Ja näin. Etupenkin henkilö itse sohaisee, ja sitten uhriudutaan kun joku kommentoi. Tarkoitushakuistahan tämä on.
Some sisältö lähes täysin toisten puolueiden mollaamista.
Näin sitä kehitetään ilmajokea.
Jos tekee rikoksen pitää pyytää anteeksi
7
255
Vastaukset 7
- Anonyymi
Anteeksipyytäminen ja antaminen on kristillisyyden keskeisin sisältö.
- Anonyymi
Tuhansilla euroilla on kannatettu rovinssia!
- Anonyymi
Joo, mutta ny se lipunosto kuulemma loppuu. Ilmajoen persut lähettää Seinäjoen kaupungille ehdotuksen, jotta kieltävät Provinssin , koska Suurta Senaattoria on syrjitty typerän mielipidekirjoituksen vuoksi.
- Anonyymi
Anteeksi pyydetään milloin mitäkin, melkeinpä omaa olemassaoloaankin on jo syytä pyytää anteeksi, varmuuden vuoksi. Mikä nyt on kun tämänkertainen anteeksipyyntö näyttäisi olevan hyvin, hyvin vaikeaa?
- Anonyymi
Kenen pitäisi pyytää anteeksi ja mitä?
- Anonyymi
Jos ajaa vaikka ylinopeutta pitää sitä pyytää anteeksi. Laajasti. Vaikka saisi sakot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483