Vaimo ;ikä 61v haluaisi seksielämään vaihtelua
paino 65kg vaalea häpykarvat melkein mustat vagina melko tiukka
niin kirjoitan vaimoni puolesta ...että olisiko halukkaita miehiä
vaimo kiihoittuisi esim lähikuvista.
v61...........
11
716
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaisi 65v siisti hoikka mies. Kyllä niitä kuviakin saa mutta ei täällä jokin muu linkki. Mistä päin olette itse 02al pääsen kyllä liikkumaan kauemmaksikin. B
- Anonyymi
Haluisitko nähdä mun rouvan kuvia. 43 v normaali vartaloinen osa kuvista trimmattuja suurin osa posliinina.
Rouvan hyväksyntä pitää vielä saada kuvien näyttämiseen. - Anonyymi
Olen vaan /välittäjä mutta vaimo:Pirjo voisi antautua
miesten käyttöön ..lähikuvat vaikka pullo sisään hän tykkäisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko nähdä mun rouvan kuvia. 43 v normaali vartaloinen osa kuvista trimmattuja suurin osa posliinina.
Rouvan hyväksyntä pitää vielä saada kuvien näyttämiseen.Kyllä se sopii mutta missä tänne en laita mitään. 65v mies saatte myös omiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sopii mutta missä tänne en laita mitään. 65v mies saatte myös omiani.
Ei mekään. Pitäisi vaan nähdä livenä jossain. Vaimo ei uskalla tulla mukaan mutta jos toiveena ois mitä haluisit nähdä voidaan vielä ottaa kuvia.
- Anonyymi
Miten saisi yhteyttä?52m
- Anonyymi
Odotatko siellä 😍😍
- Anonyymi
54v 190/88 komea mies luottamuksella naiselle kivaan seuraan:)
- Anonyymi
Olis kyllä kivaa. Käytä mun meiliosoitetta niin voidaan vaihdella kuvia ja tutustua. Tämä sama nimmari ät yahoo piste com 😀
Hyvinkää 73 v 76 kg kik kisuille
Kelpaisko 41v mies seuraksi? Mist päin olette?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353