Mihin katosi mustasuden puolustusketju kaverista?

Anonyymi-ap

Se haukkumisketju jäi tänne tai jätettiin tahallaan mutta ketju jonka teki sitten yöllä seuraavana päivänä on kadonnut kokonaan. Se jäi mieleen. Nyt sitä ei ole kun tuo haukkumisketju on nostettu yön aikana taas esille. Siitä muistin. Eli se oli valetta mustasuden osalta. Ei hän oikeasti puolustanut sitä jotain kaveriaan. Jätti haukkumiset mutta sen oman ketjun poisti ja kaveri varmaan luulee että se on edelleen täällä. Toivottavasti jotain kautta kaveri saa kuulla että eipä ole vaan mustasusi taisi pelailla jotain juttujaan sen kaverin suhteen.

Mietipä susi oikeasti miksi teet noin jos sinulla nyt oli joku kaveri todella. Miksiköhän sinuun ei voi luottaa kun poistelet niinkin tärkeän ketjun missä kaveria ei jätetä eikä petetä ja pitäisi puolustaa aidosti sydämestään eikä poistaa sitten heti miten. Olipa rumasti tehty ja luottamus ei tuon jälkeen varmaan enää palaa. Mieti oikeasti sitä miksi toimit niin. Älä pelaile äläkä valehtele ns kavereillesi tai ihmisillä yli päätään. Sinä menetät ne varmasti. Ja silloin et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi.

Huomenta vaan muillekin töihin lähtijöille! Totuuden täytyy voittaa joskus valheet ja pahuus. Olen sitä mieltä ja toivon että tämä auttaa jotenkin että totuus tulee ilmi. En voi sietää että ihmisiä petetään, tai vedätetään jne joten toivon todella että kaverisi saa tietää tämän. Tai luulen että entinen kaverisi sen jälkeen ainakin. Kukaan kaveri ei ansaitse tulla häväistyksi tällä palstalla niin. Naisena puolustan ehdottomasti toista naispuolista sillä kyllähän se joku naispuolinen kaveri oli. Naiset pitää yhtä niin se vaan menee. Nyt aamupuuhiin että ehtii töihin ajoissa. Olkaa ihmiset rehellisiä, valheella on lyhyet jäljet. :/

23

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ja tätä ketjua et sitten poista tai kirjoitan saman uudestaan. Tämä on minun ketjuni eikä,sinulla ole oikeutta poistattaa tätä. Loputon valehtelu maailmassa on loputtava. Ja vain siten että valheista jäädään kunnolla rysän päältä kiinni niin niistä voi oppia ja ainakin normaalit ihmiset luulisi ymmärtävän että valehtelu on väärin. Tarkistan työpäivän aikana että tämä ketju on ja säilyy täällä. Eikä poistu. Ihan kaikkien naisten parhaaksi ja puolustukseksi. Meidän kaikkien.

• Anonyymi
        UUSI

Ja ihan sama kenestä olisi kyse eli tämä ei ole henkilökoht.vaan haluan puolustaa naisten oikeuksia ja turvaa luottaa ihmisiin ja kaveriin olkoonkin sitten mies ja sitä suuremmalla syyllä. Eli olisin tehnyt tämän myös jos joku muu juttu olisi jäänyt mieleeni niin ikävänä viime viikonlopusta. Se nyt sattui olemaan tämä ja toivon että kaikki lopettaisivat valehtelun josko sitä harrastavat. Se on yksi inhottavimmista teoista mitä jollekin ihmiselle voi tehdä. Seuraukset voi olla ties mitä. Jokainen ihminen ansaitsee totuuden ja rehellisyyden etenkin kaveriltaan. Olkoon opiksi meille ihan jokaiselle.

• UUSI

Ei minulla ole mitään valtaa täällä poistatella ketjuja mielivaltaisesti, eikä mitään syytäkään sellaiseen. Minä en ole valehdellut.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan sama kenestä olisi kyse eli tämä ei ole henkilökoht.vaan haluan puolustaa naisten oikeuksia ja turvaa luottaa ihmisiin ja kaveriin olkoonkin sitten mies ja sitä suuremmalla syyllä. Eli olisin tehnyt tämän myös jos joku muu juttu olisi jäänyt mieleeni niin ikävänä viime viikonlopusta. Se nyt sattui olemaan tämä ja toivon että kaikki lopettaisivat valehtelun josko sitä harrastavat. Se on yksi inhottavimmista teoista mitä jollekin ihmiselle voi tehdä. Seuraukset voi olla ties mitä. Jokainen ihminen ansaitsee totuuden ja rehellisyyden etenkin kaveriltaan. Olkoon opiksi meille ihan jokaiselle.

Minulla ei ole mitään valtaa poistaa ketjuja, enkä ole sitä tehnytkään. En valehtele enkä pelaa seläntakana, vaan olen puhunut rehellisesti. Minulle tärkeä ihminen on minulle rakas, eikä ole mitään syytä kiusata tai haukkua häntä. Haluan tämän vain oikaista ja sen jälkeen toivotan kaikille rauhaa keskusteluun.

• Anonyymi
      UUSI

Ei se voi kadota muuten kuin että mustasusi on itse pyytänyt sen poistoa, ja se on poistettu siten. Yksi ainut selitys sille on ja se on tuo. Piste.

• UUSI

Kyllä ne todellakin voivat kadota, ilman minun pyyntöä myös. Riittää että joku tekee ilmoituksen ketjusta. Ei tarvitse olla rekattuna. Ylläpito tekee erikseen päätökset siitä onko ketjussa sääntöjenvastaista materiaalia. Minua on turha syyttää ja yrittää tehdä minusta jotain pahista täällä.

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän sitä poistoa voi pyytää kuka tahansa ei välttämättä itse kirjoittaja. Esim. sinä olet voinut sitä pyytää koska tahdot ilmeisesti trollata sutta.

Tekstistäsi huomaa kyllä jotain outoa kun täällä kaikki muut ihmettelee sitä miksi ihan tavalliset viestit poistuu mut trolliviestit pysyy vaikka poistoa pyydettäis.

Eiköhän tuo suden viestin poistuminenkin ollut juuri sellainen ja hänhän puolusti sitä naista. Sinä hyökkäät kuitenkin samoin tein suden kimppuun miksi?? Oletko sinä tosiaan se suden puolustusviestin poistattaja. Kuulut suden trollaaja porukkaan. Tajuatko edes hävetä? No etpä tietenkään.

• Anonyymi
        UUSI

Miten niin?? Täällähän moni ihmettelee kun oma viesti poistunut täältä ykskaks. Eli ylläpito on poistanut jonkun muun pyynnöstä. Oletko sinä pyytänyt sitä poistoa? Ja miksi susi poistattaisi jonkun ystäväänsä liittyvän puolustusviestin. Ei ole loogisesti oikein pätevä tuo perustelusi eli valehtelet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?? Täällähän moni ihmettelee kun oma viesti poistunut täältä ykskaks. Eli ylläpito on poistanut jonkun muun pyynnöstä. Oletko sinä pyytänyt sitä poistoa? Ja miksi susi poistattaisi jonkun ystäväänsä liittyvän puolustusviestin. Ei ole loogisesti oikein pätevä tuo perustelusi eli valehtelet.

Aloittaja ei todellakaan ole pyytänyt ketjun poistoa vaan nimenomaan ihmetteli että miksi juuri se parempi ketju on kadonnut ja tuo pahempi on jätetty tänne joka on ihan törkyä koko lailla. Ihan asiatonta. Miksi ylläpito pitää täällä sellaisen ja poistaa ketjun jossa ei ollut mitään huonoa ainakaan juurikaan. Toki jokaisessa nyt joku muutama on mutta siisti ketju tuohon nähden mikä edelleen yöllä nostettu tänne. Sitä on vaikea ymmärtää itsestäänkö täältä sitten hyvät ketjut katoaa?! Ja pahat saa jäädä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei todellakaan ole pyytänyt ketjun poistoa vaan nimenomaan ihmetteli että miksi juuri se parempi ketju on kadonnut ja tuo pahempi on jätetty tänne joka on ihan törkyä koko lailla. Ihan asiatonta. Miksi ylläpito pitää täällä sellaisen ja poistaa ketjun jossa ei ollut mitään huonoa ainakaan juurikaan. Toki jokaisessa nyt joku muutama on mutta siisti ketju tuohon nähden mikä edelleen yöllä nostettu tänne. Sitä on vaikea ymmärtää itsestäänkö täältä sitten hyvät ketjut katoaa?! Ja pahat saa jäädä.

Eihän aloituksessa kuin ihmetelty juurikin miten ketju voi poistua ja minäkin olen luullut että vain ketjun tekijä voi pyytää oman ketjunsa poistoa joka harvoin ainakaan anonyymina onnistuu kun ei edes yksittäiset viestit mutta ei tästä nyt tarvitse taas ihmisten niin kovia pultteja vetää. Ehkäpä ketju on haihtunut ilmaan sitten itsestään. Ja toisen ihmisen haukkumaketju on ja pysyy kyllä ja se ei liikuta ketään tietenkään. Kun ei ole kyse itsestä. :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sinä itse sen nostanut esiin kun tuo on aamusta aikaisin juuri ennen aloitustasi nostettu.

• Anonyymi
      UUSI

Vieläkö sinä palsta- ja susiäijä jaksat kinuta huomiota näillä hyvin monimutkaisilla skeemoilla? Aika junnaavaa on

• UUSI

ELI LYHYESTI: En poistanut ketjua enkä pelaa kenenkään maineella. Ketjut voivat kadota moderaattoripoistona, aloituksen tekijän päätöksellä tai duplikaattisiivouksessa. Pyydän, että lopetatte väitteet ilman näyttöä ja teette oikaisun.

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän tämä susisatu ole äijä jo aika loppuunkulutettu, lähinnä tätä tavaa ihmiset jotka lukee mokelluksestasi just mitä haluavat lukea. Hahmon suosio taisi perustua yksinkertaisesti siihen, että viitseliäisyyttä on riittänyt jurnuttaa puutaheinää. Soppaan sekaan pari sekavaa propagandistia ja se on ollut siinä se resepti. The end

• Anonyymi
        UUSI

"aloituksen tekijän päätöksellä"

Kuinka tuo on mahdollista tehdä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjun aloituksen päätöksellä, kirjoittamalla ylläpitoon että haluaa ketjun pois. Sitä tuossa tarkoitettiin.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ketjun aloituksen päätöksellä, kirjoittamalla ylläpitoon että haluaa ketjun pois. Sitä tuossa tarkoitettiin.

Ketjun aloittajan päätöksellä siis.... nyt en jaksa enää tätä palstadraamaa. Häivyn täältä lopullisesti. Tehkää mitä teette.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä psykologinen tarve sinulla on kuvitella tästä susiäijän jorinasta asioita? Anna minäkin haastattelun täällä

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ketjun aloittajan päätöksellä siis.... nyt en jaksa enää tätä palstadraamaa. Häivyn täältä lopullisesti. Tehkää mitä teette.

Oletko onnistunut joskus poistattamaan ketjun jonka avasit? Jos, niin oliko avaus anonyyminä vai nimimerkillä?

• UUSI

Haluan selventää, että se ihminen, josta on puhuttu, on minulle rakas ja tärkeä. Minulla ei ole mitään syytä kiusata, haukkua tai pelata seläntakana pelejä hänen kustannuksellaan. En ole tehnyt niin, enkä tee. Toivon, että tämä ymmärretään selkeästi.

• Anonyymi
        UUSI

Susi täällä kyllä kaikki normaaliälyiset tajuaa että sinulla on perässäsi joku tosi ilkeä trolliporukka joka näyttää kovin nauttivan kiusaamisestasi.

Täällä ei juuri kukaan täysjärkinen usko noiden ilkeiden ihmisten pask•juttuja. Kyllähän sen nyt selvästi näkee että sairasta suorastaan toi sun kiusaaminen. Menisivät jo hoitoon jonnekin raukat.

Mukavaa loppuviikkoa sudella!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      37
      3962
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      100
      3524
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      110
      3447
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      78
      3205
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      88
      3184
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2845
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2630
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2513
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2509
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      95
      2249
    Aihe