Bensapula levinnyt lähes koko maahan.Lukuisat
bensaasemat sulkeneet ovensa.Venäjän valtamediassa tämä on jo pääuutinen.Ei muuta
kuin hanaa Ukraina.Lisää jalostomoita tuusan nuuskaksi.Ai että tämä on musiikkia silmille ja
korville,nämä Venäjän vaikeudet.Kumpa koko mas
tuhoaisi itse itsensä.Kohta loppuu kuulemma jo
maanviljelyskin siellä.Kun ei ole enää ehjiä maatalouskoneita,eikä varaosia,eikä niitä ole edes
tarjolla pakotteiden takia?
Venäjän bensapula luultuakin pahempi?
5
130
Vastaukset 5
- Anonyymi
Venäjän kansaa ei ole jaskaakaan haitannut Putinin törkeä Ukrainan tuhoaminen. Nyt, kun sodan vaikutukset alkavat näkymään myös Venäjän sisällä, niin nyt sitten ryzzät kauhistelevat Ukrainan aikaansaannoksia. Ukrainan pitää jatkaa ja lisätä Venäjän energiayhtiöiden tuhoamisia.
- Anonyymi
Pääasia, että kaalia ja vodkaa riittää
- Anonyymi
Ukraina on vasta saanut uudet droonit ja ohjukset käyttöön ja puskee droonia tuotantolinjoillaan jo enemmän kuin Venäjä. Pommituskampanja on vasta alkanut. Vain 20% Venäjän öljynjalostamoista on tuhottu. Tämän ja ensi vuoden aikana lähtee loput 80%. Siinä on iivanoilla ihmeteltävää siinä vaiheessa
- Anonyymi
Lapsellisia nämä tsuhnan aloitukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479