Rahaa kyllä on kohta niin, kun roskaa.
Saan sentään yhdenvertaisuuslain mukaan YHTÄ monta BITCOINIA mitä he ovat EUROISSA vaatineet.
Bitcoinin kurssi näky olevan ihan kohdillaan eli 1 bitcoin on vähän yli 97 000 euroa.
Kyllä kannattaa kunnioitta heitä jotka haluaa muuttaa BITTI AVARUUTEEN.
Heillä jäi kyllä MATKAT MAKSAMATTA, mutta todisteiden mukaan he ovat sentään päässeet paljon pidemmälle mitä ensimmäiset.
Koeta nyt rakas mieheni pysyä paikallas.
5
114
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ensi vuonna bitcoineista pitää maksaa varallisuusveroa se on EU:n direktiivi DAC8, jota Suomen on toteltava, ellei halua Suoi sitten liittyä Venäjään...
- AnonyymiUUSI
Ei me ainakaan mihinkään Venäjään olla liittymässä.
Ei varallisuusveroja tarvi maksaa jos kyseessä on SYRJINTÄÄN liittyvät korvaukset.
Mieheni on meillä hän joka nuo byrokratia asiat hallitsee sekä hoitaa, koska minä olen vaimo joka shoppailee, sisustaa ja välillä kokkaa sekä leipoo jos siltä tuntuu.
Ei mieheni jaksa kuitenkaan vaimoa joka on kotona ovella vastassa.
Hänestä on mukavampi tulla töistä kotia ja sanoa jos vaimo ei ole kotona, että : Nyt alko loma, kun vaimo ei ole kotona.
Soittaa ja kysyy : Totta sie pari viikkoa ainakin oot lomalla?
- AnonyymiUUSI
Ihan kuin BTC olisi jotenkin jumalan armosta jne. Ehkä suurempi taito kun hankkia esim. BTC, on olla tuhlaamatta ja tuhoamatta itseään kuin omassa elämässä olennaisiin ja tarvittaviin asioihin.
- AnonyymiUUSI
Et sinä ole mieheni.
Minun mieheni on sitä mieltä, että hänen vaimonsa tietää itse mitä tekee ja vastaa itse teoistaan.
Hän ei ole mikään tuomari eikä mikään sadisti poliisi joka rankaisee.
Hän sanoo aina, että : Sinä ymmärrät sentään, että vaikka minä olen Suomen Poliisina töissä niin sinä otat vastuun teoistasi niin AIKUISEN NAISEN KUULUU etkä syyttele toisia niin, kuin toiset tekee.
Minä en ole kertaakaan vedonnut edes siihen, että minulla on ADHD. Diagnooseihin vetoaminen on VASTUUN LUISTAMISTA.
- AnonyymiUUSI
Saa ny keskenäs.
https://m.youtube.com/watch?v=g6T5ui2TupM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114359
- 793543
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223381Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273286- 762954
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800- 852749
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589