Painikokemuksia

Anonyymi-ap

Jakakaa kiihottavimmat painikokemuksenne vastakkaisen tai saman sukupuolen kanssa!

5

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon painiseurassa 14v poikana. Meillä on useampi vuosi ollut 5 samanikäistä tyttöä ja minä ainoana poikana täällä maalla. Treeneissä trikoot tai shortsit päällä harjoitellaan. Lunkkoja ja sidontoja tehdään harjoituksissa. Olen kesän jälkeen huomannut että siittimeni reagoi tyttöihin. Jotkut heistä ovat työntäneet kätensä housuihini, tai painiessamme ulkoapäin kosketelleet niin että sain siemensyöksyn.

• Anonyymi

Olin jo lähes 30v ja olin minua hiukan vanhemman naispuolisen ystävän luona kylässä. Olimme tunteneet muutamia kuukausia vasta. Leikkimielellä en antanut jotain kädestäni hänelle, niin hän leikkisästi uhkasi ottaa sen minulta ja mainitsi painineensa joskus. Hän tuli kiinni ja pienimuotoinen paini alkoi. Hänellä oli yllään neule, jonka kaula-aukko paljastaa toisen olkapään ja neuleen helmakin oli erittäin lyhyt. Neuleen helma tietenkin nousi painiessa siten, että hänen paljaat rintansa tulivat esiin. Hän silti jatkoi painimista. Käteni jäi jumiin paitaan hänen selän taakse. Hän kierähti rinnat paljaina päälleni ja alkoi suudella minua kiihkeästi. Painit jäi siihen ja arvatenkin harrastuksemme vaihtui seksuaalisiksi.

Tarinana ei lainkaan ihmeellinen, mutta se sähköisyys ja tunne jo ennen painia oli kipinöivää. Ja se intensiivisyys vain kasvoi ja kasvoi. Erittäin mukava muisto.

• Anonyymi

Teineinä painimme trampoliinilla tytöt vastaan pojat. Tyttöjen joukossa oli pari voimistelijaa joita yksikään poika ei voittanut. Painien jälkeen useampi poika joutui käydä vessassa purkamassa paineet.

• Anonyymi

Menkääs nyt spedet muualle leikkimään

• Anonyymi

Heinolan setä oli kioskilla painikypärä päässä, siinä mitä olen viimeksi painiin liittyen nähnyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      104
      5715
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2552
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      240
      1552
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1333
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1077
    6. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      64
      843
    7. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      841
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      837
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      71
      762
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      731
    Aihe