Koko maailman Kela on tunnettu:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9f87087f-3067-4528-a086-23acf9f574d2
Suomen sosiaaliturvaa mainostetaan maailmalla
21
234
Vastaukset
- Anonyymi
Vääriä odotuksia on myös Aasiassa.
- Anonyymi
Kyllä suomi on maailman tyhmin maa. Viimeiskin purran sanoja uskotaan on varmaan voitto persuille kun tuliilmi mamujen suuret menot. Lihavia mamuja suomi elättää. Paras kun kaikki kelan rahat otetaan pois. Mistä löytyy seuraava luukku mistä voi rahaa kerjätä. Itiksessä jo yksi mamu valitti miten huonosti menee kun avustuksia vähennetetään. Kohta alkaa joukko pako suomesta jeeeeee ei jää yhtään mamua. Voi sitä onnen päivää
- Anonyymi
Hehe . Suomessa EU n heikoimpia sosiaaliturvan taso on . EU neuvosto juuri äsken moitti Suomea liian alhaisesta sosiaaliturvan tasosta ja oli jo kolmas moite asiasta .
- Anonyymi
Päättäjämme ovatkin niin sivistyneitä, annas olla, jos EU olisi moittinut mamuille annettavia tukia liian pieniksi, niin olis kauhea piipitys rasismista, ja asia korjattaisiin heti.
Mamut ensin, meidät voidaan korvata heillä, niinhän meidän älymystömme kokoajan toitottaa, että suomalaiset pitää korvata lähinnä kehitysmaalaisilla, ja etenkin muslimeilla. - Anonyymi
Juu, paskinta tasoa EU:ssa.
- Anonyymi
Mutta maahanmuuttajat saa kolme kertaa enemmän sos tukia kuin suomalaiset
- Anonyymi
Olemme korvaamme myöten veloissa, n.kolmen vuoden verokertymä syöty etukäteen.
Silloin kun hallituksemme alkoi ottamaan näitä elättejä runsaasti 90-luvun lopusta alkaen,, Suomi oli kaikkein antelijain näille tulokkaille. Siksi tänne levisi nopeasti täysin hyödytön ihmisvirta. Heille annettiin eri nimikkeillä ylimääräistä, siis enemmän kuin suomalaisille. Vieläkin lienee ns. harkinnanvarainen tuki, joka mediatietojen mukaan ainakin aikaisemmin siirtyi helpommin muukakaisten taskuun.
- Anonyymi
Voipi olla persun tai Putinin.maksama juttu tai muun äärioikeistolaisen .
- Anonyymi
On viesti kuitenkin kuultu maailmalla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-noin-puolet-somalian-arabian-ja-ukrainan-puhujista-saa-kelan-toimeentulotukea/9223226 - Anonyymi
Miksei ruskeat ihmiset sivisty, opiskele ja mene kouluihin ?
- Anonyymi
Intialaisia yms onkin alkanut näkymään katukuvassa entistä paljon enemmän....
- Anonyymi
näin yhdellä nasa paidan 🤣🤣🤣 olisiko niin kovahuumorintajua , että mitäpä me astronautit
- Anonyymi
Guptareuhkan kutsuhuuto on kiirinyt pajeettien
pariin.
Uusi kaarnalaivaveistämö on syntymässä tikka masala- twistillä. - Anonyymi
Ei enää yhtään islamistia Suomeen, loputkin täytyy palauttaa Tanskan mallin mukaan.
- Anonyymi
Ei enää yhtään islamistia Suomeen, loputkin täytyy palauttaa Tanskan mallin mukaan.
- Anonyymi
Stubb hoitanu hommansa hyvin? reissaillee
- Anonyymi
Suomen perutuslaki on kansallinen laki .Se takaa jokaiselle Suomalaiselle perustoimeentulon. Perutuslakimme ei takaa sitä maailman laajuisesti kaikille ,vaikkakin eroittelematta se tulee tarjota kaikille Suomen kansalaisuuden omaaville kansallisuuden lähtökohtia eroittelematta. On kuitenkin niin että Suomi ei ole maailman sosiaalitoimisto, vaan sosiaaliturva on oltava kansallinen ,lähtökohtaisesti jo siitä lähtökohdasta ,että sen maksajat ovat verovelvollisia Suomen kansalaisia ja siitä lähtökohdasta että tuota on mahdollista ylläpitää. Jos katsottaisiin tuon velvoitteen olevan Suomen kansalaisilla maailman laajuinen ja jokaisen oikeus joka tulee Suomen maaperälle ei veropohjamme sitä kestäisi ja tuo murenisi ajan myötä jolloin sitä ei olisi enää tarjottavissa perutuslakimme edellyttämällä tavalla.
- Anonyymi
Rahaa on. T.vihervasemmisto
- Anonyymi
Minfossa on menossa "kyllähän suomalaisetkin" - jankutus guptalaisrottien toimesta. Samaa sontaa kuin tällä palstalla ja samat tyypit asialla kautamiehissä ja ajankohtaisissa, myös valkku Bodom- asiantuntijan ominaisuudessa.
- Anonyymi
Lautapäämiehissä;)))))
- Anonyymi
Kukkuu!🙉
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621