerkiksi rakettien ja tykistökranaattien torjuntaan.- Anonyymi
Tätä tulevaisuuden puolustus tekniikkaa kannattaisi Suomen hankkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä tulevaisuuden puolustus tekniikkaa kannattaisi Suomen hankkia.
Minkä edestä?? Jotta nykyinen meininki jatkuisi?!
- Anonyymi
Taitaa sotilaat olla vähissä kun pitää lainata intiasta.
- Anonyymi
Näin unessa, että olin Matinkylässä Akselinpolun mäellä. Ensin näin valkoisen hävittäjän tai senkaltaisen dronen lentävän taivaalla ja tekevän harjoituksia. Sitten näin venläisiä sotilaita ja heidän pasin, joka oli kääntymässä korkeammalla mäellä oleville taloille. Akselipolulla oli jonossa sotilaita, joilla kaikilla M91 päällään. Harjoittelivat sotavankien kanssa toimimista. Tiesin, etteivät olleet suomalaisia, koska mitään ylimääräistä heillä ei ollut - ei partaa, ei silmälaseja, terveet geenit, ja kaikki olivat valkoisia.
Think about it!- AnonyymiUUSI
Kuten olen sanonut: Suomi tiettävästi saa markan takaisin, mutta Venäjän armosta:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/941e7b55-e467-47a3-b852-9834e8981d5f
"...Minulle esim. annettiin ensimmäinen Suomen markka, joka oli aika pahasti käytössä kulunut. Kiinnitin huomiota siihen, että se markka oli kaiken lisäksi venäjänkielinen... Joitain tällaisia venäläisiä vihjeitä tuli..., Niinistö kertoo."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1165175Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1834424Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1764360Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik933550Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast293314Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa383200Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi153190Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153099Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL582955Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m242416