Myyvät Gigantissa rikkinäistä tavaraa, eivät ota vastuuta. Eivät noudata kuluttajansuojalakia....
Puhelin heti ostaessa rikki, tuotteella ei Gigantin mukaan ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Viekää hyvät ihmiset rahanne muualle kuin Giganttiin, niin aion itse tehdä jatkossa.
Gigantti myy rikkinäistä tavaraa
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
Me tiedämme tämän jo: https://keskustelu.suomi24.fi/t/13090212/gigantti-ei-rahoja-takaisin-jos-tuote-viallinen
- Anonyymi
On tyhmää ostaa gigantista mitään!
Jos jotain pakko sieltä hakea niin tarkista ainakin että pakkauksen sinetit on ehjät ja mieluummin pyydä uusi pakkaus eikä hyllyssä olevaa. Laittavat nimittäin mm. viallisena palautettuja hyllyyn muiden sekaan "uusina" ostettavaksi! - Anonyymi
Minulle möivät käytetyn laitteen uutena.
Poweriin kannan nykyään rahani.- Anonyymi
Tästä oli pari vuotta sitten juttua iltapäivälehdissäkin, taisi olla juttu Hesarissakin. Itse käytän Verkkokauppa.comia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä oli pari vuotta sitten juttua iltapäivälehdissäkin, taisi olla juttu Hesarissakin. Itse käytän Verkkokauppa.comia.
Oma keissi tapahtui kesällä.
No nyt Gigantti jo sulkee myymälän, koska kauppa ei käy.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011496916.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma keissi tapahtui kesällä.
No nyt Gigantti jo sulkee myymälän, koska kauppa ei käy.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011496916.htmlTuo kauppakeskus Redi sijaitsee pöhkössä paikassa. Gigantin tiloissa oli sitä ennen Halosen vaatekauppa, joka sekin lakkautettiin asiakkaiden vähyyden vuoksi. Sittemmin Halonen poistui myös Esplanadilta Helsingissä.
Redissä käyvät lähinnä vain paikalliset asiakkaat. Keskustasta sinne ei kannata lähteä, vaikka metro tuokin paikalle nopeasti. Mutta miksi matkustaa Rediin ostoksille, jos ne voi tehdä keskustan liikkeissä?
Idästä ei kannata tulla metrolla Rediin asti, koska Itäkeskus on paljon isompi kauppakeskus. Muuta ohi ajavaa liikennettä ei juuri ole, sillä Hämeentie on turhan kaukana Redistä.
Kumpikaan, Halonen tai Gigantti, ei älynnyt mennä Triplaan, jossa väkeä riittää. Halosen osalta tämä voi johtua siitä, että sillä oli myymälä Pasilan puretulla asemalla, kun se avattiin 90-luvun alussa. Koska asemarakennus ei kuitenkaan oikeastaan ollut m ikään kauppakeskus muutamine liikkeineen, asiakkaita ei Haloselle riittänyt, ja se lopetti melko pian toimintansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kauppakeskus Redi sijaitsee pöhkössä paikassa. Gigantin tiloissa oli sitä ennen Halosen vaatekauppa, joka sekin lakkautettiin asiakkaiden vähyyden vuoksi. Sittemmin Halonen poistui myös Esplanadilta Helsingissä.
Redissä käyvät lähinnä vain paikalliset asiakkaat. Keskustasta sinne ei kannata lähteä, vaikka metro tuokin paikalle nopeasti. Mutta miksi matkustaa Rediin ostoksille, jos ne voi tehdä keskustan liikkeissä?
Idästä ei kannata tulla metrolla Rediin asti, koska Itäkeskus on paljon isompi kauppakeskus. Muuta ohi ajavaa liikennettä ei juuri ole, sillä Hämeentie on turhan kaukana Redistä.
Kumpikaan, Halonen tai Gigantti, ei älynnyt mennä Triplaan, jossa väkeä riittää. Halosen osalta tämä voi johtua siitä, että sillä oli myymälä Pasilan puretulla asemalla, kun se avattiin 90-luvun alussa. Koska asemarakennus ei kuitenkaan oikeastaan ollut m ikään kauppakeskus muutamine liikkeineen, asiakkaita ei Haloselle riittänyt, ja se lopetti melko pian toimintansa.Idästä ei kannata tulla Redin Giganttiin, koska Itäkeskuksessakin on Gigantti. Forumissa on Gigantti, joten kuka keskustasta lähtisi Redin Giganttiin?
Gigantissa lienee elektroniikkaan perehtynyttä porukkaa, mutta ei talousmiehiä. Nyt Redin Gigantti suljetaan. Tämän päivän Hesarissa on loppuunmyynti-ilmoitus.
Gigantti tunnetaan lähinnä asiakkaiden huijaamisesta, joten kukaan ei jää suremaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165113HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2134681Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu653880Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833250- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291654- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221282- 161238
- 421155