Vaikka tunteet ei olisi edes kummoiset?
Miksi joistain miehistä tulee sellainen olo, että on pakko saada?
38
388
Vastaukset
- Anonyymi
Pekka, tyst ny
- Anonyymi
Metsästyksen jännittävyys. Sille varmaan on joku psykologinen selityskin mutta jääköön sanomatta, eikä se ole narsismi
- Anonyymi
En tiedä onko se sitäkään. En tykkää metsästämisestä.
- Anonyymi
Niin että se rakastuminen ei vaan mene perillekö
- Anonyymi
Ei se ole rakkautta, vaikka vaikuttaa ja tuntuu siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole rakkautta, vaikka vaikuttaa ja tuntuu siltä.
Pakkomielle saavuttamattomaan. Kiinnostus lopahtaa heti jos olisi saavutettavissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkomielle saavuttamattomaan. Kiinnostus lopahtaa heti jos olisi saavutettavissa
No, sekään ei oikein selitä asiaa.
- Anonyymi
Luonnostaan olet kylä pyörä
- Anonyymi
😂 jaahas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 jaahas.
Lonksuvilla renkailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lonksuvilla renkailla
Mistä sä tässä puhut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tässä puhut??
Se sanoo vanhaksi kyläpyöräksi. Vitsikästä eikö olekin?
- Anonyymi
Peukutitko palstan mies taas omaa kommenttiasi? Myös se voi olla mahdollista, että toiselle naiselle katkera nainen peukuttaa tulessa alentaen itseään. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sanoo vanhaksi kyläpyöräksi. Vitsikästä eikö olekin?
On kyl niin tuore läppä
- Anonyymi
En koskaan ole kokenut tuollaista. Omalla kohdalla tunteiden pitää olla vahvoja, että mitään haluja syttyy.
- Anonyymi
Sama.
-sivusta
- Anonyymi
Rationaalinen älykäs ihminen hallitsee tunteensa. Sittenä on näitä, jotka ovat lähempänä eläimiä, viettiensä vietävissä... Erottuvat jo lapsina selvästi toisistaan nämä eri ihmistyypit.
- Anonyymi
Miten tällaiset, sitten erottuu lapsena?
- Anonyymi
En ole muuten tyhmempää juttua kuullut ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tällaiset, sitten erottuu lapsena?
Niinpä, tätä palstaäijän pseudotieteellistä puheenpartta malttamattomana odottaessa😉🥱 sen mukaan vasemmistolaiset on kovimpia wolttaajia TUTKIMUSTEN mukaan. T naiselta toivottavasti en nyt pilannut mitään skeemaa sinulta☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, tätä palstaäijän pseudotieteellistä puheenpartta malttamattomana odottaessa😉🥱 sen mukaan vasemmistolaiset on kovimpia wolttaajia TUTKIMUSTEN mukaan. T naiselta toivottavasti en nyt pilannut mitään skeemaa sinulta☺️
Sun kannattaisi keskustella enemmän niistä skeemoista sen psykiatrisi kanssa. 👍👍👍
- Anonyymi
Ei aavistustakaan. En ole koskaan moiseen mieheen törmännyt.
- Anonyymi
Mulla on kaksi tällaista "ihastusta" ollut ja mietin, että mistä ihmeestä voisi johtua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kaksi tällaista "ihastusta" ollut ja mietin, että mistä ihmeestä voisi johtua.
Ei tosiaan aavistustakaan. Tunnistan kyllä, että jotkut miehet tuoksuvat ihan jumalattoman hyvältä, mutta ei sekään minussa tuollaista pakko saada -reaktiota herätä. Eksäni on tällainen yksilö, joka tuoksuu paremmalta kuin kukaan muu, mutta mä olin ihastunut, jollen jopa rakastunut, jo ennen kun pääsin häntä nuuskimaan. Hänen kohdalla tuossa on siis varmasti mukana myös psykologiaa, muistoja jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan aavistustakaan. Tunnistan kyllä, että jotkut miehet tuoksuvat ihan jumalattoman hyvältä, mutta ei sekään minussa tuollaista pakko saada -reaktiota herätä. Eksäni on tällainen yksilö, joka tuoksuu paremmalta kuin kukaan muu, mutta mä olin ihastunut, jollen jopa rakastunut, jo ennen kun pääsin häntä nuuskimaan. Hänen kohdalla tuossa on siis varmasti mukana myös psykologiaa, muistoja jne.
Niin just, ei ole vielä varmaan palstasetä niin hyvää kaavaa kehitetty miesten tuoksujen suhteen, että mitään muuta ei tartte tehdä asioiden eteen ns. Hah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin just, ei ole vielä varmaan palstasetä niin hyvää kaavaa kehitetty miesten tuoksujen suhteen, että mitään muuta ei tartte tehdä asioiden eteen ns. Hah
Minä en kylläkään puhunut hajusteista, vaan miehen omasta ominaistuoksusta. Ainakaan minun nenääni ei pysty hajusteilla huijaamaan. Eksäni tuoksui hyvältä ihan missä tahansa hajusteessa, jopa feminiinisimmässä suihkusaippuassani ja tietysti myös täysin ilman hajusteita.
- Anonyymi
En tunnista naisena tällaista itsestäni. Pikemminkin ajattelen, että ei just mun tarvitse saada kaikkea, mitä haluan. Saakoon muut, ne ansaitsee sen paremmin.
- Anonyymi
Aika säälittäviä vuorosanoja taas aloittajaäijä. Aloitus on taas tällainen sinulle tyypillinen täky honka voi ymmärtää kummin päin tahansa ja yleisön mentaliteetin huomioon ottaen se on se misogyyninen vaihtoehto mitä kimpassa ruotivat
- Anonyymi
Yksinkertaisesti miehen biologia. Miehen biologinen hyvinvointi vaatii. Sitä naiset ei vaan näytä tajuavan.
- Anonyymi
Meinasitko, että aloittaja on ho-omies?
- Anonyymi
Porukalle on hämärässä geneettinen siirto etenkin tauteja levitettäessä. Se pieni geneettinen ääni sanoo että nyt on pakko levittäytyä ettei lakkaa jatkumo.
Näin hiv leviää ja ei ole väliä tykkäätkö jostain vaiko et. - Anonyymi
Paksu lompakko, pakko on lempeä tarjoo.
- Anonyymi
No ei ole tuostakaan kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole tuostakaan kyse.
On sillä kuitenkin painoarvoa jonkin verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle on ja kenelle ei. Itse en ole pikkurahan puutteessa, eikä kukaan täysijärkinen maksaisi niin paljoa, että kiinnostaisi. Sellainen seura, joka ei ole täysijärkistä, ei taas kiinnosta minua.
Tämä siis täysin sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. En ole rahan perään.
- Anonyymi
Yleensä net ostavat uuden auton kompensoimaan, aloittajaäijä. Sulla ei taida olla saumaa siihen(kään) T naiselta
- Anonyymi
Ei oo kyllä vielä tullut kenestäkään. Toki jos joku Ryan Gosling ois aikoinaan itseään tarjonnut niin silloin ehkä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673549Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332684Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem562651Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12581Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k162457Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232303Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien871986Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91928Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1641871Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693