SDP ON YKKÖNEN🌹: KANNATUS LUKEMA ON 25,8 PROSENNTIYKSIKKÖÄ.
UUSIN GALLUP TOI USKOA SUOMALAISIILE
20
189
Vastaukset
- Anonyymi
SDP :N KANNATUS ON EDELLEEN NOUSUSSA.
SE ON HYVÄ UUTINEN KANSA LAISILLE. 🌹- Anonyymi
TIETENKIN SDP HOITAA SEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIETENKIN SDP HOITAA SEN.
TÄSTÄ ON HYVÄ JATKKAA
- Anonyymi
Hyvältä näyttää.
SDP ON YLI 30 prosenttia suurempi kuin KOK. - Anonyymi
SUOMALAISILLA ON TOIVOA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä näyttää.
SDP ON YLI 30 prosenttia suurempi kuin KOK.UUSIMMASSA JO 37 PROSENTTIA SUUREMPI KUIN KOK ON SDP. 🌹
- Anonyymi
Kokomuksen kannatuskin oli yli 10 prosentin.
- Anonyymi
SE ON VAHVAA KESKISARJAA.
- Anonyymi
PETTERIä PÄNNII
- Anonyymi
Tulos on luotettava, koska se tehtiin SDP:n puoluekokouksessa!!!!
- Anonyymi
Jos se gallup olisi tehty perussuomalaisten puoluekokouksessa, niin lähes kaikki olisivat kannattajaa keskiolutsarjaa.
- Anonyymi
SDP on vetänyt tämän maan talouden AINA kuralle ja muut saaneet korjata.
- Anonyymi
EESPÄIN VÄKI VOIMAKAS
- Anonyymi
Yes
- Anonyymi
Internationaalia veisataan solisalirattien syys kokouksessa.
- Anonyymi
Vasulehdistö ja YLE saa kannatukset näkymään sopivalta. Mutta mitä teette kannatuksella? Kuka lähtee hallitukseen? eihän noilla lukemilla saada Vihervasu hallitusta kasaan.
- Anonyymi
Sdp tekee historiaa. Seuraavissa vaaleissa veret seisauttava voitto ja silti vaalivoittaja pysyy oppositiossa. Kepu on oppinut ja tuskin lähtee uudestaan munaamaan vasemmiston huorapuolueena.
- Anonyymi
Demarit on aina kusettaneet kansaa.
- Anonyymi
Voi vittu kun on taliaiavoilla kivaa????? Tiedätkö sitä että suomessa on yli 2 miljoonaa äänestäjää näisssä punikkien galupeissa ei ole kuin 3800 koreintaan ja tässä on kaikki puolueet niin miten se voi nostaa 25 % kannatuksen????? Oikea oppisesi lasketuna se demari kannatus vain 5-8% voi voi...... No nämä gallupithan tekee työryhmä apukoululaisia joten laskuoppihan on vähän sitä sun tätä.. HAHAHAHAHAHAHAHHAHA vai että 25 % HAAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAAHHA KYLLÄ SE ON 5-8%. JOS OLISI NÄIN ETT'Ä 25 % NIIN SE OLISI TÄYDELLINEN KATASTROFI, EN USKO ETTÄ SUOMESSA KUKAAN HALUAA NÄHDÄ NÄLKÄÄ JA MENETTÄÄ TYÖPAIKKANSA DEMARIEN TAKIA. SATOJATUHANSIA IHMISIÄ ON MENETTÄNYT TYÖPAIKKANSA NÄIDEN DEMARIEN TAKIA JA NYT ON SITTEN HOITAJAT VUOROSSA , SAATANAN TUNARIT!!! ON SAIRAS PÄÄSTÄÄN JOKA NÄITÄ ÄÄNESTÄÄ!! LINTDMANNI KIN JÄI VALEHTELEMISESTA KIINNI SUORASSA LÄHETYKSESSÄ SIINÄ VAIHEESSA PITIÄISI JO HÄLYTYSKELLOT SOIDA!!!!!!!! PS, TALIAIVO LAUMA EN PERSU, MUTTA OLIN POLITIIKASSA MUKANA YLI 30 V JA NYT TULEN OLEMAAN PIIKKI PASKAN PUHUJIEN LIHASSA ELI DEMARIEN.
- Anonyymi
Ääsdeepeen tavoite on Suomen alasajo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512