Ennen vanhaan Salkkarit tuli myös perjanttaisin

Anonyymi-ap

Mutta nyt se ei enää tule. Kaikenlaisia Syke, tai muita sarjoja, tai hauskoja elokuvia tunkee Salkkareiden ohjelmapaikalle kai nykyään aina vaan ja koko ajan, sitten kun Jääkiekkoa ei enää tule. Aina löytyy jotain Roosa nauha konserttia, tai muuta rahankeruu ohjelmaa jossa rahat menee minne lie.
Voidaan myös laittaa vääpelikörmyä pyörimään jos muuta ei keksitä, mutta perjantaina on aina oltava jotain muuta?

13

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielensäpahoittaja elokuvat on yksi tunnettu väline jota voidaan käyttää Salkkareiden ohjelmapaikalle perjantaisin.

• Anonyymi

Itse en ole koskaan katsonut salkkareita, mutta lehdistä silloin tällöin lukaissut siitäkin juttuja. Vaikuttaa täysin sairaalta ohjelmalta, kuten lähes kaikki suomalaiset ohjelmat. Ainakin nykyiset ohjelmat ovat p:stä.
      Ihmettelen vain ketkä noita yleensä katsovat ja tuhlaavat aikaansa moisiin.

• Anonyymi

"Itse en ole koskaan katsonut salkkareita"

Minä olen! Kerran noin 20 vuotta sitten katsoin viisi minuuttia. En tosin muista mitään tuon viiden minuutin tapahtumista tai henkilöistä. En osaa sanoa onko sarja hyvä tai huono. Totesin vain, että se tyypiltään sellainen, etten katsoisi sitä, vaikka minulle maksettaisiiin sen katselemisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itse en ole koskaan katsonut salkkareita"

Minä olen! Kerran noin 20 vuotta sitten katsoin viisi minuuttia. En tosin muista mitään tuon viiden minuutin tapahtumista tai henkilöistä. En osaa sanoa onko sarja hyvä tai huono. Totesin vain, että se tyypiltään sellainen, etten katsoisi sitä, vaikka minulle maksettaisiiin sen katselemisesta.

Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?

"Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?"

Ei se kiinnosta. Firefox-selaimessani vain sattuu olemaan valikko "Useimmin avatut", johon selain itse valitsee kohteet. Yksi niistä on "TV ja radio" -pääotsikko. Kun sen klikkaa auki, esiin tulee mm. "Digi-tv" ja muutakin minua kiinnostavaa, esimerkiksi urheilukanavien selostajien suomen kielen hallinnan taso.

Esiin tulee tietysti paljon kaikkea muutakin televisioon ja radioon liittyvää, mm. sarjaohjelmat, jos niillä on oma palsta. Tällä kertaa joku valitti Salattujen elämien esityspäivistä, ja koska olen joskus katsonut sarjaa muutaman minuutin, klikkasin sen auki, kun aikaakin oli.

Jos kyseessä olisi ollu vaikkapa "Emerdale", tuskin olisin vaivautunut klikkaamaan, koska en ole koskaan katsonut sarjaa viittäkään minuuttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?"

Ei se kiinnosta. Firefox-selaimessani vain sattuu olemaan valikko "Useimmin avatut", johon selain itse valitsee kohteet. Yksi niistä on "TV ja radio" -pääotsikko. Kun sen klikkaa auki, esiin tulee mm. "Digi-tv" ja muutakin minua kiinnostavaa, esimerkiksi urheilukanavien selostajien suomen kielen hallinnan taso.

Esiin tulee tietysti paljon kaikkea muutakin televisioon ja radioon liittyvää, mm. sarjaohjelmat, jos niillä on oma palsta. Tällä kertaa joku valitti Salattujen elämien esityspäivistä, ja koska olen joskus katsonut sarjaa muutaman minuutin, klikkasin sen auki, kun aikaakin oli.

Jos kyseessä olisi ollu vaikkapa "Emerdale", tuskin olisin vaivautunut klikkaamaan, koska en ole koskaan katsonut sarjaa viittäkään minuuttia.

Mutta nyt, olemme tulleet kuitenkin siihen pisteeseen että katsoitte kuitenkin aikanaan Kipusiskot sarjaa ja Kauniita ja rohkeita, miksi..?

• Anonyymi

Voisihan Salkkareita tulla vain yksi jakso viikossa. Oltais tyytyväisiä edes neljään.

• Anonyymi

Salkkarit vois lopettaa ei mitään 🤔

• Anonyymi

Miten Salkkareiden näyttäminen telkkarissa vaikuttaa elämääsi?

"Salkkarit vois lopettaa ei mitään"
        Mitä tuo lause tarkoittaakaan, kokonaisuutta ajatellen....

• Anonyymi

Vaikuttaa sitä että niitä salkkareiden perjantaijaksoja ei saada enää takaisin vaan ne on lopullisesti menetetty

• Anonyymi

Mutta ennenvanhaan taas kesätauko oli älyttömän pitkä. Toukokuun alku-Syyskuun alku.

• Anonyymi

Ennen vanhaan (1971 asti) lauantait olivat koulupäiviä, mutta silloin oli kolmen kuukauden kesälomat. Nykyisin ei ole lauantaikoulua, mutta kesäloma vain parisen kuukautta.
        Myös työviikot olivat kuusipäiväisiä.

• Anonyymi

Taisi tosiaan olla ennen se kesätauko niin pitkä,siinä tapauksessa on ehkä sittenkin parempi tämä nykyinen käytäntö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      44
      10629
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      128
      10166
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7947
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6354
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      35
      5038
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      58
      4790
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      130
      4144
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      129
      3466
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      63
      3175
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      227
      3114
    Aihe