https://pt-media.org/2025/09/11/tampere-asuttaa-yksintulleita-luksuskartanossa-pyhajarven-rannalla/
Kyllä Tampereella olisi paljon halvempia paikkoja asuttaa näitä siirtolaisia.
Tampere asuttaa Suomeen yksintulleita luxuskartanossa Pyhäjärven rannalla.
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä jotain on pahasti vialla jos ikänsä Suomeen veroja maksanut vanhus maksaa itsensä köyhäksi, jostain puolivillaisesta "hoivakodin" asumisesta ja vetisestä laitosruuasta ja tänne all inglusive elämää viettämään tulevat vieraat ihmiset saavat KAIKEN! itsestään selvänä oikeutenaan ja vielä vastikkeetta! KUKA ON TÄSTÄ VÄÄRYYDESTÄ VASTUUSSA! NYT ON AIKA TAPAHTUA JOTAIN TÄMÄN HULLUUDEN JA VÄÄRYYDEN OIKAISEMISEKSI!!!!!!
- Anonyymi
Vastaanotto keskuksia on suljettu liikaa . Mikkeli irtisanoi rivitalo asukkaiden vuokrasopimukset, koska asunnot tarvitaan pakolaisille .
- Anonyymi
On ihailtavaa, kuin aloittaja jaksaa jakaa tätä liturgiaansa ties kuinka monelle aihealueelle. Ikäänkuin se asia siitä suurenisi. Olen kuvitellut, että massapostaus on sääntöjen mukaan kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541