samassa tilanteessa missä neukkula oli Kirovin murhan jälkeen ja Saksa oli Hitlerin aikana Valtiopäivätalon palon jälkeen. Kaikki oppositio kumoon ja valta yhdelle puolueelle ja yhdelle miehelle.
USA o n nyt Kirkin murhan jälkeen
10
177
Vastaukset
- Anonyymi
Sisällissotaa odotellessa . . .
- Anonyymi
Kohta kaduilla paukkuu.
- Anonyymi
Charlie Kirkin ampuja oli itse äärioikeistolainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Charlie Kirkin ampuja oli itse äärioikeistolainen.
Ja kuten monet kristillisetkin blogit muistuttavat, Charlie Kirk itse pyrki toistuvasti rajoittamaan toisten sananvapautta, mikä jo yksinään sotii hänen makeshift-marttyyriyttään vastaan.
https://www.patheos.com/blogs/henrykarlson/2025/09/propaganda-and-martyrdom-from-horst-wessel-to-charlie-kirk/
-Vertigo
- Anonyymi
Trump lähettää Kansalliskaartin hajottamaan Demokraattisen puolueen ja pidätyttää sen senaattorit, sen jälkeen julistautuu elinikäiseksi presidentiksi. 150 milj. amerikkalaista taputtaa käsiään ja toiset 150 milj. nyyhkii nurkassa.
- Anonyymi
Jos anonyymi näin sanoo, sen on pakko olla totta.
- Anonyymi
Koska se Yhdysvallat kaatuu ? Ilmoittakaa päiväys !?
- Anonyymi
Trumppi on jo kuin Putin, vastustajat linnaan lusimaan. Nämä olivat viimeiset pressanvaalit USA vuosikymmeniin. Jos Trump on kunnossa niin hän jatkaa ilman vaaleja. Jos ei jatka niin nimeää seuraajansa, siis ilman vaaleja.
- Anonyymi
Koska anonyymi näin sanoo, sen on pakko olla jo nyt kiveenhakattua eikä mitään voi olla enää tehtävissä. Laskekaa aseet ja nostakaa kädet ylös, tästä tulee uusi Brasilian ja Chilen kaltainen diktatuuri!
- Anonyymi
USAssa on jo alkanut tiedotusvälineitten suitsinta. Siitä Putinkin aloitti jos joku vielä muistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33932706
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632593Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien872099- 2071787
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1721695- 581534
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991284- 1221078
- 351067
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031041