Tunkeutujien pysäköinti

Anonyymi-ap

Kielotiellä stuverin jalkakäytävä. Jatkuvasti pysäköidään jalkakäytävälle. Varsinkin se ökyaudi tyhmän näköisillä vanteilla. Aina pitää päästä oven eteen. Oikealta paikalta matu joutuisi kävelemään monta metriä ovelle. Tekisi mieli potkia ovet lommoille niin oppisi. Mutta sehän olisi hirveän väärin.

10

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumpikohan sinua enemmän ketuttaa, väärin pysäköity auto vai että maahanmuuttajalla on ökyaudi?

Epäilen jälkimmäistä….

• Anonyymi

Siis tunkeutujalla, etkö ymmärrä mitä luet. Oikea paikka on Kielotien vieressä n 3m päässä. Ja kyllä, niiden röyhkeys ja välinpitämättömyys vi........ aa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tunkeutujalla, etkö ymmärrä mitä luet. Oikea paikka on Kielotien vieressä n 3m päässä. Ja kyllä, niiden röyhkeys ja välinpitämättömyys vi........ aa.

Niin arvelinkin kirjoituksesi perusteella…. Se, että maahanmuuttajalla on uusi ökyaudi ja sinulla 15 vuotta vanha corolla. Totta kai se perusjunttia korpeaa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin arvelinkin kirjoituksesi perusteella…. Se, että maahanmuuttajalla on uusi ökyaudi ja sinulla 15 vuotta vanha corolla. Totta kai se perusjunttia korpeaa…

En nyt ala väittelemään, olisit voinut tänäänkin käydä onnittelemassa loisto pysäköinnistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Corola kestää 15 buitta audi vain 5 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Corola kestää 15 buitta audi vain 5 vuotta

No mutta eihän sitten kannata mielenrauhaansa kateuden vuoksi tärvellä…

• Anonyymi

Talvikkitie 38 rinnakkainen pyörätie ja jalkakäytävä!

Välillä siellä on "ruuhkaa", sillä autoja saattaa olla pysäköitynä jopa 4-5, vaikka kulman takana on parkkipaikkoja.

Mikseivät autoilijat pysäköi Talvikkitielle ajoradalle?

Samalla lailla se on "sallittu" kadulle pysäköinti kuin jalkakäytäville/pyöräteille!

Jokainen voi käydä katsomassa mitä liikkeitä siinä kohtaa on.

• Anonyymi

Ei katso kansalaisuutta. Jo vuosia sitten olen huomannut että miehet haluavat ajaa lähelle ovia. Naiset jaksaa kävellä .

• Anonyymi

Nää on ylimielistä sakkia, vääräuskoísiin ja kantaväestöä vastaan kohdistuva halveksunta., viranomaisvastaisuus yms. 1918 ei olis katteltu tätä pitkään..

• Anonyymi

Äkkiä siitä auton vierestä kulkee avain raapien kylkeä, kuka sitä näkee. Avain hihaan piiloon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe