ensimmäinen vapaa päivä...... iiiiiihaaaaaaaanaaaaaaaaa............ kolmeen vuoteen eka loma........ jippiiiiiiiiiiii :)))))))))
Pööööö.... tänään.......
11
427
Vastaukset
- nyt
viettää hauska loma.:)
- lomittaja
vai on teillä ihan loma!minulla on lomaa koko kesän ,talven syksyn ja kevään...REVI SIITÄ!
olen hyvin kateellinen nyt...... mutta jos parveekkeelta hyppäisin..... ja jalat menis paskaks..... pääsisin ehkä eläkkeelle..... si oon loppu elämän lomalla...... kannattaisko.... ?:))
- salainen ihailija
BBrunetti kirjoitti:
olen hyvin kateellinen nyt...... mutta jos parveekkeelta hyppäisin..... ja jalat menis paskaks..... pääsisin ehkä eläkkeelle..... si oon loppu elämän lomalla...... kannattaisko.... ?:))
pakkaus..naiseksi..kivaa lomaa!!
- salainen ihailija
BBrunetti kirjoitti:
kiitos......:)))
toi sukupuoli vähän hämää...
salainen ihailija kirjoitti:
toi sukupuoli vähän hämää...
niin... Olet omituinen höpöttäjä.... mut jos olet lepso.... ikävä kyll olen hetero..... tai ei se niin ikävää ole.... :))
- salainen ihailijasi
BBrunetti kirjoitti:
niin... Olet omituinen höpöttäjä.... mut jos olet lepso.... ikävä kyll olen hetero..... tai ei se niin ikävää ole.... :))
en ole semmonen..mutta sussa on aika paljon testosteronia..niih.
salainen ihailijasi kirjoitti:
en ole semmonen..mutta sussa on aika paljon testosteronia..niih.
ympärilläni pyörii testosteroniaaaaaaa..... ite kyl en oo mitään huomannu......:))
- luke67
Tää on vähä myöhäs... Mut kuitenkin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3661986Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361183
- 841053
- 90936
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760