Carl Haglund sai potkut, ennen kuin ehti aloittaakaan.
Edellinen johtaja Aleksi Lehtonen ehti olla johtajana vain vuoden.
Tällaisena kyynikkona heti tulee mieleen että pankin hallitus olisi vaatimassa johtajilta jotain laittomuuksia...Vaan eihän tällaista Suomessa?
Mitä mätää Aktiassa?
8
269
Vastaukset
- Anonyymi
Miten liittyy Lapuaan?
- Anonyymi
Kohentaa yleistietoa.
- Anonyymi
Carl Haglund on nyt työttömänä, on kuulemma kysellyt töitä Hellsnmaan Osuuspankista.
- Anonyymi
Joo ja Antti tuumas jotta: "Åk åt helvete, finländare!
- Anonyymi
Kuukkeli kääntäjä on joku rantaruattalaanen?
Antti sanoo selekiästi jotta: "Suksi v...ttuun, hurri." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuukkeli kääntäjä on joku rantaruattalaanen?
Antti sanoo selekiästi jotta: "Suksi v...ttuun, hurri."Eipä sen kummemppa, Etolan Eki tuli ja osti lisäsiivun Aktiasta ja ankkuroi itsensä entistä vahvemmin suurimpana omistajana. Eki on puhunut ja pulinat pois. Calle H palaa takaisin uusperheensä luokse Tammisaareen. Ehkäpä sieltä löytyisi sopiva virka politiikan kehäraakille joka ei enää kelpaa Helsingin liike-elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sen kummemppa, Etolan Eki tuli ja osti lisäsiivun Aktiasta ja ankkuroi itsensä entistä vahvemmin suurimpana omistajana. Eki on puhunut ja pulinat pois. Calle H palaa takaisin uusperheensä luokse Tammisaareen. Ehkäpä sieltä löytyisi sopiva virka politiikan kehäraakille joka ei enää kelpaa Helsingin liike-elämässä.
Saattoi Haglund tosin perehdytysjakson aikana sortua kuormasta syömiseen. Sitähän tapahtui aikanaan erään pois potkitun toimitusjohtajan toimesta. Ei hänkään vuotta pidempään saanut toimia. Otti ja alkoi seurustelemaan sihteerin kanssa samalla kun oli naimisissa. Aktialla on kyllä iso ongelma tässä. Taitaa pankki upottaa itse itsensä näillä jatkuvilla virherekrytoinneilla. Kohta tuo selviää, mikä vaikutti Haglundin potkuihin. Itse epäilen kyllä että on sortunut.
- Anonyymi
Lapuallako tämä kaikki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25014371Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483847PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283732Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661529Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3701484En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O171452Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81061Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45948En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔103819