Uimahallissa hyväilyt

Anonyymi-ap

Kuinka moni vetelee uimahallissa, suihkussa tai saunassa? Edes jonkin verran, ei välttämättä loppuu? Itse tulee hierottua, ei loppuun, mutta kiihoteltua. Sitten vähän lantiota suihkussa eteenpäin, jos joku kiimakalle sattuisi katselemaan. BiM53

7

684

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei kyllä tuu "vedeltyä" sen verran itsekunnioitusta ja muiden huomiointia.
      Toki seuraan ja katselen komeita vartaloita ja kaikenikäisiä miehiä.
      Myös luonnollisesti sukuelimiä joka asiaan osana vartaloja kuuluu .
      Mutta siveellisesti ettei tuu hiomautuksia!

Joskus ärsyttää joku ikämies tyyppi joka sattuu samalle päivälle uimalaan, se kiertää levottomasti höyrystä pesutilaan kierää ja kaartaa ja tämä ärsyttää kun kyttää ja vahtaa - jotain joka sitä kiinnostaa aina perässä höyryhuoneeseen jossa istuu niin että melkein makaa ja kyylää ikäbösti. Ei jää epädelväksi mikä on!
      Harmaata liki valkoista päätään ei kastele, eikä pese.
      Ei mene altaille uimaan vaan kiertää tunteja saunatiloissa!
      Välillä käy vessoissa ehkä runkulla - yksin!?
      Näitä kyttääjiä on muutamia muitakin liki joka kerta myös päiväaikaan!
      Illalla meno saattaa olla vilkkaampaa?

Samaa taktiikkaa oli "ei huono" Jormalla nuoremmalla ikää mm. Yrjönkadun (Hki) saunoilla, joka on leimallisemmin homojen suosima vuosikymmenten takaa!
      Sama ilmiö varmaan joka uimalaasa, juuri ja juuri sallittavuuden rajoilla!

• Anonyymi

Minulle tuli ylläri myös uimahallissa. Olin suihkussa kalu puolittain seisokissa , keskityin senverta hyvin pesuun että en huomannut viereiseen loosiin tullutta saunojaa. Käännyn sivuttain samalla kun viereisen pesupaikan mies kääntyikin minun suuntaan. Siinä katsoimme kumpikin toistemme seisovia kaluja. Mies hymyili ja sanoi taitaa olla hoidontarvetta sinunkin kalu vailla. Niinpä sanoin , samalla hän ojensi kätensä puristi kätensäsisään kaluni. Pumppasi ees taas esinahkaa , kumartui alas ja imaisi kaluni suuhunsa. Mennään tuonne wc tiloihin. tuu..

• Anonyymi

Eipä tarvittu paljon kun täyslasti lähti. oli ihan ok. Helpotti.

• Anonyymi

Eunukin löpinöitä

• Anonyymi

en itteeni mutta muita kun näkee jonkun ison kullin roikkuvan kiva nähdä kuinka suuri siitä kasvaa

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi

Itse olen kerran hyväillyt kalua uimahallin suihkussa niin että kalu nousi täyteen seisokkiin. Viereisessä suihkussa oli nuorempi mies, ehkä 18-20v joka katseli sivusilmällä.
      En tiennyt kiinnostiko häntä näky vai katsoiko vaan että mitä tuo äijä tekee.
      Poju oli niin paljon sivuttain etten nähnyt hänen kaluaan mutta kädet oli jo hänellä varmaankin kiinni kalussa.
      Sitten päätin että kaikki tai ei mitään..runkkasin pikaisesti ja kun olin kovassa kiimassa niin minulta tuli orkku lähes heti. Tein tämän silmät kiinni enkä nähnyt katsoiko poju.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      162
      2951
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      58
      1897
    3. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1523
    4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      28
      1512
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      90
      1206
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1185
    7. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      49
      943
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      5
      872
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      184
      868
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      859
    Aihe