Tämä on (fiktiota vai onko sittenkään) Elokuvakin tehtäisiin nimenkin olen jo sille keksinyt jo ?+ televisio sarjakin tehdä elokuva jolla monta patsasta tulisi amerikasta
Erikois toimen anto kiviniemelle lavastaja hakkerit kiinni maineen puhdistus
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoistoimen anto = Aivan käsittämätöntä sopupeli homma puoli kaupunkia koko suomen harmaat pojat jopa poliisitkin vihjaillaan ,vihjaillaan ei koskaan kerrota totuutta eikö yhtää rehellistä suomalaista koko maasta löydy joka kertoisi mikä on oiken homman nimi ,ei koskaan virallista kutsua tullut poliisille tai mitään paperia harmaat pojat vain jatkavat harmaita hommian jo 9 vuosi menossa.Se mitä olen vihjailuista ymmärtänyt ja lukenut rivien välistä minut on lavastettu harmasksi pojaksi aivan äärettömän ukomatonta hommaa katkos saada joku järki saada pitään ,onko suomi niin mätä syttömiä ihmisiä lavastetaan harmaat pojat A2 nurkkiin asumaan rahoja viemää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262574
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772456Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662333Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232040- 841779
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71579Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä191287- 41133
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32967