Olen keskiikäinen kunnollinen mieshenkilö.Olen ujonpuoleinen ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta,mikä ilmenee vakavana jännittämisenä tietyissä tilanteissa.En ole vielä seurustellut,pari lyhyempää tapailua ja muutama yhdenillanjuttu oli nuorempana takana,no niissä pääsin pussaamaan ja hyväilemään.Kerran yksi nainen ehdotri naimista kanssani,jännitän kamalasti eikä siitä hommasta mitään tullut.En ole vielä poikuuttani menettänyt,se masentaa ja vaivaa.Seksuaaliterapiassakin olen käynyt,ja se oli yhtä tyhjän kanssa.Onko tilanteeni huolestuttava vai tavallisesta poikkeava.
Minua masentaa kun minulla on vielä poikuus tallella
10
201
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä olet jo ottanut uusia askeleita haluamaasi suuntaan.
Tämä palsta kirjoitus on osa sitä muutosta.
Jos myös seksuaaliterapeutti oli siitä osoitus. Hyvä.
Mutta oletko miettinyt muita kanavia ja deitti-sivuja joita on melko paljon joissa varmaan samanhenkisiä nuoria löytyy!
Onnea natkaan!- Anonyymi
Mikä ihmeen hyvä hyvä hyvä sinä olet siinä sössöttämään oletko sokea kun ap sanoo olevansa keski-ikäinen niin " varmaan samanhenkisiä nuoria löytyy" sinä se puhut ummet lammet samanhenkisistä nuorista. Osta silmälasit
- Anonyymi
Et ole yksin pidä aihettasi esillä myös toisaalla S24.llä.
- Anonyymi
Sehän on yksi ongelma muiden joukossa. Joku ei uskalla mennä kauppaan tms. Sitä vaan itse tekee itselleen siitä ongelman, olipa asia mikä hyvänsä. Joku pääsee niistä eroon, toinen kärsii niistä koko ikänsä. Sellaista elämä on.
- Anonyymi
Vttuako se sulle kuuluu taitaa itselläs olla ongelma?
- Anonyymi
Ois pitänyt olla vähän vähemmän kunnollinen ja vaikka ottaa nuorempana joskus muutama rohkaisuryyppy. Mikset näin tehnyt? Eikö ollut kavereita vai koitko tuollaisen itsesei arvolle sopimattomaksi
- Anonyymi
Delaa dorka.
- Anonyymi
Kyllä sinä taidat olla jo menetetty tapaus.
- Anonyymi
Mies -ap- hakee empatiaa ja myötäelämisen kommennehz, mutta vetää herneet nenäänsä jos kaikki kommentit ei häntä miellytä!
Näin ymmärsin edellisistä.
Toisaalta sekin voi vaikuttaa jos hermot ovat kireellä tämän "suorituspaineen" - kokemattomuus asian kanssa!?
Jos etäänlainen lyhytjännitteisyys on valloillaan henkilön luonteessa - siinä voi olla syy mineen tämänkin asian kanssa?
Hotaasti mutta varmasti voi edetä - heti ei ole tarvetta päästä pimpan tai pakaran päälle!
Jos kokee on liian pieni tai jopa liian kookas varustus mielestään, niidenkin asioiden kanssa pääsee rstkaisuun varmasti!
Jokaiselle tyypille on ottajia, naisissa ja miehissä!
Missään ei ole lakia ja ohjetta, suosituksia missä iässä tulee sukupuolielämä aloittaa!
Ota vastaan tarjottua apua ja myötätuntoa "äläkä käy päälle" jos vastaukset ei ole sun mieleisiä! - Anonyymi
Tässä neuvoksi huomioitavaa... kaikille.
Odotukset vs. todellisuus:
Anonyymit foorumit harvoin täyttävät seuranhaun odotuksia.
Vaikka keskustelu voi olla vilkasta, todellisten suhteiden rakentaminen vaatii usein erilaisia alustoja.
Tällaiset foorumit ( S24 ym.) ovat usein enemmän tarkoitettu keskusteluun ja kokemusten jakamiseen kuin deittailuun."... mitä mieltä miehet ovat?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2652122Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161520Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101297Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 711031
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60943TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823