Rukouspyyntö, että tunkeilijat poistuvat pian ja tähän taloon ja tontille tulee pysyvä kotirauha ja Herran siunaus, varjelus ja johdatus! Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä aamen!
Vastaukset 8
- Anonyymi
kiva asua suvakki uskovien järjestelmissä 🤣
ihmisillä on ominaisuudet ja he elävät ominaisuuksiensa mukaan - Anonyymi
sinun valintasi asua siellä ? mitkä tekijät valinnat johtivat sinut kyseiseen osakeyhtiöön
- Anonyymi
niin elämä on valintoja 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin elämä on valintoja 🤣🤣🤣
Elämä on myös toisten ihmisten valintoja. Joku voi muuttaa mukavaan asuntoon/taloon, mutta sitten vuoden päästä naapuriin muuttaa joku sekopää joka piinaa koko ympäristöä. Tai kaupunki pakkolunastaa maita ja parin metrin päähän tulee uusi moottoritien liittymä tai... tai..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on myös toisten ihmisten valintoja. Joku voi muuttaa mukavaan asuntoon/taloon, mutta sitten vuoden päästä naapuriin muuttaa joku sekopää joka piinaa koko ympäristöä. Tai kaupunki pakkolunastaa maita ja parin metrin päähän tulee uusi moottoritien liittymä tai... tai..
unohdit muiden valinnan eli oletko uskonut heitä ja joutunut ongelmiin !!!
- Anonyymi
Toistan rukoukseni, Sinun on kaikki valta ja voima Herra, auta!
- Anonyymi
aivan kuten se juoksija jolla oli 100% jeesus rätti päässä ja karsiutui varapaikalta silti 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568