JOHTI SUOMEA VÄHEMMISTÖHALLITUKSEN PÄÄMINISTERI Ä 1920-LUVULLA.
MALLI PÄÄMINISTERI NUMERO UNO: VÄINÖ TANNER
16
205
Vastaukset
- Anonyymi
Menestyksellinen ja taitava JOHTAJA.
- Anonyymi
Isänmaan asialla VÄINÖ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isänmaan asialla VÄINÖ
OIKEIN
- Anonyymi00017
HISTORIA SEN TODISTAA
- Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
OIKEIN
JUURI NIIN
- Anonyymi
TIETENKIN SDP 🌹
- Anonyymi
OIKEIN
- Anonyymi
Näin on . Paasio oli hyvä ja 50 vuoteen paras on ollut pääministerinä super Marin .
- Anonyymi
Tanner oli vanhempieni kertoman mukaan kohtalainen pääministeri. Itseen olin lapsi tuohon aikaan. Paasio oli todella surkea ja kaikkein huonoin demari pääministeri oli Sanna Marin. Hänen johtama hallituksen aikaansaannos on nykyinen työttömyys,
suuret lainojen korkomenot ja ulkomaiset velat. - Anonyymi
MYÖS PAAVO LIPPONEN NOSTI SUOMEN TALOUDEN KUKOISTUKSEEN🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MYÖS PAAVO LIPPONEN NOSTI SUOMEN TALOUDEN KUKOISTUKSEEN🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ÄLKÄÄ UNOHTAKO KALEVI SORSAA, JOKA OLI HYVINVOINNIN KEHITTÄJÄ JA VAHVISTAA.
- Anonyymi
VÄINÖ TANNER OLIKIN ISÄNMAALLINEN PATRIOOTTI. 💗
- Anonyymi
YES.
- Anonyymi
PETTERIN KANNATTAISI PEREHTYÄ.
OPPISKOHAN PETTERRI? - Anonyymi
varsinainen Uuno , kuten kaikki muutkin demukat.
- Anonyymi00019
VÄINÖ OLIKIN OSAAJA JO TARTON RAUHAN AJOILTA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392