Kysymys naisille saunomisesta:

Anonyymi-ap

Minkälaisia ajatuksia tai tunteita teissä herättää, jos sekasaunassa tai höyrysaunassa huomaatte, että jollain miehellä on erektio tai sellainen on alkamassa?

Kysyn tätä siksi, että itselläni tämä on ollut ajoittainen ongelma. Erektio saattaa tulla melko helposti saunassa – en oikein tiedä, johtuuko se rentoutumisesta, lämmöstä, vai jostain muusta, mutta usein käy niin, että "alkaa seistä" heti saunaan mennessä. Tämän vuoksi olen alkanut vältellä kylpylöiden sekasaunoja, vaikka muuten tykkään saunoa.

Haluaisin tietää, miten naiset tällaiseen tilanteeseen suhtautuvat. Onko se teistä kiusallista, ymmärrettävää, ehkä jopa odotettavissa oleva reaktio miehiltä tietyissä olosuhteissa? M30

12

1739

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole nainen, mutta minun naiseni tavoite on sekasaunoissa saada miehille erektio aikaan. Hän pitää siitä, että saa seisokkeja aikaan, vaikka ei välttämättä mitään muuta halua. Tuhmailee vain huomion vuoksi ja tuottaakseen iloa miehille muuallakin kuin saunassa.

• Anonyymi

Niinhän sä sitten olet. Kenestäpä muusta voisit täällä tuon tietää.

• Anonyymi

Sinähän asiallisesti kommentoit. Surullista.

• Anonyymi

Mistä päin olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin olette?

Peräkamarin poijjaat täällä vaihtaa ajatuksiaan, On ne sitten jänskää nuo yhteissaunat.
        Ei mulla ole jököttänyt vaikka olen monesti käynyt Katinkullassa, siinä alkuperäisessä jossa miehet ja naiset istuivat vierekkäin lauteilla ja altaassa. Kai johtui siitä , että on tullut oltua pukilla keski-ikään mennessä aika monta kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peräkamarin poijjaat täällä vaihtaa ajatuksiaan, On ne sitten jänskää nuo yhteissaunat.
        Ei mulla ole jököttänyt vaikka olen monesti käynyt Katinkullassa, siinä alkuperäisessä jossa miehet ja naiset istuivat vierekkäin lauteilla ja altaassa. Kai johtui siitä , että on tullut oltua pukilla keski-ikään mennessä aika monta kertaa.

Liekö sulla jököttäisi muutenkaan

• Anonyymi

Vaan sinulla urpolla sitä järkeä ei edes ole. Vaan osaatko muuten edes muuta kirjoittaakaan.

• Anonyymi

Olen nainen ja käynyt monesti yhteissaunoissa ja höyryissä. Kyllä tykkään katsella miehen seisokkia ja yleensä levitän hieman jalkojani, jotta mies näkee pilluni. Seisokki on silloin varma.
      N57

• Anonyymi

Se vaan on mahdotonta koska sulla on kulli jalkojen välissä. Ei täällä naisia ole tällä palstalla.

• Anonyymi

Hähähää mitäs olet buaahaa.

• Anonyymi

Ai sinäkin olet sieltä. Taitaa tuo spede olla sun paras kaveris buaahaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe