Jakakaa kiihottavimmat painikokemuksenne vastakkaisen tai saman sukupuolen kanssa!
Painikokemuksia
2
236
Vastaukset
- Anonyymi
Oon painiseurassa 14v poikana. Meillä on useampi vuosi ollut 5 samanikäistä tyttöä ja minä ainoana poikana täällä maalla. Treeneissä trikoot tai shortsit päällä harjoitellaan. Lunkkoja ja sidontoja tehdään harjoituksissa. Olen kesän jälkeen huomannut että siittimeni reagoi tyttöihin. Jotkut heistä ovat työntäneet kätensä housuihini, tai painiessamme ulkoapäin kosketelleet niin että sain siemensyöksyn.
- Anonyymi
Olin jo lähes 30v ja olin minua hiukan vanhemman naispuolisen ystävän luona kylässä. Olimme tunteneet muutamia kuukausia vasta. Leikkimielellä en antanut jotain kädestäni hänelle, niin hän leikkisästi uhkasi ottaa sen minulta ja mainitsi painineensa joskus. Hän tuli kiinni ja pienimuotoinen paini alkoi. Hänellä oli yllään neule, jonka kaula-aukko paljastaa toisen olkapään ja neuleen helmakin oli erittäin lyhyt. Neuleen helma tietenkin nousi painiessa siten, että hänen paljaat rintansa tulivat esiin. Hän silti jatkoi painimista. Käteni jäi jumiin paitaan hänen selän taakse. Hän kierähti rinnat paljaina päälleni ja alkoi suudella minua kiihkeästi. Painit jäi siihen ja arvatenkin harrastuksemme vaihtui seksuaalisiksi.
Tarinana ei lainkaan ihmeellinen, mutta se sähköisyys ja tunne jo ennen painia oli kipinöivää. Ja se intensiivisyys vain kasvoi ja kasvoi. Erittäin mukava muisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k20411511SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude9810287Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t628538Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1348415Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h718060Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht67478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915862Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k65806Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk225770Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus595323