Kuinka moni vetelee uimahallissa, suihkussa tai saunassa? Edes jonkin verran, ei välttämättä loppuu? Itse tulee hierottua, ei loppuun, mutta kiihoteltua. Sitten vähän lantiota suihkussa eteenpäin, jos joku kiimakalle sattuisi katselemaan. BiM53
Uimahallissa hyväilyt
8
779
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kyllä tuu "vedeltyä" sen verran itsekunnioitusta ja muiden huomiointia.
Toki seuraan ja katselen komeita vartaloita ja kaikenikäisiä miehiä.
Myös luonnollisesti sukuelimiä joka asiaan osana vartaloja kuuluu .
Mutta siveellisesti ettei tuu hiomautuksia!
Joskus ärsyttää joku ikämies tyyppi joka sattuu samalle päivälle uimalaan, se kiertää levottomasti höyrystä pesutilaan kierää ja kaartaa ja tämä ärsyttää kun kyttää ja vahtaa - jotain joka sitä kiinnostaa aina perässä höyryhuoneeseen jossa istuu niin että melkein makaa ja kyylää ikäbösti. Ei jää epädelväksi mikä on!
Harmaata liki valkoista päätään ei kastele, eikä pese.
Ei mene altaille uimaan vaan kiertää tunteja saunatiloissa!
Välillä käy vessoissa ehkä runkulla - yksin!?
Näitä kyttääjiä on muutamia muitakin liki joka kerta myös päiväaikaan!
Illalla meno saattaa olla vilkkaampaa?
Samaa taktiikkaa oli "ei huono" Jormalla nuoremmalla ikää mm. Yrjönkadun (Hki) saunoilla, joka on leimallisemmin homojen suosima vuosikymmenten takaa!
Sama ilmiö varmaan joka uimalaasa, juuri ja juuri sallittavuuden rajoilla! - Anonyymi
Minulle tuli ylläri myös uimahallissa. Olin suihkussa kalu puolittain seisokissa , keskityin senverta hyvin pesuun että en huomannut viereiseen loosiin tullutta saunojaa. Käännyn sivuttain samalla kun viereisen pesupaikan mies kääntyikin minun suuntaan. Siinä katsoimme kumpikin toistemme seisovia kaluja. Mies hymyili ja sanoi taitaa olla hoidontarvetta sinunkin kalu vailla. Niinpä sanoin , samalla hän ojensi kätensä puristi kätensäsisään kaluni. Pumppasi ees taas esinahkaa , kumartui alas ja imaisi kaluni suuhunsa. Mennään tuonne wc tiloihin. tuu..
- Anonyymi
Eipä tarvittu paljon kun täyslasti lähti. oli ihan ok. Helpotti.
- Anonyymi
Eunukin löpinöitä
- Anonyymi
en itteeni mutta muita kun näkee jonkun ison kullin roikkuvan kiva nähdä kuinka suuri siitä kasvaa
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Itse olen kerran hyväillyt kalua uimahallin suihkussa niin että kalu nousi täyteen seisokkiin. Viereisessä suihkussa oli nuorempi mies, ehkä 18-20v joka katseli sivusilmällä.
En tiennyt kiinnostiko häntä näky vai katsoiko vaan että mitä tuo äijä tekee.
Poju oli niin paljon sivuttain etten nähnyt hänen kaluaan mutta kädet oli jo hänellä varmaankin kiinni kalussa.
Sitten päätin että kaikki tai ei mitään..runkkasin pikaisesti ja kun olin kovassa kiimassa niin minulta tuli orkku lähes heti. Tein tämän silmät kiinni enkä nähnyt katsoiko poju.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964716Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492662Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842255- 331407
- 431369
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451356- 791221
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1471060Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8947MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14912