Minkälaisia ajatuksia tai tunteita teissä herättää, jos sekasaunassa tai höyrysaunassa huomaatte, että jollain miehellä on erektio tai sellainen on alkamassa?
Kysyn tätä siksi, että itselläni tämä on ollut ajoittainen ongelma. Erektio saattaa tulla melko helposti saunassa – en oikein tiedä, johtuuko se rentoutumisesta, lämmöstä, vai jostain muusta, mutta usein käy niin, että "alkaa seistä" heti saunaan mennessä. Tämän vuoksi olen alkanut vältellä kylpylöiden sekasaunoja, vaikka muuten tykkään saunoa.
Haluaisin tietää, miten naiset tällaiseen tilanteeseen suhtautuvat. Onko se teistä kiusallista, ymmärrettävää, ehkä jopa odotettavissa oleva reaktio miehiltä tietyissä olosuhteissa? M30
Kysymys naisille saunomisesta:
11
1472
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nainen, mutta minun naiseni tavoite on sekasaunoissa saada miehille erektio aikaan. Hän pitää siitä, että saa seisokkeja aikaan, vaikka ei välttämättä mitään muuta halua. Tuhmailee vain huomion vuoksi ja tuottaakseen iloa miehille muuallakin kuin saunassa.
- Anonyymi
Niinhän sä sitten olet. Kenestäpä muusta voisit täällä tuon tietää.
- Anonyymi
Sinähän asiallisesti kommentoit. Surullista.
- Anonyymi
Mistä päin olette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olette?
Peräkamarin poijjaat täällä vaihtaa ajatuksiaan, On ne sitten jänskää nuo yhteissaunat.
Ei mulla ole jököttänyt vaikka olen monesti käynyt Katinkullassa, siinä alkuperäisessä jossa miehet ja naiset istuivat vierekkäin lauteilla ja altaassa. Kai johtui siitä , että on tullut oltua pukilla keski-ikään mennessä aika monta kertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkamarin poijjaat täällä vaihtaa ajatuksiaan, On ne sitten jänskää nuo yhteissaunat.
Ei mulla ole jököttänyt vaikka olen monesti käynyt Katinkullassa, siinä alkuperäisessä jossa miehet ja naiset istuivat vierekkäin lauteilla ja altaassa. Kai johtui siitä , että on tullut oltua pukilla keski-ikään mennessä aika monta kertaa.Liekö sulla jököttäisi muutenkaan
- Anonyymi
Vaan sinulla urpolla sitä järkeä ei edes ole. Vaan osaatko muuten edes muuta kirjoittaakaan.
- Anonyymi
Olen nainen ja käynyt monesti yhteissaunoissa ja höyryissä. Kyllä tykkään katsella miehen seisokkia ja yleensä levitän hieman jalkojani, jotta mies näkee pilluni. Seisokki on silloin varma.
N57- Anonyymi
Se vaan on mahdotonta koska sulla on kulli jalkojen välissä. Ei täällä naisia ole tällä palstalla.
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi
Ai sinäkin olet sieltä. Taitaa tuo spede olla sun paras kaveris buaahaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585534KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182368Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181002- 81961
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955