Suurin ryhmä jotka saa rahaa kelalta. Erinäisiä tukina on ARABIAA puhuvat. On Suomella varaa???? Tässä asiassa olen Riikka Purran kanssa samaa mieltä. Paapominen loputtava. Oma väki ensin. 😡😡😡😡
Kelan maksamat tuet
8
343
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä lääkäriinkin
- Anonyymi
Katsotaan nyt ensin paljonko valtio joutuu tukemaan Ähtärin kepulaisia päättäjiä, sitten voi miettiä mihin on varaa.
- Anonyymi
On jo pitkään vaadittu tietoa siitä, mille ryhmälle maahanmuuttajataustaisista maksetaan eniten toimeentulo- ym. tukia. Vihdoin tieto on nyt käytettävissä, Suomessa on sentään onneksi (vielä) lehdistön- ja sananvapaus julkaista selkeät, luotettavat luvut ja tehdä niiden perusteella johtopäätöksiä - siihenkin meillä on oikeus. Eläkkeellä olevana, koko ikäni töitä tehneenä ja veroja maksaneena olen järkyttynyt siitä, että meidän suomalaisten terveyspalveluja ajetaan kovaa vauhtia alas, vaikka pitäisi olla oikeus kohtuulliseen terveydenhoitoon. Rahaa on, mutta se on yhteiskunnassa arvovalinta, mihin sitä käytetään. Jotkut menevät vain ohituskaistaa ohi ja saavat yhteiskunnalta rahaa, kun taas suomalainen eläkeläinen - ja myös työssä käyvä - joutuu jäämään vaille tarvitsemaansa hoitoa tai maksamaan sen itse yksityisellä. Toivottavasti pääministeri Orpo lämpimästi maahanmuutosta puhuessaan havahtuu näihin karuihin lukuihin.
- Anonyymi
Sama analyysi oli varmaan paikallaan sondeerata Kela-korvauksien jakaumat kantaväestön poliittisen asemoitumisen kentässä. Olisikohan persut ykkösiä? Miten Ähtärissä?
- Anonyymi
Arabit ja Somalit ovat nyhtäneet/ loisineet verorahoja eniten, kuten Esim: Toimeentulotukena Jne.💸💸💸
Aikojen alussa, eräs tuki- ihminen olikin sanonut: Pitää olla tummaihoinen niin rahahanat aukeaa heti, mitään kyselemättä.🤲🤲🤲👏👏 - Anonyymi
Noita kelaloisijoita demarit olisivat halunneet ähtäriinkin muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
Mene sinäkin töihin ja lopeta Kela rahalla lorviminen.
- Anonyymi
Kela ei ole enää valkoihoista kantasuomalaista varten, ja somalit ja arabit ovat täysien tukien piirissä ilman työvelvoitetta, heidän kroppansa ja uskontonsa eivät kestä ruumiillista tai minkäänlaista työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945