Minkälaisia isänmaallisia unia sinä olet nähnyt?
Isänmaallisia unia
12
332
Vastaukset
- Anonyymi
Löysin Meester Henk tumpin Lahden käräjäoikeuden tuhkakupista ja sitä (hellästi, mutta määrätietoisesti) imuttamalla sain näyn, joka tulee viemään liikkeemme voittoon.
- Anonyymi
Näin unen säännönvastaisesta viestistä, joka oli poistettu.
- Anonyymi
Joku Mälliturpa, arvatenkin?
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Näin unta että olin lakaisukoneen kuljettaja
- Anonyymi
Oliko unessa steppaavia menninkäisiä?
- Anonyymi
"VIIME YÖNÄ IMETIN MUNAANI BENJAMIN NETANJAHULLA"!!!
ETTÄ SELLAINEN UNI- Anonyymi
Tällaisia unia ei sensuroida. Sen sijaan sellaiset sensuroidaan, jos näkee Samppalinnan puistopenkillä unia pimeästä kosteasta kellarista (plörbs!).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia unia ei sensuroida. Sen sijaan sellaiset sensuroidaan, jos näkee Samppalinnan puistopenkillä unia pimeästä kosteasta kellarista (plörbs!).
Talon toiminnasta saa paljastaa vain just sen verran, että muut tietävät pelätä Taloa, mutta ei yhtään enempää.
Rankaisija ei jätä rankaisematta sitä, joka Talon salassapitomääräyksiä rikkoo.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03550- 413109
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562857Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342745- 162658
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452540- 432175
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262045- 421935
- 431720