Suomessa rakennettiin hyvinvointia jossa kukaan ei puto verkon läpi.
Se toimi hyvin heterokeenisessa, säällisessä kansassa.
Vapaamatkustjia oli vähän.
Kun kansainvaellus alkoi uskoivat tantat tulijoiden olevan yhtä eettisesti ja moraaliseti vastuuntuntoisia.
Itse en uskonut tulijoiden rehellisyyteen alunalakenkaan.
Kun lisäksi Suomen hyvinvointi perustui hyväuskoiseen oletukseen ettei sossun elättinä ole kunniakasta.
Osoittautui että ensinnäkin tuloero aiheutti tulijoissa euforiaa, Suomessa saa rahaa vastikkeetta kunhan vain pyytää.
Miten tätä ilmiselvää todeksi todistettua asiaa ei tajuta sosiaalidemokraateissa.
Juuri nyt 25% suomalaisita (sdp) on sitä mieltä että velkaa ei tarvitse maksaa ja rahaa saa kunhan vain pyytää.
Ennen massivista kansainvaellusta.
8
122
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, meillä oli " Hyvin-Vointi-Valtio " -
- mutta - kun Mamut ja Paperittomat-Paskiaiset tuli - niin se ROMAHTI -! - Anonyymi
Kehitysmaamamu söi suomen hyvinvoinnin
- Anonyymi
2014 Suomeen tuli 3651 maahanmuuttajaa, 2015 Suomeen tuli 32477 maahanmuuttajaa, eli lähes kymmenkertaisesti. Mites se noin, ai niin 2015 hallituksessa oli keskusta, Perussuomalaiset ja Kokoomus ????
- Anonyymi
Eikö lahoon päähäsi ole vielä mennyt ettei parsut halunneet mutta oli pakko toteuttaa vanhoja vassarien sopimuksia. Eihän ne itse ota vastuuta mistään mikä menee pieleen. Jos olisi turvattu vain henkiin jääminen, niin harva olisi tullut Suomeen asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lahoon päähäsi ole vielä mennyt ettei parsut halunneet mutta oli pakko toteuttaa vanhoja vassarien sopimuksia. Eihän ne itse ota vastuuta mistään mikä menee pieleen. Jos olisi turvattu vain henkiin jääminen, niin harva olisi tullut Suomeen asti.
Pääni ei ole laho eikä puuta.
Kun 70-luvulta alkaen kannoin rahaa suomeen opin ymmärtämää suomalaisten uskomattoman hyväuskoisuuden.
nimim: 98,1% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääni ei ole laho eikä puuta.
Kun 70-luvulta alkaen kannoin rahaa suomeen opin ymmärtämää suomalaisten uskomattoman hyväuskoisuuden.
nimim: 98,1%Et kantanut. Trolli.
- Anonyymi
Niinpä, ja vaikka punaviherpuolueet,mitä väittävätkin , niin luku ja kirjoitustaidottomien, jopa kolmannessa polvessa, eivät koskaan tule elättämään itseään. Vaan veronmaksajat elättävät tulonsiirroilla ja päälle tulevat kustannukset terveydenhuollosta, koulutuksesta, laki kustannukset, tulkit, vankeinhoidon, oikeuslaitos jne. Naapurissa tapaus, yksinhuoltaja äiti, seitsemän lasta ,samalle miehelle, yksikään ei ole selvinnyt peruskoulun päättämistä jatkokoulutukseen. Syntyneet Suomessa eivätkä puhu kunnolla suomea, joten suoraan kortistoon ja tuolle.
Ei ole olemassa mitään hanttihommia, jossa pärjää luku ja lakutaidottomana, ei edes bussikuskina tai siivoojana. - Anonyymi
debiili demarit luuli että rahaa tulee ovista ja ikkunoista ikuisesti
mitäs se nokian raha vyöry kesti ? 14v ? ja velat päälle , joita sai sen haamusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161