Kuinka moni vetelee uimahallissa, suihkussa tai saunassa? Edes jonkin verran, ei välttämättä loppuu? Itse tulee hierottua, ei loppuun, mutta kiihoteltua. Sitten vähän lantiota suihkussa eteenpäin, jos joku kiimakalle sattuisi katselemaan. BiM53
Uimahallissa hyväilyt
7
683
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kyllä tuu "vedeltyä" sen verran itsekunnioitusta ja muiden huomiointia.
Toki seuraan ja katselen komeita vartaloita ja kaikenikäisiä miehiä.
Myös luonnollisesti sukuelimiä joka asiaan osana vartaloja kuuluu .
Mutta siveellisesti ettei tuu hiomautuksia!
Joskus ärsyttää joku ikämies tyyppi joka sattuu samalle päivälle uimalaan, se kiertää levottomasti höyrystä pesutilaan kierää ja kaartaa ja tämä ärsyttää kun kyttää ja vahtaa - jotain joka sitä kiinnostaa aina perässä höyryhuoneeseen jossa istuu niin että melkein makaa ja kyylää ikäbösti. Ei jää epädelväksi mikä on!
Harmaata liki valkoista päätään ei kastele, eikä pese.
Ei mene altaille uimaan vaan kiertää tunteja saunatiloissa!
Välillä käy vessoissa ehkä runkulla - yksin!?
Näitä kyttääjiä on muutamia muitakin liki joka kerta myös päiväaikaan!
Illalla meno saattaa olla vilkkaampaa?
Samaa taktiikkaa oli "ei huono" Jormalla nuoremmalla ikää mm. Yrjönkadun (Hki) saunoilla, joka on leimallisemmin homojen suosima vuosikymmenten takaa!
Sama ilmiö varmaan joka uimalaasa, juuri ja juuri sallittavuuden rajoilla! - Anonyymi
Minulle tuli ylläri myös uimahallissa. Olin suihkussa kalu puolittain seisokissa , keskityin senverta hyvin pesuun että en huomannut viereiseen loosiin tullutta saunojaa. Käännyn sivuttain samalla kun viereisen pesupaikan mies kääntyikin minun suuntaan. Siinä katsoimme kumpikin toistemme seisovia kaluja. Mies hymyili ja sanoi taitaa olla hoidontarvetta sinunkin kalu vailla. Niinpä sanoin , samalla hän ojensi kätensä puristi kätensäsisään kaluni. Pumppasi ees taas esinahkaa , kumartui alas ja imaisi kaluni suuhunsa. Mennään tuonne wc tiloihin. tuu..
- Anonyymi
Eipä tarvittu paljon kun täyslasti lähti. oli ihan ok. Helpotti.
- Anonyymi
Eunukin löpinöitä
- Anonyymi
en itteeni mutta muita kun näkee jonkun ison kullin roikkuvan kiva nähdä kuinka suuri siitä kasvaa
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Itse olen kerran hyväillyt kalua uimahallin suihkussa niin että kalu nousi täyteen seisokkiin. Viereisessä suihkussa oli nuorempi mies, ehkä 18-20v joka katseli sivusilmällä.
En tiennyt kiinnostiko häntä näky vai katsoiko vaan että mitä tuo äijä tekee.
Poju oli niin paljon sivuttain etten nähnyt hänen kaluaan mutta kädet oli jo hänellä varmaankin kiinni kalussa.
Sitten päätin että kaikki tai ei mitään..runkkasin pikaisesti ja kun olin kovassa kiimassa niin minulta tuli orkku lähes heti. Tein tämän silmät kiinni enkä nähnyt katsoiko poju.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1953924Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t532799Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per801370Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101199Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020991- 46964
- 48911
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt225907Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107696