Vaimo ;ikä 61v haluaisi seksielämään vaihtelua
paino 65kg vaalea häpykarvat melkein mustat vagina melko tiukka
niin kirjoitan vaimoni puolesta ...että olisiko halukkaita miehiä
vaimo kiihoittuisi esim lähikuvista.
v61...........
12
808
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaisi 65v siisti hoikka mies. Kyllä niitä kuviakin saa mutta ei täällä jokin muu linkki. Mistä päin olette itse 02al pääsen kyllä liikkumaan kauemmaksikin. B
- Anonyymi
Haluisitko nähdä mun rouvan kuvia. 43 v normaali vartaloinen osa kuvista trimmattuja suurin osa posliinina.
Rouvan hyväksyntä pitää vielä saada kuvien näyttämiseen. - Anonyymi
Olen vaan /välittäjä mutta vaimo:Pirjo voisi antautua
miesten käyttöön ..lähikuvat vaikka pullo sisään hän tykkäisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko nähdä mun rouvan kuvia. 43 v normaali vartaloinen osa kuvista trimmattuja suurin osa posliinina.
Rouvan hyväksyntä pitää vielä saada kuvien näyttämiseen.Kyllä se sopii mutta missä tänne en laita mitään. 65v mies saatte myös omiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sopii mutta missä tänne en laita mitään. 65v mies saatte myös omiani.
Ei mekään. Pitäisi vaan nähdä livenä jossain. Vaimo ei uskalla tulla mukaan mutta jos toiveena ois mitä haluisit nähdä voidaan vielä ottaa kuvia.
- Anonyymi
Miten saisi yhteyttä?52m
- Anonyymi
Odotatko siellä 😍😍
- Anonyymi
54v 190/88 komea mies luottamuksella naiselle kivaan seuraan:)
- Anonyymi
Olis kyllä kivaa. Käytä mun meiliosoitetta niin voidaan vaihdella kuvia ja tutustua. Tämä sama nimmari ät yahoo piste com 😀
Hyvinkää 73 v 76 kg kik kisuille
Kelpaisko 41v mies seuraksi? Mist päin olette?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi803884Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693687Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks412209Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051143- 601099