Kun teille tulee nälän hetki ja alkaa elintarvikkeista unelmointi, niin mistä kolmesta elintarvikkeesta te unelmoitte eniten?
Nälän hetken koittaessa
24
364
Vastaukset
- Anonyymi
Leipä
- Anonyymi
Tulin juuri kaupungista.
Olen tehnyt sijoituksen tulevaisuuteen ja samalla parantanut varautumistani kriiseihin.
11 kg Sianlihaa hintaan 3,90 tarjouksesta.
Siitä sit riittää tirripaistia siihen saakka kunness alkaa metästä tulla hirvenlihaa.
250 g takaa paistit joka kolmas päivä siihen muutama pottu höysteeksi.
Potut muuten maksavat 0,75€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin juuri kaupungista.
Olen tehnyt sijoituksen tulevaisuuteen ja samalla parantanut varautumistani kriiseihin.
11 kg Sianlihaa hintaan 3,90 tarjouksesta.
Siitä sit riittää tirripaistia siihen saakka kunness alkaa metästä tulla hirvenlihaa.
250 g takaa paistit joka kolmas päivä siihen muutama pottu höysteeksi.
Potut muuten maksavat 0,75€Salakaadettu hirvi onkin oikein maukasta olutmarinaadissa kauan haudutettuna.
Laakerinlehtiä, pippuria ja katajanmarjoja+suolaa mausteeksi siihen liemeen.
- Anonyymi
Kuollutta elukkaa on herkuteltava oikein ajan kanssa kun pakettiin aseteltu hiljaa.
t. porsastelija
savon laidun.- Anonyymi
Kaupassakin pitää aina arpoa, että syödäänkö kuollutta nautaa, sikaa vai lintua.
Pellolta verkolla pyydystetyt valkoposkihanhet maistuvat oikein maukkailta.
- Anonyymi
Unelmoin kampialaisesta paahdetusta hampparin käyrästä
- Anonyymi
Gambian kyrsä t lieppo
- Anonyymi
Rullakebab😋....ja 10🍺
- Anonyymi
Köyhän unelmissa taitaa olla vain makarooni ja keskikura sekä leipäjonotuotteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhän unelmissa taitaa olla vain makarooni ja keskikura sekä leipäjonotuotteet.
Ja savon lerssi
- Anonyymi
Ostan dr oetker kebab pizzan. Maksaa 5.50.
- Anonyymi
Ihme ulinaa. Torino tumma makaroni tai torino täysjyvä makaroni on ihan jees. Niistä saa muutakin kuin pelkkää hiilaria, eikä nekään ole liian kalliita.
- Anonyymi
Mitenhän se nyt tänne tuli, olin kirjoittavinani tuohon makaronivalitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän se nyt tänne tuli, olin kirjoittavinani tuohon makaronivalitukseen.
Sitä sattuu kun olit kännissä hereillä vaikka tuohon aikaan pitäisi olla nukkumassa jotta aamulla jaksaa hyvin aikaisin avata kupariputken.
- Anonyymi
Minulla ei ole vielä tullut nälänhetkiä. Mutta ehkä se olisi joku pizza tai pulla.
- Anonyymi
No nyt on tullut kokeiltua kanapullia. Ne ovat huomattavasti parempia kuin kala tai lihapullat. Mutta silti melko heikkolaatuisia ja oikeaan ruokaa verrattuna ala-arvoisia. (Kana)pullien merkkiä ei muista, eikä oikein muidenkaan pullien.
- Anonyymi
Kokemukset kananapullista olivat kuitenkin sikäli positiiviset, että tammya ei yhtään kipristänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemukset kananapullista olivat kuitenkin sikäli positiiviset, että tammya ei yhtään kipristänyt.
Ennen kanatuotteiden kanssa saattoi olla mustaherukka survosta tai jotakin muuta vastaavaa. Esim. kanaviillokkikastikkeeseen laitettiin ruokalassa aina sellainen vetinen mustaherukkahillo. Ja sitten sitä vettä oli pitkin matalaa lautasta. Ei siinä mitään ruokaa sekin oli ja nälkä katosi.
- Anonyymi
Hyvä kun muistat punaisen maidon tonokki
- Anonyymi
N. 10 v. poikana talvella metsän mäessä loppuivat sokerit, alkoi tehdä mieli Tupla-patukkaa. 54 v. sitten.
- Anonyymi
K-menu riisiä 0.49€ kilo ja nälkää ei ole eikä tule
Savupalvihernekeitosta, sisäpaistista ruisleivällä ja tillihasta.
- Anonyymi
Tuoksukynttilöihin kaipaisin grilliuunin tuoksuja.
Sellanen hampparin väärän käyrän tuoksu iltasella kynttilän valossa ja öin, niin uamusella on nälkä vielä perästäpäin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 371609
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510