Miksi mm.kiertokapula veloittaa paperilaskusta maksun.Eikö se ole syrjintää näitä kohtaan jotka syystä tai toisesta eivät voi tietoa maksusta saada.Miten tälläinen yksipuolinen päätös voidaan tehdä.Voin kai alkaa periä maksua siitä,että maksan sen laskun.
Ei kaikki ole digidigiä.Mites kun teknikka pettää millä sitä voidaan hoidella tai hallita.
Olisi myös kunnassa järjestettävä tilaisuuksia joissa tähän kriisivalmiuteen osattaisi varautua.Aikoinaa näitä järjestettiin kaikkeen varautumiseen.
Jätehuoltoa kriisivalmius
9
456
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä jokaisella on netti nykyään jos ei ole, hyppää 2020 luvulle jookos? Kriisivalmius? Siihenkö pitää kunnan varoja vielä käyttää ? Et osaa ostaa kaupasta varastoon tavaraa ja täyttää vesikanisteria itse?
- Anonyymi00002
Hei kriisivalmius on muutakin kuin ruokaa.On varauduttava mm.lämpöön kuten nyt näillä myrskyillä havaittiin.Kylmenet nopeasti tai miten lataat näitä vempaimia mm..
kun sanot,että tule 2020 luvulle.
Miten suojaudut ydinlaskeumaan.Nyt kun isotpojat uhoaa panoksillaan.
Miten ruokahuolto kun laskeuma iskee maaperään.Vielä sitä sienistäkin löytyy 1986
jälkeen.
Miten ellet sieltä kaupastakaan saa kun ovet sulkeutuvat.
Tietysti sitä kotivaraa kannattaa hankkia ja välillä käyttää,ettei pilalle mene.
Entä se pissihuolto?- Anonyymi00004
Agrekaatti, jos olet kerrostalossa niin normaali lämmitin joka toimii polttoöjyllä. Toppavaatetta ylle, täkkiä. Paskot ja kuset ämpäriin. Ruokaa saat kun varaudut, näkkileipää, vedenpuhdistimia on vaikka ja minkälaista. Kätevät survivalistit osaa selvitä, aina on niitä jotka ei osaa mitään.
- Anonyymi00003
Ehkäpä niiden, jotka ei osaa hankkia ämpäriä ja muovipussia omille ulosteilleen, ei kannata sen kummemmin varautua muutenkaan. Jos ei tuon vertaa osaa ottaa selvää asioista miten ITSE selviytyy, tuskin on niiden joukossa, jotka kriisin tullen aidosti selviää.
- Anonyymi00005
kyllä paperilaskusta pitää jotakin maksaa, se on vaan oikein. Sitten voidaan tehdä joukkokanne, jos hinta laskusta on liian korkea. joku 1.50€ lienee vielä juuri hyväksyttävissä - tai max. 2% laskun arvosta
- Anonyymi00006
paperilaskulisä yli 2,00-4,00.
olen vakaasti mieltä,että kun minä hoidan laskun maksun niin perin siitä tuon maksettavan paperilaskun verran oma maksua.
On myös hyvä sekkailla ihan mitä kaikkea todellisuudessa laskuihin lisätään.
Myös tuoteturvallisuus poikkeustilanteissa on otettava huomioon.- Anonyymi00007
On sullakin ongelma. Kun kerrat kykenet maksamaan laskut, niin varmasti kykenet sen e-laskuna ottamaan.
- Anonyymi00008
Syrjintää? Millä tavalla se nyt olisi syrjintää? Paperilaskusta tulee lisäkuluja, joten jos valitset sen niin tottakai maksat. Mitä ihmeellistä siinä nyt on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko532301Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182171Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1671854Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82321339Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271269Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861144Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.101952- 84887
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862