Vaatiihan se ihmisten typertämistä että heitä voi huijata ja johdatella uskomaan järjettömyyksiin Nämä nykyiset "yksilöt" kuvittelevat tekevänsä omia valintoja ja päätöksiä eivätkä näe että heidän toimintaansa ohjaa yksinkertainen yhtälö: perintötekijät ja ympäristö.
Ei koskaan pidä aliarvioida itsekkyydestä aiheutuvaa subjektiivisuutta, epävarmuuden ja pelon lietsonnalla saadaan ihmiset alitajuisen itsepuolustusrefleksin alaisuuteen, itsekkääksi ja lyhytnäköiseksi. Silloin heitä on helppo johdatella ja hallita.
Niitä "omia valintoja" tehdessä on monelta jäänyt analysoimatta se, missä tilanteessa ihminen kaipaa eniten niitä omia ja itsenäisiä valintoja. Pakokauhussa ihminen ajattelee vaan itseään ja etsii uutta vaihtoehtoa.
Jo Aristoteles muinaisessa Kreikassa totesi: demokratia on vaarallinen yhteiskuntajärjestelmä koska sen polttoainetta on hätä ja pelko, ne laittaa ihmisen eroamaan, vaatimaan omia valintoja ja itsenäisyyttä. Demokratia on demonikratiaa, itsekkyyden ideologiaa, missä hedonismi, henkinen väkivalta rehottaa kun hätä kiihdyttää muutosta, koska itsekkyydessä on kysymys ihmimillisyyden romahduksesta.
Hajota ihmiset erillisiksi yksilöiksi, niin niitä on helppo hallita
Anonyymi-ap
5
290
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monelle palstalle olet tuota tuubaa kirjoittanut?
- Anonyymi
Haluan mielummin uskoa koulutettuun, enkä ymmärtää itse.
- Anonyymi
joo ei sitä ite voi mitään päätellä mistään , ikään
äääätännn
- Anonyymi
"Mä valitten sen, että oon parempi ku sä." Minäkeskeisille, egosentrisille ihmisille oma on ensisijaista, todellisuus ja oikeudenmukaisuus toissijaista.
- Anonyymi00005
Jutellaanko salaa? 💦 Tsekkaa täältä https://Jennifer.hoty.lat/Jennifer#/?/?/so4jg53ow
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761230
- 741214
- 491099
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041038- 511015
- 34757
- 49714
- 56673
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577