Ennen vanhaan Salkkarit tuli myös perjanttaisin

Anonyymi-ap

Mutta nyt se ei enää tule. Kaikenlaisia Syke, tai muita sarjoja, tai hauskoja elokuvia tunkee Salkkareiden ohjelmapaikalle kai nykyään aina vaan ja koko ajan, sitten kun Jääkiekkoa ei enää tule. Aina löytyy jotain Roosa nauha konserttia, tai muuta rahankeruu ohjelmaa jossa rahat menee minne lie.
Voidaan myös laittaa vääpelikörmyä pyörimään jos muuta ei keksitä, mutta perjantaina on aina oltava jotain muuta?

13

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielensäpahoittaja elokuvat on yksi tunnettu väline jota voidaan käyttää Salkkareiden ohjelmapaikalle perjantaisin.

• Anonyymi

Itse en ole koskaan katsonut salkkareita, mutta lehdistä silloin tällöin lukaissut siitäkin juttuja. Vaikuttaa täysin sairaalta ohjelmalta, kuten lähes kaikki suomalaiset ohjelmat. Ainakin nykyiset ohjelmat ovat p:stä.
      Ihmettelen vain ketkä noita yleensä katsovat ja tuhlaavat aikaansa moisiin.

• Anonyymi

"Itse en ole koskaan katsonut salkkareita"

Minä olen! Kerran noin 20 vuotta sitten katsoin viisi minuuttia. En tosin muista mitään tuon viiden minuutin tapahtumista tai henkilöistä. En osaa sanoa onko sarja hyvä tai huono. Totesin vain, että se tyypiltään sellainen, etten katsoisi sitä, vaikka minulle maksettaisiiin sen katselemisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itse en ole koskaan katsonut salkkareita"

Minä olen! Kerran noin 20 vuotta sitten katsoin viisi minuuttia. En tosin muista mitään tuon viiden minuutin tapahtumista tai henkilöistä. En osaa sanoa onko sarja hyvä tai huono. Totesin vain, että se tyypiltään sellainen, etten katsoisi sitä, vaikka minulle maksettaisiiin sen katselemisesta.

Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?

"Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?"

Ei se kiinnosta. Firefox-selaimessani vain sattuu olemaan valikko "Useimmin avatut", johon selain itse valitsee kohteet. Yksi niistä on "TV ja radio" -pääotsikko. Kun sen klikkaa auki, esiin tulee mm. "Digi-tv" ja muutakin minua kiinnostavaa, esimerkiksi urheilukanavien selostajien suomen kielen hallinnan taso.

Esiin tulee tietysti paljon kaikkea muutakin televisioon ja radioon liittyvää, mm. sarjaohjelmat, jos niillä on oma palsta. Tällä kertaa joku valitti Salattujen elämien esityspäivistä, ja koska olen joskus katsonut sarjaa muutaman minuutin, klikkasin sen auki, kun aikaakin oli.

Jos kyseessä olisi ollu vaikkapa "Emerdale", tuskin olisin vaivautunut klikkaamaan, koska en ole koskaan katsonut sarjaa viittäkään minuuttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?"

Ei se kiinnosta. Firefox-selaimessani vain sattuu olemaan valikko "Useimmin avatut", johon selain itse valitsee kohteet. Yksi niistä on "TV ja radio" -pääotsikko. Kun sen klikkaa auki, esiin tulee mm. "Digi-tv" ja muutakin minua kiinnostavaa, esimerkiksi urheilukanavien selostajien suomen kielen hallinnan taso.

Esiin tulee tietysti paljon kaikkea muutakin televisioon ja radioon liittyvää, mm. sarjaohjelmat, jos niillä on oma palsta. Tällä kertaa joku valitti Salattujen elämien esityspäivistä, ja koska olen joskus katsonut sarjaa muutaman minuutin, klikkasin sen auki, kun aikaakin oli.

Jos kyseessä olisi ollu vaikkapa "Emerdale", tuskin olisin vaivautunut klikkaamaan, koska en ole koskaan katsonut sarjaa viittäkään minuuttia.

Mutta nyt, olemme tulleet kuitenkin siihen pisteeseen että katsoitte kuitenkin aikanaan Kipusiskot sarjaa ja Kauniita ja rohkeita, miksi..?

• Anonyymi

Voisihan Salkkareita tulla vain yksi jakso viikossa. Oltais tyytyväisiä edes neljään.

• Anonyymi

Salkkarit vois lopettaa ei mitään 🤔

• Anonyymi

Miten Salkkareiden näyttäminen telkkarissa vaikuttaa elämääsi?

"Salkkarit vois lopettaa ei mitään"
        Mitä tuo lause tarkoittaakaan, kokonaisuutta ajatellen....

• Anonyymi

Vaikuttaa sitä että niitä salkkareiden perjantaijaksoja ei saada enää takaisin vaan ne on lopullisesti menetetty

• Anonyymi

Mutta ennenvanhaan taas kesätauko oli älyttömän pitkä. Toukokuun alku-Syyskuun alku.

• Anonyymi

Ennen vanhaan (1971 asti) lauantait olivat koulupäiviä, mutta silloin oli kolmen kuukauden kesälomat. Nykyisin ei ole lauantaikoulua, mutta kesäloma vain parisen kuukautta.
        Myös työviikot olivat kuusipäiväisiä.

• Anonyymi
        UUSI

Taisi tosiaan olla ennen se kesätauko niin pitkä,siinä tapauksessa on ehkä sittenkin parempi tämä nykyinen käytäntö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      98
      4214
    2. 78
      3477
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3084
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2549
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2366
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      207
      2162
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2091
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      880
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      811
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      776
    Aihe