Kangal uusi alamaailman käyttämä rotu?

Anonyymi-ap

Poliisin kertoman mukaan Raision raivohurtta koira oli kangal.

Valtavan kokoinen erittäin alkukantainen turkkilainen laumanvartijarotu.

Hieno koira alkuperäisessä ympäristössään ja työssään laumanvartijana keskellä tuhansien hehtaarien reviiriään turkkilaisessa erämaassa.

Kangalilla ei ole minkäänlaista järkevää laillista käyttötarkoitusta missään päin Suomea.

Siihen verrattuna joku kaukasianpaimenkoira (myös laumanvartija) tai pitbull on söpöjä pehmoleluja.

Kangal oli ehtinyt olla omistajallaan kuukauden ja karannut asunnosta itsekseen.

Poliisin pitäisi nyt tutkia koiran alkuperä hyvin tarkkaan.

Ydinkysymys on, onko alamaailma siirtymässä käyttämään kangalin tapaisia koirarotuja.

13

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet saapas

• Anonyymi

Tosi hieno kommentti sinulta. Se viimeistään osoittaa miten älykäs olet varsinkin aloittajaan verrattuna.

Vaaralliset koirat pitää kieltää. Jos koira aiheuttaa ihmisille tai muille elämille vaaraa, se pitää lopettaa. Vaaraa aiheuttaneiden koirien omistajille todella tuntuvat sakot ja ikuinen eläintenpitokielto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi hieno kommentti sinulta. Se viimeistään osoittaa miten älykäs olet varsinkin aloittajaan verrattuna.

Vaaralliset koirat pitää kieltää. Jos koira aiheuttaa ihmisille tai muille elämille vaaraa, se pitää lopettaa. Vaaraa aiheuttaneiden koirien omistajille todella tuntuvat sakot ja ikuinen eläintenpitokielto.

Kyllä, olen älykäs. Avaaja on saapas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, olen älykäs. Avaaja on saapas.

Ei, vaan sinä olet saapas! Aloittaja on harvinaisen asiallinen ja oikeassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan sinä olet saapas! Aloittaja on harvinaisen asiallinen ja oikeassa!

Olen voittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen voittaja.

Olet laumaeläin. Tarvitset laumanvartijan silmälläpitoa.

• Anonyymi

eikö noita voi kouluttaa metsästyskoiran avuksi että susi ei hyökkää?

• Anonyymi

Voi olla tekemätön paikka kouluttaa laumanvartijaksi jalostettua koiraa semmoiseen tehtävään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla tekemätön paikka kouluttaa laumanvartijaksi jalostettua koiraa semmoiseen tehtävään.

Niitä voi käyttää vartioimaan, että maahantunkeutujat pysyy aidatulla alueella odottamassa karkotuspäätöksen toimeenpanemista.

• Anonyymi

Alkukantainen isäntä vaatii alkukantaisen koiran.

• Anonyymi

Laumanvartija rodut ym tappajarodut ovat täysin turhia 99%:lle koiran omistajista. Aika harva tarvitsee nautojen tai lampaiden suojaksi laumanvartijaa. Kokemattomissa käsissä ne ovat vaarallisia. Taistelukoiria ym, joiden tarkoituksena on ottaa esim riista kiinni ja tappaa se, eli metsästäjä ei ammu vaan koira tappaa niin sanoisin että näitä ottaa miehet, joilla on pieni penis tai muuten haluavat pönkittää miehisyyttään tai itsetuntoaan. Jos joku nainen haluaa tällaisen koiran niin en tiedä mitä hän pönkittää. Itse harrastan seisojametsästystä, joten mulla on kokemusta koirien kouluttamisesta, mutta yksikään seisoja ei saa olla agressiivinen ihmisiä kohtaan. Ne on jalostuksella raakattu pois.

• Anonyymi

Hyvä ja perusteltu kommentti!

• Anonyymi

Narkeille ja alkoholisteille ei saa myydä koiria ollenkaan,.
      Taisivat itse tahallaan päästää koiran ulos ja sanoivat että avaa itte oven, siinä tapauksessa olis pitänyt olla ulko-ovi lukossa niin ettei koira voi sitä avata

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5380
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1292
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      103
      895
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      821
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      793
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      767
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      49
      766
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      764
    9. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    10. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      749
    Aihe