Jakakaa kiihottavimmat painikokemuksenne vastakkaisen tai saman sukupuolen kanssa!
Painikokemuksia
5
533
Vastaukset
- Anonyymi
Oon painiseurassa 14v poikana. Meillä on useampi vuosi ollut 5 samanikäistä tyttöä ja minä ainoana poikana täällä maalla. Treeneissä trikoot tai shortsit päällä harjoitellaan. Lunkkoja ja sidontoja tehdään harjoituksissa. Olen kesän jälkeen huomannut että siittimeni reagoi tyttöihin. Jotkut heistä ovat työntäneet kätensä housuihini, tai painiessamme ulkoapäin kosketelleet niin että sain siemensyöksyn.
- Anonyymi
Olin jo lähes 30v ja olin minua hiukan vanhemman naispuolisen ystävän luona kylässä. Olimme tunteneet muutamia kuukausia vasta. Leikkimielellä en antanut jotain kädestäni hänelle, niin hän leikkisästi uhkasi ottaa sen minulta ja mainitsi painineensa joskus. Hän tuli kiinni ja pienimuotoinen paini alkoi. Hänellä oli yllään neule, jonka kaula-aukko paljastaa toisen olkapään ja neuleen helmakin oli erittäin lyhyt. Neuleen helma tietenkin nousi painiessa siten, että hänen paljaat rintansa tulivat esiin. Hän silti jatkoi painimista. Käteni jäi jumiin paitaan hänen selän taakse. Hän kierähti rinnat paljaina päälleni ja alkoi suudella minua kiihkeästi. Painit jäi siihen ja arvatenkin harrastuksemme vaihtui seksuaalisiksi.
Tarinana ei lainkaan ihmeellinen, mutta se sähköisyys ja tunne jo ennen painia oli kipinöivää. Ja se intensiivisyys vain kasvoi ja kasvoi. Erittäin mukava muisto. - Anonyymi
Teineinä painimme trampoliinilla tytöt vastaan pojat. Tyttöjen joukossa oli pari voimistelijaa joita yksikään poika ei voittanut. Painien jälkeen useampi poika joutui käydä vessassa purkamassa paineet.
- Anonyymi
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
- Anonyymi
Heinolan setä oli kioskilla painikypärä päässä, siinä mitä olen viimeksi painiin liittyen nähnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1537532Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1305189Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y432680- 2632283
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu812218Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont672078Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5662057Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.561110Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2911077Laittaisin whatsuppissa viestin
Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.661055