Mutta nyt se ei enää tule. Kaikenlaisia Syke, tai muita sarjoja, tai hauskoja elokuvia tunkee Salkkareiden ohjelmapaikalle kai nykyään aina vaan ja koko ajan, sitten kun Jääkiekkoa ei enää tule. Aina löytyy jotain Roosa nauha konserttia, tai muuta rahankeruu ohjelmaa jossa rahat menee minne lie.
Voidaan myös laittaa vääpelikörmyä pyörimään jos muuta ei keksitä, mutta perjantaina on aina oltava jotain muuta?
Ennen vanhaan Salkkarit tuli myös perjanttaisin
9
218
Vastaukset
- Anonyymi
Mielensäpahoittaja elokuvat on yksi tunnettu väline jota voidaan käyttää Salkkareiden ohjelmapaikalle perjantaisin.
- Anonyymi
Itse en ole koskaan katsonut salkkareita, mutta lehdistä silloin tällöin lukaissut siitäkin juttuja. Vaikuttaa täysin sairaalta ohjelmalta, kuten lähes kaikki suomalaiset ohjelmat. Ainakin nykyiset ohjelmat ovat p:stä.
Ihmettelen vain ketkä noita yleensä katsovat ja tuhlaavat aikaansa moisiin.- Anonyymi
"Itse en ole koskaan katsonut salkkareita"
Minä olen! Kerran noin 20 vuotta sitten katsoin viisi minuuttia. En tosin muista mitään tuon viiden minuutin tapahtumista tai henkilöistä. En osaa sanoa onko sarja hyvä tai huono. Totesin vain, että se tyypiltään sellainen, etten katsoisi sitä, vaikka minulle maksettaisiiin sen katselemisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itse en ole koskaan katsonut salkkareita"
Minä olen! Kerran noin 20 vuotta sitten katsoin viisi minuuttia. En tosin muista mitään tuon viiden minuutin tapahtumista tai henkilöistä. En osaa sanoa onko sarja hyvä tai huono. Totesin vain, että se tyypiltään sellainen, etten katsoisi sitä, vaikka minulle maksettaisiiin sen katselemisesta.Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?
"Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?"
Ei se kiinnosta. Firefox-selaimessani vain sattuu olemaan valikko "Useimmin avatut", johon selain itse valitsee kohteet. Yksi niistä on "TV ja radio" -pääotsikko. Kun sen klikkaa auki, esiin tulee mm. "Digi-tv" ja muutakin minua kiinnostavaa, esimerkiksi urheilukanavien selostajien suomen kielen hallinnan taso.
Esiin tulee tietysti paljon kaikkea muutakin televisioon ja radioon liittyvää, mm. sarjaohjelmat, jos niillä on oma palsta. Tällä kertaa joku valitti Salattujen elämien esityspäivistä, ja koska olen joskus katsonut sarjaa muutaman minuutin, klikkasin sen auki, kun aikaakin oli.
Jos kyseessä olisi ollu vaikkapa "Emerdale", tuskin olisin vaivautunut klikkaamaan, koska en ole koskaan katsonut sarjaa viittäkään minuuttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi sitten tämä salkkari palsta kiinnostaa?"
Ei se kiinnosta. Firefox-selaimessani vain sattuu olemaan valikko "Useimmin avatut", johon selain itse valitsee kohteet. Yksi niistä on "TV ja radio" -pääotsikko. Kun sen klikkaa auki, esiin tulee mm. "Digi-tv" ja muutakin minua kiinnostavaa, esimerkiksi urheilukanavien selostajien suomen kielen hallinnan taso.
Esiin tulee tietysti paljon kaikkea muutakin televisioon ja radioon liittyvää, mm. sarjaohjelmat, jos niillä on oma palsta. Tällä kertaa joku valitti Salattujen elämien esityspäivistä, ja koska olen joskus katsonut sarjaa muutaman minuutin, klikkasin sen auki, kun aikaakin oli.
Jos kyseessä olisi ollu vaikkapa "Emerdale", tuskin olisin vaivautunut klikkaamaan, koska en ole koskaan katsonut sarjaa viittäkään minuuttia.Mutta nyt, olemme tulleet kuitenkin siihen pisteeseen että katsoitte kuitenkin aikanaan Kipusiskot sarjaa ja Kauniita ja rohkeita, miksi..?
- Anonyymi
Voisihan Salkkareita tulla vain yksi jakso viikossa. Oltais tyytyväisiä edes neljään.
- Anonyymi
Salkkarit vois lopettaa ei mitään 🤔
- AnonyymiUUSI
Miten Salkkareiden näyttäminen telkkarissa vaikuttaa elämääsi?
"Salkkarit vois lopettaa ei mitään"
Mitä tuo lause tarkoittaakaan, kokonaisuutta ajatellen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380