Tuomiselta anastettiin jäätävästi Ser jätettä

Anonyymi-ap

Kaikenmaailman älylaitteita nyysittiin. Miksi hälyttimet ei toimineet nai nukkuivatko vuorossa olleet jeparit ja pettivät näin kaupunkimme suurimman veronmaksajan?

Toisaalta Pitäisikö olla pahoillaan.. parin vuoden päästä nämä ovat ser jätettä.

12

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Superin kanta paapien pöydässä osalla paapeista on "vanha nokialainen". Sekös naurattaa paapeja, kun jutut voi puhua päästä päähän eikä tarvitse vatsappia edes avata. Hernekeittoa vaan lapioi naamariin ja nauraa ja pieree molemmista päistä. Kyllä Tyrväällä taas tiedetään mistä puhutaan.

• Anonyymi

Ja sitten kun se naine puhus rajala äänellä ja laususi kiikkalaissi sarkia runoi.

• Anonyymi

Kateelliset Tyrvääläiset tilaavat elektroniikkansa Temusta. Ku sain niin halvalla lause toistuu näillä päivittäin.

• Anonyymi

Paapien Superin kanta pöytäkin tietää, että Teemulta saa kiinalalaiset hyödykkeet suoraan ilman väli käsiä jopa Tyrväälle. Miksi elättää jotain välittäjää ja hidastajaa välissä? Kiinalasta kaikki tulee, joko Teemulta suoraan netto hinnalla tai kierän kautta katteitten kera. Paapit iskevät kättä pehvaan ja pierrevät täyttä tavaraa kummastakin päästä!

• Anonyymi

Torstai se oli tänään ja Superin paapit nautimma her rokat Superin kahvilan kanta pöydässä. Kyllä meitä taas pierrettää ja annamme tulla täyttä asiaa molemmista päistämme. Samalla autolla tulimme Suodenniemeltä ja kyllä tuntuu takaisin meno matkalla, että syöty on papusoppaa! Kanta pöydässä oli tänään kielen kannat kovilla ja Virka miesten korvat punaisina. Paapit puimme uimahallia ja seurakuntataloja ja Puistokatun kuntoa ja Äijänkiveä, näitä meidän ikiaikaisia aiheitamme. Hernekeiton voimalla me kyllä jaksamme.

• Anonyymi

Aloitus on kyllä täyttä totta.. tonnin luuri tänään, ser jätettä 3-5 v kuluttua...

• Anonyymi

Tyrvään äijät jääneet pierupuheissaan lapsen asteelle. Aivan älytöntä kirjoittelua.

Anteeksi lapset, te olettekin fiksuja.

• Anonyymi

Kirjoittaja.15.37.30.itse olet varmaan fiksu tyrvääläinen hanki elämä taidat olla katellinen persaukinen ja kotoisin olet varmaan syvältä metsästä .

• Anonyymi

Anteeksi, et taida olla Vammalainen, kun et tiedä Suodenniemen pieru paapeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja.15.37.30.itse olet varmaan fiksu tyrvääläinen hanki elämä taidat olla katellinen persaukinen ja kotoisin olet varmaan syvältä metsästä .

Mitkään väittämäsi ei pidä paikkaansa. Miksi minun pitäisi kadehtia persaukisia tyhjänpuhujia.
        Kotikin on hienostoalueella.

• Anonyymi

Olikohan Tuomisella vakuutukset kunnossa...

• Anonyymi

Karma kostaa kun kusettaa vanhuksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4135
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2095
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      840
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      745
    Aihe