Kielotiellä stuverin jalkakäytävä. Jatkuvasti pysäköidään jalkakäytävälle. Varsinkin se ökyaudi tyhmän näköisillä vanteilla. Aina pitää päästä oven eteen. Oikealta paikalta matu joutuisi kävelemään monta metriä ovelle. Tekisi mieli potkia ovet lommoille niin oppisi. Mutta sehän olisi hirveän väärin.
Tunkeutujien pysäköinti
10
200
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpikohan sinua enemmän ketuttaa, väärin pysäköity auto vai että maahanmuuttajalla on ökyaudi?
Epäilen jälkimmäistä….- Anonyymi
Siis tunkeutujalla, etkö ymmärrä mitä luet. Oikea paikka on Kielotien vieressä n 3m päässä. Ja kyllä, niiden röyhkeys ja välinpitämättömyys vi........ aa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tunkeutujalla, etkö ymmärrä mitä luet. Oikea paikka on Kielotien vieressä n 3m päässä. Ja kyllä, niiden röyhkeys ja välinpitämättömyys vi........ aa.
Niin arvelinkin kirjoituksesi perusteella…. Se, että maahanmuuttajalla on uusi ökyaudi ja sinulla 15 vuotta vanha corolla. Totta kai se perusjunttia korpeaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin arvelinkin kirjoituksesi perusteella…. Se, että maahanmuuttajalla on uusi ökyaudi ja sinulla 15 vuotta vanha corolla. Totta kai se perusjunttia korpeaa…
En nyt ala väittelemään, olisit voinut tänäänkin käydä onnittelemassa loisto pysäköinnistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Corola kestää 15 buitta audi vain 5 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Corola kestää 15 buitta audi vain 5 vuotta
No mutta eihän sitten kannata mielenrauhaansa kateuden vuoksi tärvellä…
- Anonyymi
Talvikkitie 38 rinnakkainen pyörätie ja jalkakäytävä!
Välillä siellä on "ruuhkaa", sillä autoja saattaa olla pysäköitynä jopa 4-5, vaikka kulman takana on parkkipaikkoja.
Mikseivät autoilijat pysäköi Talvikkitielle ajoradalle?
Samalla lailla se on "sallittu" kadulle pysäköinti kuin jalkakäytäville/pyöräteille!
Jokainen voi käydä katsomassa mitä liikkeitä siinä kohtaa on. - Anonyymi
Ei katso kansalaisuutta. Jo vuosia sitten olen huomannut että miehet haluavat ajaa lähelle ovia. Naiset jaksaa kävellä .
- Anonyymi
Nää on ylimielistä sakkia, vääräuskoísiin ja kantaväestöä vastaan kohdistuva halveksunta., viranomaisvastaisuus yms. 1918 ei olis katteltu tätä pitkään..
- Anonyymi
Äkkiä siitä auton vierestä kulkee avain raapien kylkeä, kuka sitä näkee. Avain hihaan piiloon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161