Suomi ei ole oikeusvaltio .Tämä on törkeää ajojahtia koko Auerin perheelle.Vasta saatiin lukea erään perheen pakkomielteisestä ajojahdista.Vaikuttaa siltä että asialla erittäin sairas ja vaarallinen tyyppi.Joka pitäisi pikaisesti laittaa säilöön.Itse hakisin tuollaisessa tapauksessa jo miljoona korvauksia .Suomen laissa paljon mätää kun tällaista voi tapahtua.
Kuka yrittää tuhota Anneli Auerin ja perheensä elämän?
8
508
Vastaukset
- Anonyymi
Vankilaan takaisin vaan loppuiäksi
- Anonyymi
Samanlainen ajojahti oli maisteri meretvuota kohtaan, samanlaisine satanismiväitteineen. Nythän poliisi sai siitä jopa oikeusasiamieheltä moitteet.
- Anonyymi
Lopputuloksena on että murhaaja Anneli Auer saa miljardin € kertakorvauksen, sadantuhannen € kuukausieläkkeen veronmaksajien rahoista, valtioneuvoksen tittelin, presidentin, valtioneuvostoj ja eduskunnan anteeksipyynnön ja aikanaan hautauksen valtion kustannuksella. Lisäksi hänen kunniakseen järjestetään valtakunnallinen suruliputus vuosittain.
- Anonyymi
Antaisivat jo asian olla.Syytön ja sillä sipuli.
- Anonyymi
Se olen minä. Kannattaisi maksaa velat ajoissa.
- Anonyymi
Sillä ei ole mitään merkitystä onko AA syytön. Syyttäjä haluaa vain ettei hänelle makseta koppi korvauksia. Syytökset ovat järjetöntä valetta. Ei kukaan tekisi sellaista omille lapsilleen. Kuinka tavallinen perheenäiti yhtäkkiä muuttuisi pedofiilihirviöksi ja saatananpalvojaksi. Toivon että saa korvaukset tuplana. Eikä murhastakaan ole todisteita mutta niin vaan pidetään murhaajana.
- Anonyymi
ANNELI ON MURHAAJA VARMASTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621137- 501110
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182940Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89867
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu110845Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713