https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-ampunut-henkiloa-espoossa-kohde-menehtynyt/9221550
Tähän on tultu Ruotsin tapaan Suomessakin, että poliisi joutuu puolustamaan itsessänsä turvallisuutta jopa aseella ampuen.
Poliisi joutui turvautumaan aseeseen vaarallisessa tilanteessa Espoossa.
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
jaa vihreä liitto suomi24
Puoluejohto ei myönnä asiaa- Anonyymi
Oliko poliisi puolueen jäsen, vai oliko ammuttu puolueen jäsen, vai mitä oikein tarkoitat?
- Anonyymi
Poliisi on oppinut Pihtiputaan seitsemästä surmanluodista . Se oli kans poliiseille yllätys kun se tanskalainen heppu teloitti Hesassa kaksi poliisia kadulle. .
- Anonyymi
Onko vihreät yrittänyt estää poliisin aseen käyttöä ?
- Anonyymi
Yksi vähemmän
- Anonyymi
aina kun poliisi on paikalla ja näin käy on yksi vähemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aina kun poliisi on paikalla ja näin käy on yksi vähemmän
Ruotsin mallia täällä Suomessakin, kun poliisi joutuu työssään jo yhä useammin turvautumaan aseeseen. Kulttuurista rikkautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541