Minkälaisia ajatuksia tai tunteita teissä herättää, jos sekasaunassa tai höyrysaunassa huomaatte, että jollain miehellä on erektio tai sellainen on alkamassa?
Kysyn tätä siksi, että itselläni tämä on ollut ajoittainen ongelma. Erektio saattaa tulla melko helposti saunassa – en oikein tiedä, johtuuko se rentoutumisesta, lämmöstä, vai jostain muusta, mutta usein käy niin, että "alkaa seistä" heti saunaan mennessä. Tämän vuoksi olen alkanut vältellä kylpylöiden sekasaunoja, vaikka muuten tykkään saunoa.
Haluaisin tietää, miten naiset tällaiseen tilanteeseen suhtautuvat. Onko se teistä kiusallista, ymmärrettävää, ehkä jopa odotettavissa oleva reaktio miehiltä tietyissä olosuhteissa? M30
Kysymys naisille saunomisesta:
11
1438
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nainen, mutta minun naiseni tavoite on sekasaunoissa saada miehille erektio aikaan. Hän pitää siitä, että saa seisokkeja aikaan, vaikka ei välttämättä mitään muuta halua. Tuhmailee vain huomion vuoksi ja tuottaakseen iloa miehille muuallakin kuin saunassa.
- Anonyymi
Niinhän sä sitten olet. Kenestäpä muusta voisit täällä tuon tietää.
- Anonyymi
Sinähän asiallisesti kommentoit. Surullista.
- Anonyymi
Mistä päin olette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olette?
Peräkamarin poijjaat täällä vaihtaa ajatuksiaan, On ne sitten jänskää nuo yhteissaunat.
Ei mulla ole jököttänyt vaikka olen monesti käynyt Katinkullassa, siinä alkuperäisessä jossa miehet ja naiset istuivat vierekkäin lauteilla ja altaassa. Kai johtui siitä , että on tullut oltua pukilla keski-ikään mennessä aika monta kertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkamarin poijjaat täällä vaihtaa ajatuksiaan, On ne sitten jänskää nuo yhteissaunat.
Ei mulla ole jököttänyt vaikka olen monesti käynyt Katinkullassa, siinä alkuperäisessä jossa miehet ja naiset istuivat vierekkäin lauteilla ja altaassa. Kai johtui siitä , että on tullut oltua pukilla keski-ikään mennessä aika monta kertaa.Liekö sulla jököttäisi muutenkaan
- Anonyymi
Vaan sinulla urpolla sitä järkeä ei edes ole. Vaan osaatko muuten edes muuta kirjoittaakaan.
- Anonyymi
Olen nainen ja käynyt monesti yhteissaunoissa ja höyryissä. Kyllä tykkään katsella miehen seisokkia ja yleensä levitän hieman jalkojani, jotta mies näkee pilluni. Seisokki on silloin varma.
N57- Anonyymi
Se vaan on mahdotonta koska sulla on kulli jalkojen välissä. Ei täällä naisia ole tällä palstalla.
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi
Ai sinäkin olet sieltä. Taitaa tuo spede olla sun paras kaveris buaahaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768