https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laakari-lahti-kesken-leikkauksen-harrastamaan-seksia-hoitajan-kanssa-toiseen-leikkaussaliin/9221736
Toinen hoitaja todisti seksiä leikkaussalissa
Anjum toimi nukutuslääkärinä leikkauksessa, jossa häkellyttävä tapaus sattui.
Hän oli BBC:n mukaan ilmoittanut tarvitsevansa tauon ja pyytänyt toista hoitajaa valvomaan miespuolista potilasta kesken toimenpiteen.
Tauon saatuaan Anjum oli mennyt toiseen leikkaussaliin ja harrastanut seksiä kuulemisessa "Hoitaja C:ksi" kutsutun naisen kanssa.
GMC:n edustaja kertoi, että touhut paljastuivat, kun toinen hoitaja meni huoneeseen muulla asialla.
GMC:n mukaan hän oli järkyttynyt ja poistunut nopeasti salista. Hän raportoi asiasta esimiehelleen myöhemmin.
Anjum oli poissa noin kahdeksan minuuttia, palasi sitten saliin ja saattoi työnsä loppuun.
Potilaalle ei GMC:n mukaan aiheutunut haittaa Anjumin poissaolon aikana, ja toimenpide jatkui ilman lisäongelmia.
pitää ymmärtää vierastyöläisiä aina?
Anonyymi-ap
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siis mitään haittaa tullut -mitäs meni toinen hoitaja kurkkimaan.
- Anonyymi
oma vaimo ei ollu antanu niin piti hermoja lepuuttaa
- Anonyymi
sillä siellä on mielenosoitukset ja nyt se on loppu !
- Anonyymi
Muslimin seksuaalinen hätätila ei katso aikaa eikä paikkaa, ja kaikkein vähiten kohdetta. Nyt ei sentään ollut potilas josta puoli ymmärryspointsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541