Onko komea mies tarttunut haaviin?
Miten on onnistanut nainen siellä uudella työpaikalla
29
444
Vastaukset
- Anonyymi
Useita on tähtäimessä kyllä. Kuka tietää vaikka koeajan ne kaikki.
- Anonyymi
Näkymätön mies.
- Anonyymi
Aika ruma.
- Anonyymi
En ole ketä tarkoitat, mutta minä olen hiukkasen tutustunut hiukkasen työpaikalla yhteen tavalliseen, mukavaan, symppiksen tuntuiseen mieheen. Ehkä hieman yllättänyt itseni ja ihastunut häneen. En ehkä osaa ihan lukea häntä, mutta harmillisesti tuntuu, ettei hän ole minusta siten kiinnostunut, on todennäköisesti vain kohtelias tai varattu. Ei ollut mitään tarkoitusta yrittää saada yhtään ketään sieltä haaviin, mutta tällainen sattui.
- Anonyymi
Ei vaan sama naisyhteisöön eristäminen on voimissaan.
- Anonyymi
Lopuillaan tämä työrupeama on. Toinen heistä joiden kanssa olen enimmäkseen kiteymä kaikista aiemmin inhoamistani kollegoista eli varsinainen tiivistelmä persoonallisuustyyppiä, jonka kiertäisin kaukaa, jos mahdollista. Toinen taasen ahdisteli alku kesän ja projisoi minuun aiempia kokemuksiaan parisuhteista ja ilmeisesti hänellä oli vaikeuksia käsittää, että olen hetero eikä ärsyyntymiseni häneen ole piiloteltua ihastumista vaan ärtymistä hänen käytökseensä. Eli duunikaverit helvetistä.
Miehet täällä ovat enimmäkseen parisuhteissa eli varattuja. Kaikinpuolin hukkaan heitetty kesä, jolla ei ole ollut merkitystä tai tarkoitusta miltään kantilta katsottuna. Tai no, jos kääntää näkökulman niin, että ainakin on entistä selkeämpää mistä en pidä tai mikä ei ole okei. - Anonyymi
Rapalan tehtaassa aika monikin tarttunut haaviin
- Anonyymi
Se onkin kumma, että joillakin saa olla vaikka minkälaista työpaikkaromanssia, mutta toisilta jo pelkkä olemassaolo tai pelkkä ajatus on jo niin suuri rikos, että pitää koko elämä pilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin kumma, että joillakin saa olla vaikka minkälaista työpaikkaromanssia, mutta toisilta jo pelkkä olemassaolo tai pelkkä ajatus on jo niin suuri rikos, että pitää koko elämä pilata.
Toi oli vitsi kun rapala valmistaa kalastusvälineitä. Älkää olko niin tosikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli vitsi kun rapala valmistaa kalastusvälineitä. Älkää olko niin tosikkoja.
En ole kiinnostunut Marttisesta. Inhoan koko ukkoa yli kaiken.
- Anonyymi
Näiden kanssa suosittelen olemaan varovainen aina jää mietittäväksi kumpi vaihtaa työtä jos ei suhde toimikkaan yleensä eron jälkeen haittaa jo liikaa työntekoakin
- Anonyymi
Toisaalta olisi typeryyttä jättää rakkauden mahdollisuus huomiotta, jos kyse on muustakin kuin satunnaisesta pyrähdyksestä. Teoreettisena pohdintana tämä, koska ei ole omalla kohdalla ajankohtainen tilanne.
- Anonyymi
Kas kun tuota ei kaikille sanota. Esimerkiksi minun työkaverit saivat ihan rauhassa kuherrella työpaikalla ja töiden jälkeen mentiin toisen kotiin ja tultiin töihin seuraavana aamuna työkaverin luota heränneenä ja se oli ihan okei kaikille eikä kukaan siihen puuttunut eikä kukaan siitä mitään sanonut, mutta kun kyseessä olen minä niin pelkkä ajatus ja muutama täysin asiallinen ja kohtelias sana tuo jo potkut minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun tuota ei kaikille sanota. Esimerkiksi minun työkaverit saivat ihan rauhassa kuherrella työpaikalla ja töiden jälkeen mentiin toisen kotiin ja tultiin töihin seuraavana aamuna työkaverin luota heränneenä ja se oli ihan okei kaikille eikä kukaan siihen puuttunut eikä kukaan siitä mitään sanonut, mutta kun kyseessä olen minä niin pelkkä ajatus ja muutama täysin asiallinen ja kohtelias sana tuo jo potkut minulle.
Sikamaista.
- Anonyymi
Entäpä jos kyse on elämän suurimmasta rakkaudesta eikä sellaista toista tule eikä löydy..
- Anonyymi
Eiköhän silloin kumpikin hakeudu toistensa seuraan, jos niikseen. Painotus sillä, että kumpikin on samoissa aatteissa elämää suuremman rakkauden löytymisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän silloin kumpikin hakeudu toistensa seuraan, jos niikseen. Painotus sillä, että kumpikin on samoissa aatteissa elämää suuremman rakkauden löytymisestä.
Tää on suurta rakkautta🙏✨❤️🪽🔥💫🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, entäpä jos ulkopuoliset ihmiset kerta toisensa jälkeen estävät näkemisen, vaikka kuinka yrittäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, entäpä jos ulkopuoliset ihmiset kerta toisensa jälkeen estävät näkemisen, vaikka kuinka yrittäisi?
En ymmärrä mitä tarkoitat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä ulkopuolisilla olisi sanomista, jos suhdekuviot hoidetaan työajan ja työpaikan ulkopuolella?
Periaatteessa kenenkään parisuhdeasiat eivät kuulu työyhteisölle ellei niitä itse halua tuoda esiin. Minulle on sinällään yks hailee kenen kanssa kollegat seurustelevat kunhan ei vaikuta työilmapiiriin tai vastaavasti minun rakkauselämääni ja mahdolliseen suhteeseen ei puututa tai yritetä väkipakolla saada ohjailtua kenen kanssa vietän aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on suurta rakkautta🙏✨❤️🪽🔥💫🤗
Mistäpä minä suhteistasi ja rakkauksistasi tiedän? Kunhan pohdin yleisellä tasolla.
- Anonyymi
Valtiolle en hae töihin. Yök.
- Anonyymi
On tarttunu. Unohda jo minut nainen. Ei meistä mitään tule/tullut.
- Anonyymi
Ei tulekaan, kun sullakin on joku muu.
- Anonyymi
Noni lopeta sit kirjottelu ja jätä rauhaan.
- Anonyymi
En ja en pysty.
- Anonyymi
Samaa virhettä en tee, että rakastuisin työpaikalla.
- Anonyymi
Työkaverit on vain kavereita. Rakkaus löytyi muualta.
- Anonyymi
Pitää paikkansa, koska tämän hetkiset työkaverit ovat naisia.
Rakkaus saattaa löytyä mistä tahansa, mutta duunikavereiden kanssa viettää siinä määrin runsaasti aikaa etten laittaisi vastaan, jos duunitoverina olisi komea sopivan ikäinen sinkkumies.
Imo on typerää asettaa sääntöjä ennakolta, koska tosispaikan tullen tuskin kieltäytyisi rakkaudesta. Nytkin olen huvittuneena seurannut kuinka kollega, joka mutisi ettei työkavereihin saisi rakastua, vikittelee mennen tullen erästä työpaikan miestä, joka on tukevasti naimisissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053651
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472600- 982380
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401954Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu271638- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211478- 221318
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701225